Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
19marjo90 schreef:Heb even een beetje het topic doorzocht, maar nog niet echt gevonden wat ik zocht. Ik heb op 3 juli mijn eerste vaccinatie gehad en op 7 juli mijn tweede. Van de tweede iets meer last gehad dan van de eerste. Heel moe en duf vooral.
Ik lees in jullie ervaringen wel een aantal over dat de menstruatie eerder begon en wat heviger was, maar bij mij is het juist andersom. Bij mij begon hij 3 dagen later, duurde amper een dag en het was juist heel weinig. Ben benieuwd bod er meer zijn die juist die ervaring hebben.
lenaa_tje schreef:19marjo90 schreef:Heb even een beetje het topic doorzocht, maar nog niet echt gevonden wat ik zocht. Ik heb op 3 juli mijn eerste vaccinatie gehad en op 7 juli mijn tweede. Van de tweede iets meer last gehad dan van de eerste. Heel moe en duf vooral.
Ik lees in jullie ervaringen wel een aantal over dat de menstruatie eerder begon en wat heviger was, maar bij mij is het juist andersom. Bij mij begon hij 3 dagen later, duurde amper een dag en het was juist heel weinig. Ben benieuwd bod er meer zijn die juist die ervaring hebben.
Nee hier hetzelfde. Begon later en duurde minder lang.
Swanzie schreef:Zal idd wel komen door de fysiologische stress reactie..zoals die belgische gyneacoloog het uitlegde
Ik heb de indruk dat ik na de vaccinatie slechter ben gaan slapen...nu wisselt mijn slaap sowieso sterk omdat ik in de overgang ben...en het is al 8 weken na de vaccinatie... ik heb voor de rest geen last meer van bijwerkingen...
Hebben andere mensen hier ook last van?
Swanzie schreef:Altijd moeilijk te zeggen waar het nu precies mee samenhant, he mandarijn. Had je daar bij de eerste ook last van?
Ik las het wel terug als een mogelijke bijwerking, op het farmacatherapeutische kompas