Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bacciej schreef:Hoi
Ik wil wat nieuws met mijn haar.
EEn beschrijving van mijn haar.
Mijn haar is dik.
Als ik het los doet dan zit het op 10cm na op mijn kont.
Ik heb vrij veel slag en 3 laagjes erin.
Ik wil het wel knippen maar niet al te veel heb er lang over gedaan om het lang te laten groeien![]()
ook heb ik een poos geleden een rechte pony geknipt maar vond het echt in een woord vreselijk mijn pony is nu weer een beetje aan het groeien.
Ik heb een vrij lang gezicht dus dat hoef niet nog meer te benadrukt te worden.
Ook moet mijn haar nog op een staart kunnen.
NOU denk jjij nu van DAt moet je doen ik hoor het graag.
PB kan natuurlijk ook
Saartje_kip schreef:Hoi! Ik meld me hier ook even
Wat een leuke kapsels komen er allemaal voorbij
Ik heb zelf ook een vraagje:
Ik vind mn haar op dit moment wel leuk zitten en hoef dan ook niet naar de kapper (hoogstens weer wat model erin), maar weten jullie misschien wat leuke ideetjes om gewoon met mn haar te doen?
Dus niet knippen, maar wat ik er zelf mee kan! Die staart en altijd maar hetzelfde los wordt soms ook een beetje saai...
Dus weet je nog andere manieren van staart, los of helemaal iets anders? Kom maar op
Alvast bedankt!
Shayenne93 schreef:Saartje_kip schreef:Hoi! Ik meld me hier ook even
Wat een leuke kapsels komen er allemaal voorbij
Ik heb zelf ook een vraagje:
Ik vind mn haar op dit moment wel leuk zitten en hoef dan ook niet naar de kapper (hoogstens weer wat model erin), maar weten jullie misschien wat leuke ideetjes om gewoon met mn haar te doen?
Dus niet knippen, maar wat ik er zelf mee kan! Die staart en altijd maar hetzelfde los wordt soms ook een beetje saai...
Dus weet je nog andere manieren van staart, los of helemaal iets anders? Kom maar op
Alvast bedankt!
Een vlecht of een invlecht staat bij sommige mensen ook erg leuk
Knot of frot (hoe je het wilt noemen)
Een haarband in en dan met of zonder staart
Verder weet ik even niks
Shayenne93 schreef:Knot laat ik altijd door mijn zus doenen meestal alleen maar bij feesten ofzo
Haarband is makkelijk in te doen
Shayenne93 schreef:Bij de kapper laten uitdunnen, haar maskertjes gebruiken en niet te vaak fuhnen of stylen, en iets van andrelon ofzo erin smeren
Saartje_kip schreef:Shayenne93 schreef:Knot laat ik altijd door mijn zus doenen meestal alleen maar bij feesten ofzo
Haarband is makkelijk in te doen
Vertel
Kijk, ik weet opzich nog wel hoe ik een haarband in moet doenMaar dan vind ik het niet leuk zitten en dan doet iemand anders het op een andere manier en dan vind ik het wel leuk
Snap je het nog? Alleen krijg ik het dan zelf niet meer voor elkaar