Draagdoek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britt

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 10:22

Ja echt hè, ga ook steeds meer twijfelen of ik hem niet terug wil _O-

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 11:16

Oeh die gele is lekker zomers!!

Dames, ik zit met het volgende... ik ben een zeer onervaren, beginnende knoper :P
Mijn zoontje heeft al weinig geduld met het knopen dus het moet allemaal zo snel en makkelijk mogelijk.
Ik heb door dat hij de ringsling prettiger vind, ik denk ook omdat hij dan wat kan zien.
De ringsling die ik heb is een Yaro met 60%katoen en 40% repreve en super zacht. Alleen ik zit in de knoop met de ringen.
Is dit gewoon een dikkere stof of ligt het echt aan mijn onervarenheid dat ik de stof niet netjes door de ringen krijg? Het stropt een beetje op zeg maar...

NadineK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 11:20

Aargh! wat zeggen ze ook alweer over knopen met een doek die te koop staat.... 8)7
Afbeelding

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 11:22

Britt schreef:
Ja echt hè, ga ook steeds meer twijfelen of ik hem niet terug wil _O-

Verkoop hem dan aan mij als jij het voor elkaar krijgt dat hij terug komt :P

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 11:25

Hebben we het over MOS hahaha.

Zowel Yalou en Britt en Ducje nu interesse.. oeh!
Ik denk dat ik m hou :Y) :')

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 11:38

Galja schreef:
Oeh die gele is lekker zomers!!

Dames, ik zit met het volgende... ik ben een zeer onervaren, beginnende knoper :P
Mijn zoontje heeft al weinig geduld met het knopen dus het moet allemaal zo snel en makkelijk mogelijk.
Ik heb door dat hij de ringsling prettiger vind, ik denk ook omdat hij dan wat kan zien.
De ringsling die ik heb is een Yaro met 60%katoen en 40% repreve en super zacht. Alleen ik zit in de knoop met de ringen.
Is dit gewoon een dikkere stof of ligt het echt aan mijn onervarenheid dat ik de stof niet netjes door de ringen krijg? Het stropt een beetje op zeg maar...

De truc zit hem er in precies genoeg stof vrij te houden om je kindje in te zetten, zodat je niet teveel hoeft aan te spannen. En verder de stof goed tussen de ringen te verzamelen, zoals wrapyouinlove wel goed toont op haar filmpjes.

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 12:49

MaritB schreef:
Hebben we het over MOS hahaha.

Zowel Yalou en Britt en Ducje nu interesse.. oeh!
Ik denk dat ik m hou :Y) :')

Ik had het over de MOS in elk geval :D

herhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 12:56

Kom ook onder de steen vandaan.

@galja
En de stof voor je het kindje plaatst goed door de ringen halen/ verdelen vooral de uiteindes niet dubbel laten zitten.

Ik heb gewoon 12 doeken en 2 dragers waarvan 1 te klein.
En tegenwoordig tulipe turquoise fan nu 4 doeken. En nog steeds ook yaro fan 5 doeken en een custom drager (helaas al te klein)

Binnenkort eens een stash foto maken als al mijn doeken weer bij elkaar zijn.

Ik heb trouwens al een paar van jullie gespot en yalou al paar x gemeet.

herhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 12:57

NadineK schreef:
Aargh! wat zeggen ze ook alweer over knopen met een doek die te koop staat.... 8)7
[ [url=m/UmyXSq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hele mooie doek

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:09

Yalou: ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat van de tattoo. Nog wel even geduld hebben!

Herhalen: de tulipe turquoise doeken zijn zo mooi. Kwam er laatst een op marktplaats tegen en kwam zo op hun website. Als je er ooit een verkoopt houd ik me aanbevolen (of op reis stuurt! Zou ze wel eens willen proberen).

Ik voel een verslaving aankomen. Ik zei gister tegen m’n partner dat ik eigenlijk wel meer doeken nodig heb voor verschillende temperaturen nu L niet meer in de wagen gaat en eigenlijk altijd gedragen wordt. Dat begreep ze wel. En ze vroeg ook of ik niet gewoon een nieuwe artipoppe wil bestellen, want ze zag zo al het verschil met mijn Little Frog. Maar stiekem hoop ik dat ik verliefd ga worden op de doek van Marit, want ik vind Pinknova printjes heel mooi <3.

herhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:15

Appeltje00 schreef:
Yalou: ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat van de tattoo. Nog wel even geduld hebben!

Herhalen: de tulipe turquoise doeken zijn zo mooi. Kwam er laatst een op marktplaats tegen en kwam zo op hun website. Als je er ooit een verkoopt houd ik me aanbevolen (of op reis stuurt! Zou ze wel eens willen proberen).

Ik voel een verslaving aankomen. Ik zei gister tegen m’n partner dat ik eigenlijk wel meer doeken nodig heb voor verschillende temperaturen nu L niet meer in de wagen gaat en eigenlijk altijd gedragen wordt. Dat begreep ze wel. En ze vroeg ook of ik niet gewoon een nieuwe artipoppe wil bestellen, want ze zag zo al het verschil met mijn Little Frog. Maar stiekem hoop ik dat ik verliefd ga worden op de doek van Marit, want ik vind Pinknova printjes heel mooi <3.

Ik heb een paar ap doeken gehad. Maar moet eerlijk zeggen dat ik goedkopere doeken vaak fijner vond.
Ook pn doeken vond ik vaak lekkerder knopen en yaro heeft echt zo veel leuke verassende leuke blends die geweldig voelen.

Ik heb tt la pairi ruby, boho lush en granny's grance
En blossom tutti frutti
Ik heb zo veel doeken dat er echt wel op reis mogen hoor.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:20

herhalen schreef:
Appeltje00 schreef:

Ik heb een paar ap doeken gehad. Maar moet eerlijk zeggen dat ik goedkopere doeken vaak fijner vond.
Ook pn doeken vond ik vaak lekkerder knopen en yaro heeft echt zo veel leuke verassende leuke blends die geweldig voelen.

Ik heb tt la pairi ruby, boho lush en granny's grance
En blossom tutti frutti
Ik heb zo veel doeken dat er echt wel op reis mogen hoor.

Ik heb je een pb gestuurd. Ik vind Pinknova wat beter geprijsd en de Polaris en Delta vind ik erg mooi. Yaro zal ik ook eens naar kijken :).

herhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:32

Citaat:
Ik heb je een pb gestuurd. Ik vind Pinknova wat beter geprijsd en de Polaris en Delta vind ik erg mooi. Yaro zal ik ook eens naar kijken :).

Ik heb een delta wel eens op reis gehad. Een lichte kleur met confettie. Maar die was wat stugger vergeleken andere pn doeken die ik heb gehad of heb mogen voelen. Polaris is ook erg mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:43

Delta champagne was dat volgens mij :) 98% katoen en 2% confetti ofzo

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:46

Ja dat is mijn liefde de delta champagne! Alleen inderdaad met katoen en twijfel daardoor. Maar zou hem wel willen voor erbij :=.

herhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:48

Ja dat was de doek. Geloof dat die nooit echt helemaal zacht en floppy word. Maar was wel heel mooi

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:50

De Monogamy Zeus van Artipoppe vind ik ook zoo mooi, maar geloof dat die meer voor kleintjes is en dat L er te zwaar voor gaat zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:18

Ik denk dat Zeus dubbellaags best wel lekker is persoonlijk!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:36

Ik knoopte een peuter van 13kg gemakkelijk in de Monogamy Zeus!
Ik vond het juist voor een kleintje minder makkelijk knopen. Echt hele fijne doek dat.

herhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:38

_lautje_ schreef:
Ik knoopte een peuter van 13kg gemakkelijk in de Monogamy Zeus!
Ik vond het juist voor een kleintje minder makkelijk knopen. Echt hele fijne doek dat.

En mooi

herhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:39

madalo diamond eye twill "milagro negro"

Iemand ervaring met deze doek om tegen mijn ww ben nevis te ruilen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:00

Volgens mij ik in een andere kleur! Ik vond het persoonlijk niet zo fijn. Erg los geweven. Voelt zwaar in de hand (maar volgens mij vind jij dat juist wel fijn) en ik denk dat hij met een zwaarder kindje best wel doorzakt. R was toen een half jaar oud volgens mij.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:10

Heel los geweven idd en daardoor best wel wat rek en bounce. Het is ook niet zo’n populaire kleurstelling.
Ik denk dat ze qua marktwaarde wel redelijk gelijk liggen nu.

herhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:15

Thnx ik hou persoonlijk wel van dik en bounce vooral de cush. Maar zwaar vond ik meestal niet zo...
Mijn voorkeur is de dahlia die is aangeboden dus ben benieuwd.
Ik kan geen vriendjes met ben worden. Terwijl dat een vriendin helemaal verlieft erop is. en ben meer bij haar heeft gewoond/uitgeleend dan bij mij.
Hij ligt meer mooi te wezen dan dat ik hem pak hoe mooi ik hem ook vind
Laatst bijgewerkt door herhalen op 11-06-20 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:21

<3

Afbeelding

Meer foto's staan op draagliefde :')