Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linn1502

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 11:26

Dat is slordig zeg farjen!
Snap dat je hier best een beetje boos over bent.

Hier ben ik nog in afwachting. Had gisteren ongesteld moeten worden. Heel soms dag later, vandaag dus.

Ik heb normaal niet echt grote tekenen. Korte kramp en ik ben t.
Gisteren al.2x gedacht dat t zo ver was.. en zojuist maar voor als nog gebeurt er Niks. Inmiddels word het wel een beetje spannend.

Had vanmorgen willen testen maar ik had mezelf verslapen 8)7

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 11:41

Dit is gewoon nalatig, wat een zooitje hebben ze er van gemaakt Farjen.... Zeker gaan klagen hoor, dit is absoluut niet wat je mag verwachten!

Gisteravond laat voor het eerst mijn ovulatie gevoelt, flinke steken aan 1 kant dus was niet te missen ;) Vanmorgen nog even snel het gezellig gemaakt en dan nu maar weer afwachten....
Hopelijk niet weer zo'n hele lange luterale fase (vorige maand natuurlijk bijna 3,5 week >;) ), dat is echt niet goed voor de rust in mn hoofd %)

@lottejulia ik stuur je even een PB als ik ze kan overnemen zou dat wel super zijn, die CB is leuk maar word wel snel heel duur :=

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 11:59

Hier ook een meelezer! We hadden vorige maand besloten graag voor een tweede te gaan en vanochtend spontaan besloten een test te doen omdat ik realiseerde dat ik een dag over tijd ben. Wat denken jullie als je de test ziet? Wij durven nog niet goed te juichen, hebben voor de zekerheid nog maar een ClearBlue test besteld die gewoon zegt Zwanger of Niet zwanger

Afbeelding

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 12:02

Ik zie een streep!

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 12:04

Ik ook maar wil het denk ik nog niet geloven. Mijn man ook niet hoor!
Hij was door de oncoloog bestempeld als matig vruchtbaar zeg maar dus dit is wel bijzonder

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 12:12

Ik zie ook een streep

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 12:13

Een streep is een streep.
Je kunt niet een beetje zwanger zijn.

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 13:01

Wat een zooitje Farjen, snap dat je goed de balen hebt. Hopelijk is jullie eigen bijdrage genoeg!

Duimen Linn, ga je later vandaag testen?

Ik herken deze test en bij mij was er wel een veel duidelijkere streep te zien, maar het lijkt me niet dat je dit te zien krijgt als je geen hormoon aanmaakt.

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 13:59

Kiwi_ schreef:
Wat een zooitje Farjen, snap dat je goed de balen hebt. Hopelijk is jullie eigen bijdrage genoeg!

Duimen Linn, ga je later vandaag testen?

Ik herken deze test en bij mij was er wel een veel duidelijkere streep te zien, maar het lijkt me niet dat je dit te zien krijgt als je geen hormoon aanmaakt.

Denk morgen vroeg als er niks gebeurt vandaag. S avonds kan niet toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 15:36

Romeo2007: Ik ben heel blij voor je dat het in een keer gelukt is, maar als je inderdaad een meelezer bent had je afgelopen week ook gelezen dat het als heel vervelend wordt ervaren als iemand zonder zich voor te stellen of mee te kletsen meteen met een positieve test komt binnenvallen.
Vandaar dat er misschien ook wat minder blije en enthousiaste reacties komen op je positieve test.

Iedereen is welkom om mee te kletsen en ik gun het iedereen van harte maar ik merk dat ik dit slecht trek..

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 15:42

Angela_ schreef:
Romeo2007: Ik ben heel blij voor je dat het in een keer gelukt is, maar als je inderdaad een meelezer bent had je afgelopen week ook gelezen dat het als heel vervelend wordt ervaren als iemand zonder zich voor te stellen of mee te kletsen meteen met een positieve test komt binnenvallen.
Vandaar dat er misschien ook wat minder blije en enthousiaste reacties komen op je positieve test.

Iedereen is welkom om mee te kletsen en ik gun het iedereen van harte maar ik merk dat ik dit slecht trek..

Je bent niet de enige.
Ik snap heel goed het enthousiasme van je positieve test Romeo, Maar zelfs in de gebruiksaanwijzing staat tuurstreep is ook zwanger, beetje dubbel om het hier nog te checken.

@ Linn1502, als het goed is kun je als je overtijd bent ook s avonds testen, voor de early testen heb je ochtend urine nodig.

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 15:51

Ik heb alleen de early, moet ik toch nog wachten tot morgen vroeg.

Voor als nog gebeurt er niks...

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 15:52

linn1502 schreef:

Nee die kan je nu ook wel gebruiken. Ik bedoelde eigenlijk dat als je voor je nod test het met ochtend urine moet. Als je al overtijd bent heb je voldoende hormonen in je urine, kan het elk moment.

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 15:53

Romeo2007 schreef:
Ik ook maar wil het denk ik nog niet geloven. Mijn man ook niet hoor!
Hij was door de oncoloog bestempeld als matig vruchtbaar zeg maar dus dit is wel bijzonder

Als stille meelezer zou ik je graag alvast voorzichtig willen feliciteren, kan mij voorstellen dat je na bovenstaande diagnose erg blij en verrast bent! Hopelijk zet het door! :D

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 15:54

netjuh6 schreef:
linn1502 schreef:

Nee die kan je nu ook wel gebruiken. Ik bedoelde eigenlijk dat als je voor je nod test het met ochtend urine moet. Als je al overtijd bent heb je voldoende hormonen in je urine, kan het elk moment.

Oh bedankt voor de info! Word wel spannend nu. Maar durf ook niet te enthousiast te worden

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 15:55

linn1502 schreef:
netjuh6 schreef:

Oh bedankt voor de info! Word wel spannend nu. Maar durf ook niet te enthousiast te worden[/quote]

Zo herkenbaar, ik was ook weer twee dagen overtijd na de miskraam, dus is her overtijd, geen idee. Maar durfde die dagen gewoon niet te testen. Toch angst voor de teleurstelling.

Ik duim heel hard voor je!

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 15:58

netjuh6 schreef:
Zo herkenbaar, ik was ook weer twee dagen overtijd na de miskraam, dus is her overtijd, geen idee. Maar durfde die dagen gewoon niet te testen. Toch angst voor de teleurstelling.

Ik duim heel hard voor je!

Lief!

Ja bij jou is dan ook ff lastig. Je weet niet hoe je lichaam is of het nog het zelfde is als daarvoor etc. Maakt je best onzeker

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 16:00

[/quote]

Lief!

Ja bij jou is dan ook ff lastig. Je weet niet hoe je lichaam is of het nog het zelfde is als daarvoor etc. Maakt je best onzeker[/quote]

Het hele zwanger willen worden en zwanger zijn maakt je onzeker. Ik kan me echt niets voorstellen bij mensen die zeggen. Ow het is allemaal leuk en ik heb er zo van genoten. Tot nu geeft een positieve test mij alleen maar zorgen.

Anna06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 16:23

Spannend Linn, ik duim ook voor je dat je morgen of vanavond een positieve test hebt.

Ik ga me deze maand proberen niet zo te focussen op het zwanger worden, al valt dat niet mee. Ik wilde altijd graag voor een bepaalde leeftijd zwanger worden en als dat dan niet lukt maak je je daar onbewust veelste druk om. Nu gewoon proberen te genieten van alle leuke dingen en als het ons gegund is zwanger te worden komt dat vanzelf.

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 17:12

Angela_ schreef:

Hier ook een stille meelezer (zelf niet bezig zwanger te worden, maar wat gun ik het jullie allemaal met heel mijn hart) die de discussie geeft gevolgd en ben het helemaal eens met deze reactie..

Sorry, maar waar zit je met je hoofd als je in een topic wbt moeilijker zwanger worden een eerste bericht plaatst met "yes, in de eerste poging al gelukt". Want niet alleen ben je eerder zwanger geweest (en weet dus waarschijnlijk prima hoe een positieve test eruit ziet) ook staat in de bijsluiter van je test tweede lijntje = zwanger. Dit is toch echt geen "tuurstreepje" waar je meerdere meningen voor nodig hebt en anders lijkt het me erg ongepast om dat als eerste bericht in dit topic te plaatsen?

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 17:34

Ik trek me terug… soms heel soms.. ach laat maar.
Veel geluk dames <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 18:32

LinsxDot schreef:
Ik trek me terug… soms heel soms.. ach laat maar.
Veel geluk dames <3

Heel erg jammer -O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 19:03

XladyX schreef:
Angela_ schreef:

Hier ook een stille meelezer (zelf niet bezig zwanger te worden, maar wat gun ik het jullie allemaal met heel mijn hart) die de discussie geeft gevolgd en ben het helemaal eens met deze reactie..

Sorry, maar waar zit je met je hoofd als je in een topic wbt moeilijker zwanger worden een eerste bericht plaatst met "yes, in de eerste poging al gelukt". Want niet alleen ben je eerder zwanger geweest (en weet dus waarschijnlijk prima hoe een positieve test eruit ziet) ook staat in de bijsluiter van je test tweede lijntje = zwanger. Dit is toch echt geen "tuurstreepje" waar je meerdere meningen voor nodig hebt en anders lijkt het me erg ongepast om dat als eerste bericht in dit topic te plaatsen?

Precies dit.
Ik houd het maar even bij de app want dit soort poppenkasten met foto's is het laatste waar ik nu behoefte aan heb.
Werkelijk, hoe kortzichtig ben je als je op deze manier zo'n foto plaatst?

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 19:28

De app, gaat dat de hele dag door of is het wel een beetje oké kwa hoeveelheid nieuwe berichten? :o
Jammer inderdaad om te zeggen mee te lezen en dan zo binnen te vallen, dikke knuffel voor de dames die deze nu kunnen gebruiken!

Dieseltje, ik zie je over de CB ovulatietesten en kosten schrijven, vind je die zelf het fijnste? Mocht je een alternatief zoeken kan ik zelf die van sensitest aanraden, dat vind ik ontzettend fijne testen. Ook die zwangerschapstesten vind ik prettig.
Telano raadt ik overigens sterk af vanuit mijn ervaring.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 19:29

Bellex schreef:
De app, gaat dat de hele dag door of is het wel een beetje oké kwa hoeveelheid nieuwe berichten? :o
Jammer inderdaad om te zeggen mee te lezen en dan zo binnen te vallen, dikke knuffel voor de dames die deze nu kunnen gebruiken!

Dieseltje, ik zie je over de CB ovulatietesten en kosten schrijven, vind je die zelf het fijnste? Mocht je een alternatief zoeken kan ik zelf die van sensitest aanraden, dat vind ik ontzettend fijne testen. Ook die zwangerschapstesten vind ik prettig.
Telano raadt ik overigens sterk af vanuit mijn ervaring.

Het wisselt per dag. Vandaag gaat het weer wat harder maar ik vind het wel goed te doen.