Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diddykong schreef:Hoi TS wat vervelend zeg. Ik zou zeggen google eens op recidiverende urineweginfecties, want daar heb je nu last van. En ik denk dat je daarvoor toch terug moet naar de uroloog en niet bij de huisarts moet zijn. Doordat je steeds een urineweginfectie hebt, en daarna antibiotica krijgt, raakt je weerstand ook erg van slag. En ik denk dat daar ook een grote oorzaak ligt. Maar, geef je moed niet op, want ook deze cirkel is te doorbreken! En moet ook doorbroken gaan worden.
Ik heb een folder van het st Jansdal ziekenhuis gevonden, daar staat ook een heel stappenplan in. Kijk eens of dit bij jou ook gevolgd wordt of kan worden. (Even minus de onderzoeken, die zijn bij jou niet meer van toepassing, de oorzaak is wel bekend bij jou( En misschien eens op zoek naar supplementen om je weerstand te verhogen en een goede vitaminesupplement. Misschien ook eens uitgebreid bloed prikken, ook op vitamine D en B. Alternatieve geneeswijze kan hier vaak ook iets in betekenen.
Want zo heb je nog geen leuk leven!
https://www.stjansdal.nl/folders/zelfst ... ginfecties
Diddykong schreef:En ik denk dat je daarvoor toch terug moet naar de uroloog en niet bij de huisarts moet zijn.