Succes!Wel tof om te lezen dat er meerdere mensen met een powerlift coach werken, werken jullie dan idealiter met vrouwen (vanwege verschillende soorten trainingen/spiermassa/etc) of mannelijke coaches? Vind ik altijd wel een interessante!
Ik heb inmiddels reactie terug van het Australische merk; retouren zou voor eigen rekening zijn (en kneiterduur), maar ze willen het aanschafbedrag naar credit omzetten voor de webshop. Ik ga nog heel even denken of dat interessant is, want dan krijg ik hetzelfde probleem met inklaringskosten.
Vandaag wel even wezen trainen, goede legday gehad en met de hiptrust 2x8 90kg, 2x8 100kg, 2x4 110kg en till failure 70kg met iso-metric holds voor 2 sec. Ik kon daarna amper meer opstaan maar het was het waard
Ik heb vandaag spierpijn van 40 lunges en 40 GHD sit-ups. Wow
Is toch vaak gedoe met buiten de EU bestellen of niet? Hoe duur zijn die inklaringskosten?
Ik vind sowieso deadlift triples lastig, heb veel liever singles of doubles. Eerste poging zat er maar 2x 150kg in, 3e herhaling kwam niet langs m'n benen. Uiteindelijk was m'n 3RM 145kg, minder dan ik gehoopt had maar ook niet ontevreden mee. Benieuwd hoe de rest van dit blok gaat. 

Dat is voor mij echt nog een ver weg toekomstdoel haha
.