Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Joanne1987 schreef:Suikers idd, ij drink altijd een colaatje en heb een mars of iets bij
Ik moet in januari voor mn eerste dag sessie, voorheen altijd max 5 uur gezeten dus dan neem ik ook gewoon eten mee
Mars schreef:Maar zit je vriend dan uren lang in de tattooshop? Lijkt me best pittig!
Ik ga altijd alleen, heerlijk. Zorg vantevoren dat ik goed eet als het een 4 uur+ sessie is en neem iets suikerrijks mee voor tussendoor.
idinn schreef:Hij vermaakt zich prima met een boek. En doet eens een keer buiten een rondje. Vorige keer was het open monumentendag, kon die gratis een museum in. Terrasje pakken tussendoor. Hij vind mee gezelliger als thuis blijven
Plus hij moet rijden, al had ik een rijbewijs ga ik na zo'n dag niet nog ruim 2 uur terug rijden.
Willl65 schreef:Mars schreef:Ook buiten corona mag er bij mijn tatoeëerder niemand naast zitten. Bij die van mn man ook niet ivm ruimte, afleiding, hygiëne etc.
Mijn tatoeerder heeft sowieso een closed shop. Nooit geen kijkers of klanten alles alleen op afspraak.