Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hoe waren de laatste loodjes? Op insta zag het er iig geweldig uit!
Wauw topresultaat op de weegschaal zeg!
Qua thuiswerken, is dat een beetje fijn of had je liever anders gewild?
Opzich niet echt een verkeerde eigenschap.

Vooral de eerste weken moest ik er echt heel erg aan wennen en dachten we natuurlijk ook nog dat we heel snel weer gewoon op kantoor zouden zitten. Inmiddels heb ik mijn dagindeling helemaal aangepast op het thuiswerken, dus dat moet ooit nog weer een keer op de schop
Goed om weegschaal even los te laten en in spiegel te kijken als je gewicht steeds schommelt. Zeker met al jouw beweging kan dat best wel werken denk ik.

Een week paardrijden in Frankrijk 
Nog een rondje dan maar 
Broekmaat 36 zit nu prima enxmn hemdje wat ik voor de vakantie wat krap vond, zit nu ook prima.
En goed dat je kleren super zitten! Dat is veel belangrijker dan het getal op de weegschaal. Ontzettend veel plezier met je week paardrijden in Frankrijk! Ga je met Titane of krijg je daar een paard tot je beschikking? Ik wil zelf ook ontzettend graag nog eens een week op trektocht in het buitenland, maar dan moet ik eerst maar zorgen dat ik überhaupt weer pijnloos kan rijden..
Vanavond nog een verjaardag. 

)

Heel netjes voor een eerste keer. En je eten van zaterdag klinkt heerlijk, beetje borrelen na zo'n goede dag moet kunnen.
)
Ik werd 's morgens om 8.30 opgehaald thuis, we moesten naar Noord-Brabant. Mooi eindje rijden dus vanaf Drenthe. Om 10.30 daar, was eerst ALV waar ik niet bij mocht zijn
Maar het was in het bos, dus heb heerlijk een uur door het bos gewandeld. Daarna met vriendin geluncht bij een restaurantje. 's Middags keuring zelf en na de tijd nog een barbecue bij een andere fokker samen met nog wat andere fokkers. En toen dat hele eind weer terug..
, zal ik me even voorstellen. Ik ben Joanne, 23 jaar oud. Ik ben 1,65 lang en weeg op dit moment 62 kg. Opzich is dat best prima maar ik zou graag nog een paar kilo verliezen of wat kilo's aan vet, inruilen voor spieren. Ook vind ik het fijn om er op te letten wat ik eet en me hier meer in te verdiepen. Ik heb op dit moment eigenlijk ook geen moeite met gezond eten en om ongezond eten te laten staan.
. Daarnaast fiets ik ook veel op mijn 'normale' fiets of ga ik een rondje wandelen.
dit is al jaren een probleem (als baby weigerde ik al fruithapjes en inmiddels zit het enorm tussen mijn oren
) dus dat maakt het extra lastig.
Het lijkt me een goed idee om wat minder te gaan wegen. Ikzelf weeg me meestal maar 1 keer in de zoveel maanden, hoewel het misschien voor mij een beter idee is om me drie keer in de week te wegen en het gemiddelde te nemen. Ik vergeet me alleen altijd te wegen
Het lijkt me logisch dat je eerst de techniek goed beheerst voordat je zwaarder gaat, hoewel er veel mensen zijn die die fout juist maken. Dat advies kreeg ik ook bij mijn trainingsschema in de sportschool. Eerst alle oefeningen juist uitvoeren, daarna pas meer kilo's en dat lijkt me ook heel logisch. Sporten doe je om jezelf te verbeteren, niet om jezelf kapot te maken. Oh nee, dan maakt schuiven idd helaas geen verschil. Mooi lijstje, wat een heerlijke keuzes zeg! Dat geeft mij ook weer inspiratie! Vervelend dat jullie op zaterdag iedere keer met te weinig mensen zijn, ik snap dat dat je tegen gaat staan. Ik ben vergeten of je dat al had verteld, maar wat zegt degene die de planning maakt hierover?
Oei, van tevoren plannen is dan idd wel een beter idee. Wat fijn dat het alweer beter gaat en je zelfs licht hebt kunnen sporten!
Gefeliciteerd met je twee winstpunten
Goed gedaan!
Wel handig dat er een bos bij was, want anders was het best saai geweest misschien. Ook prima lijstjes 
Als tussendoortjes eet ik meestal volkoren crackers met pindakaas of maiswafels met pindakaas of met philadelhpia en kipfilet. Snel en vult wel 

Ook lekker dat je daardoor weer wat extra uurtjes kan meepakken. Je training van vanochtend klinkt weer lekker! Ook credits voor jou dat je op je vrije dag altijd zoveel gaat wandelen, goed bezig hoor!
Maar goed, wel de juiste oplossing momenteel en voor jou wel gezellig dat je alsnog een mini-feestje hebt gehad
Je bent netjes uitgekomen dit weekend qua kcal zeg als je bekijkt dat je een verjaardag/lunch buiten de deur/bbq hebt gehad, goed bezig!!