En ja, november zou ook prima zijn! Dan is de ultra op de Utrechtse Heuvelrug, ook leuk.

Samantha, ik heb fusion short tights, zit fantastisch! Ik vond hem ook absurd duur, zelfs in een aanbieding, maar geen spijt van. Ik was overtuigd geraakt door meerdere bokkers in dit topic volgens mij.
Wel suf dat de tijden zijn aangepast en je nu op een nog warmer tijdstip moet lopen?
Mijn enkel is alleen dik precies bij die enkelband, een soort klein ei dat naast dat uitstekende botje zit aan de buiten zijkant van je enkel.
Tiggs, ik heb ook een short tights van ninepine die ik fijn vind, maar ik vind de fusion c3 nog fijner. haha! (was ook nog duurder)
Lies_sparkle, thanks, het voelt nu inderdaad heel frustrerend allemaal, maar dat zal vast anders voelen als het achter de rug is. En ik heb in ieder geval een goede reden om mijn krachttraining een keer niet te laten verslonzen.
Goof, haha, nou ja, ik heb nog geen ervaring met scheurtjes in de pezen. Bij andere mankementen was minder dan twee weken rust vaak wel genoeg.

Veel plezier Sall, misschien overheen gelezen, maar waar ging je ook alweer heen?