san4nie schreef:Ooh Sall! Jij bent van die muis met het Engelse drop!
Yesss!

Die was meteen verkocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sall schreef:DideH schreef:
Ben jij zo'n creatieve duizendpoot ja?
Crea bea ben ik![]()
Check it out:
http://www.paulinezeij.nl
san4nie schreef:Wat fijn dat het zo goed gaat bij jou dide!
Heb je de jurk voor een speciale gelegenheid gekocht?
veneri schreef:Ik ben in de afgelopen 1,5 jaar zo'n 23kg afgevallen met kha/ketogeen te eten. De afgelopen 3 maanden laten versloffen n dus weer een paar kg bijgekomen. Zou er nog 5kg af willen/moeten, maar ben echt klaar met het kha gebeuren. Ik ben vegetarisch en de keuzes zijn dan wat beperkt. Ook vind ik best wat gedoe.
Ik wil dus af gaan vallen door gewoon gezonde keuzes binnen r schijf van 5 te maken zeg maar en op de totale calorien te letten die ik binnenkrijg.
Ik zit nu meestal rond de 1500kcal. Per dag.
Ik sport niet en heb geen sport ambitie. Wandel wel regelmatig. Varierend van min 30 min tot max 1,5 uur per dag.
Zou het haalbaar zijn om nu over te gaan op een andere voedingswijze en daarmee toch af te vallen?
Wanneer je kha eet, verlies je bij het afvallen snel vastgehouden vocht. Ben bang dat ik eerst weer een paar kg aankom als ik gewoon weer een broodje of gekookt aardappeltje ofzo eet....
_mjwb schreef:Hoi allemaal! Zou ik mee mogen praten?Ik denk dat het mij heel erg gaat motiveren om mee te praten.
Sinds Oud & Nieuw is het echt uit de hand gelopen bij mij dus heb ik besloten om de stop erop te zetten. Ik ga proberen rond de 1200 kcal per dag te eten en minimaal 3 keer per week op de crosstrainer te staan. Naast het crosstrainer rij ik mijn paard elke dag en werk ik 3/4 dagen op stal waarbij ik elke ochtend 3,5 uur bezig ben met stallen mesten, paarden binnen en buiten zetten, vegen, kruiwagens legen, etc.
Tot nu toe eet ik ‘s morgens twee geroosterde boterhammen met een heel dun laagje Paturain. ‘s Middags een vitamine reep of twee boterhammen of soep. ‘s Avonds eet ik wat er op tafel wordt gezet. Tussendoor eet ik wel eens fruit of een halve avocado of iets van een koekje.
Koek en snoep moet ik echt vanaf gaan blijven. Ik vind het gewoon heel moeilijk om vol te raken. Het lijkt wel alsof ik een heel varken naar binnen kan werken en dan nog niet vol zit. Als ik mijn eten op heb dan denk ik niet van oh ik zit vol, nee dan denk ik gelijk aan nog meer eten.
Mijn doel is om niet op de weegschaal te staan (het wordt een obsessie voor mij) en vooral te kijken naar hoe mijn lichaam veranderd. Ennn als motivatie voor mezelf kan ik denken aan een hele nieuwe garderobe waar ik al een hele tijd voor aan het sparen ben
_mjwb schreef:__Sannne schreef:
Tot nu toe gaat het erg goed. Maar bedankt.