Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zertab schreef:Ik denk dat ik mijn abonnement ga bevriezen. Mijn knie wil gewoon echt niet en misschien is het beter om echt even rust te nemen en dan weer op te pakken.
Denk nu ook een goed moment omdat ik vanaf deze week start met meer uren werken ook.
Rienn schreef:Hi allemaal,
Ik kwam dit topic tegen en leek me wel leuk om wat mee te kletsen en misschien te motiveren.
Ik sport nu maar 3x per week. Ik heb een tennisarm en daarom kan ik alleen mijn benen trainen (en mijn core), maar om de benen nou 5x per week te trainen is een beetje veel van het goede.
Vorige week heb ik voor het eerst weer mijn schouders en rug een beetje meegenomen. Hopelijk is de blessure snel voorbij en kan ik weer voluit trainen![]()
Verder wandel ik veel, zowel thuis bij slecht weer, in de sportschool, maar het liefst gewoon buiten.
Bellatrix schreef:Wat balen van je knie Benthe!
Meer uren werken is wel fijn toch?
Ik heb nog steeds even geen motivatie maar ik moet vanavond wel sporten van mijzelf.
Bellatrix schreef:Rienn schreef:Hi allemaal,
Ik kwam dit topic tegen en leek me wel leuk om wat mee te kletsen en misschien te motiveren.
Ik sport nu maar 3x per week. Ik heb een tennisarm en daarom kan ik alleen mijn benen trainen (en mijn core), maar om de benen nou 5x per week te trainen is een beetje veel van het goede.
Vorige week heb ik voor het eerst weer mijn schouders en rug een beetje meegenomen. Hopelijk is de blessure snel voorbij en kan ik weer voluit trainen![]()
Verder wandel ik veel, zowel thuis bij slecht weer, in de sportschool, maar het liefst gewoon buiten.
Welkom!
Ik sport ook 3x per week. Krachttraining met de e-gym en ik loop op de loopband als hij vrij is. Thuis heb ik ook een loopband. Maar buiten lopen is natuurlijk veel leuker. Even wachten tot het langer licht is en warmer.
Rienn schreef:Bellatrix schreef:Wat balen van je knie Benthe!
Meer uren werken is wel fijn toch?
Ik heb nog steeds even geen motivatie maar ik moet vanavond wel sporten van mijzelf.
Ik sport altijd voor mijn werk zodat ik in de avond niet meer hoef te gaan. Maar goed, zelf als ik geen zin heb ga ik dus dat scheelt wel wat. En je moet ook maar net kunnen sporten voor je werk, natuurlijk
.
. Sport graag in de ochtend, maar daarvoor zo extreem vroeg op staan is niet mijn ding.
.
Zertab schreef:@Marlies: ja meer werken is zeker fijn!
@Rienn: geen idee, MRI was niets op te zien. Ze vermoeden dat het vanuit mijn enkel mobiliteit en onderrug komt.
Ik heb mijn abbonement bevroren. In ieder geval tot eind maart. Ik kan altijd bellen als ik eerder weer kan sporten. Echt super kl*te.

Is nog niet heel veel.