Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nuscaniels schreef:Positief getest zie ik net bij de uitslag. Klachten begonnen ruim een week geleden. Zie op de site dat wanneer klachtenvrij ik alles weer mag maar vind dat een lastige gezien de klachten ook horen bij mijn allergie waar ik chronisch last van heb.
Enige verschil nu en met allergie is dat ik vorige week 2 dagen lang een hele vreemde smaak in mijn mond had. Verder geen koorts, alleen neusverkouden en hoesten.
Maar dat is voor mij normaal.
Hoop dat de GGD daarin wat duidelijkheid kan geven.
Mars schreef:Wat ik niet snap: mensen die doodleuk op vakantie gaan, al is t binnen Nederland. Over niet-noodzakelijke verplaatsingen gesproken
Mars schreef:Groot gelijk laten we allemaal maar gewoon op vakantie gaan idd.
nuscaniels schreef:Verleden week vrijdag kreeg ik rare smaak in mijn mond welke zaterdag aanhield en zondag over was. Afgelopen dinsdag kreeg ik met ademhalen pijn bij een long, dit hield woensdag aan. Daarom laten testen. Het zijn voor mij bekende symptomen die bij mijn allergie horen op die 2 dagen rare smaak na.
Dat heb ik soms maar geen 2 dagen lang. Tong was ook wit uitgeslagen wat bij verminderde weerstand hoort. Had op dat moment ook heel erg last van eczeem al een 1.5 week lang. Huid op mijn armen was behoorlijk ontstoken.
Pijn met ademhalen was donderdag over en twijfelde nog om toch te gaan. Toch maar gedaan omdat ik maandag weer zou beginnen met werken. Heb nu nog vakantie.
Enige wat ik nu nog heb is dichte neus en wat slijm vast in de keel maar dat hoort ook bij mijn allergie.
Daarom vind ik het lastig inschatten, mijn allergieklachten heb ik het jaarrond. De ene keer sterker aanwezig dan de andere keer maar wel altijd.
Mars schreef:Ik vind het dom, maar helaas zijn er altijd mensen die schijt hebben aan wat er van ze gevraagd wordt.
bigone schreef:Fijn dat blijkbaar de gewone griep ook aanwezig is, heeft viruswaanzin weer een poot minder om op te staan. Niet zo fijn voor de mensen die nu griep hebben, beterschap.
En conclusie, ipv griep had het wel degelijk Corona kunnen zijn want de verspreiding gaat op dezelfde manier.
Zoolgangster schreef:bigone schreef:Fijn dat blijkbaar de gewone griep ook aanwezig is, heeft viruswaanzin weer een poot minder om op te staan. Niet zo fijn voor de mensen die nu griep hebben, beterschap.
En conclusie, ipv griep had het wel degelijk Corona kunnen zijn want de verspreiding gaat op dezelfde manier.
Inderdaad, dat geeft toch te denken hoe gemakkelijk virussen verspreid worden... welk virus dan ook.
IMJ schreef:Mars schreef:Ik vind het dom, maar helaas zijn er altijd mensen die schijt hebben aan wat er van ze gevraagd wordt.
Dus in onze eigen auto mag ik niet verplaatsen? Snap je het principe wel?
Ik denk dat jij mogelijk meer mensen hebt gezien dan Ik in die 5 dagen.
Dat jij het dom vindt.. wil niet zeggen dat het dom is.
Mars schreef:En waarom heb je weinig mensen gezien? Omdat gelukkig een groot deel mensen wel doen wat er van ze gevraagd wordt in deze tijd.
Ipv te denken ‘ ja heel goed die regels maar gelden niet voor mij want x en y’
Sure_lee schreef:Maar als iedereen thuis blijft dan gaan er wel heel veel bedrijven failliet.
Dus ik kijk wel naar een balans tussen gezondheid en economie.
Dus als je nu hotelletje boekt om daar toch nog wat geld heen te brengen prima!
IMJ schreef:Sure_lee schreef:Maar als iedereen thuis blijft dan gaan er wel heel veel bedrijven failliet.
Dank u.. zei ik net ook inderdaad. En dan zat ik niet eens in een hotel maar in eigen caravan..
IMJ schreef:Sure_lee schreef:Maar als iedereen thuis blijft dan gaan er wel heel veel bedrijven failliet.
Dank u.. zei ik net ook inderdaad. En dan zat ik niet eens in een hotel maar in eigen caravan..
Mars schreef:Ik vind het dom, maar helaas zijn er altijd mensen die schijt hebben aan wat er van ze gevraagd wordt.
tokedri schreef:nuscaniels schreef:Verleden week vrijdag kreeg ik rare smaak in mijn mond welke zaterdag aanhield en zondag over was. Afgelopen dinsdag kreeg ik met ademhalen pijn bij een long, dit hield woensdag aan. Daarom laten testen. Het zijn voor mij bekende symptomen die bij mijn allergie horen op die 2 dagen rare smaak na.
Dat heb ik soms maar geen 2 dagen lang. Tong was ook wit uitgeslagen wat bij verminderde weerstand hoort. Had op dat moment ook heel erg last van eczeem al een 1.5 week lang. Huid op mijn armen was behoorlijk ontstoken.
Pijn met ademhalen was donderdag over en twijfelde nog om toch te gaan. Toch maar gedaan omdat ik maandag weer zou beginnen met werken. Heb nu nog vakantie.
Enige wat ik nu nog heb is dichte neus en wat slijm vast in de keel maar dat hoort ook bij mijn allergie.
Daarom vind ik het lastig inschatten, mijn allergieklachten heb ik het jaarrond. De ene keer sterker aanwezig dan de andere keer maar wel altijd.
Bizar is het
Wat voor smaak had je?
Ik had van de week dat alles anders smaakte
Heel raar