Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nine1987 schreef:Nemen jullie elektrolyten bij? Dat werkt bij mij echt enorm..
Koekie73 schreef:@nine welke elektrolyten neem jij? En neem jij het dagelijks? Ik heb nu ORS gehaald bij het kruidvat.
@jester ik zou het zo plannen dat je net daarvoor hebt geprikt? En anders kun je 'm in een speciaal koeltasje meenemen. Mijn migraine injectie (maandelijks en kan ik echt niet overslaan) die vraag ik dan aan de cabin crew om in de koelkast te bewaren tot we gaan landen.
Succes met de Saxenda, ben heel benieuwd hoe het je bevalt.
Jester_ schreef:Koekie73 schreef:@nine welke elektrolyten neem jij? En neem jij het dagelijks? Ik heb nu ORS gehaald bij het kruidvat.
@jester ik zou het zo plannen dat je net daarvoor hebt geprikt? En anders kun je 'm in een speciaal koeltasje meenemen. Mijn migraine injectie (maandelijks en kan ik echt niet overslaan) die vraag ik dan aan de cabin crew om in de koelkast te bewaren tot we gaan landen.
Succes met de Saxenda, ben heel benieuwd hoe het je bevalt.
Ja saxenda is dagelijks, anders was dat wel handig geweest. Geopend hoeft die niet in de koeling, ik vroeg me meerr af of ze het bijv bij de luchthaven uit je tas halen bijv
Ik heb er doktersvoorschrift bij of iets..
secricible schreef:Insulineresistentie hangt ook weer samen met overgewicht. Daarmee kom je ook in een soort vicieuze cirkel terecht.
Dus de kans blijft dat je er altijd gevoeliger voor blijft, naar een laag gewicht en gezond eetpatroon stimuleert wel de insulinegevoeligheid.