Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Galja schreef:Oeh die gele is lekker zomers!!
Dames, ik zit met het volgende... ik ben een zeer onervaren, beginnende knoper![]()
Mijn zoontje heeft al weinig geduld met het knopen dus het moet allemaal zo snel en makkelijk mogelijk.
Ik heb door dat hij de ringsling prettiger vind, ik denk ook omdat hij dan wat kan zien.
De ringsling die ik heb is een Yaro met 60%katoen en 40% repreve en super zacht. Alleen ik zit in de knoop met de ringen.
Is dit gewoon een dikkere stof of ligt het echt aan mijn onervarenheid dat ik de stof niet netjes door de ringen krijg? Het stropt een beetje op zeg maar...
Appeltje00 schreef:Yalou: ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat van de tattoo. Nog wel even geduld hebben!
Herhalen: de tulipe turquoise doeken zijn zo mooi. Kwam er laatst een op marktplaats tegen en kwam zo op hun website. Als je er ooit een verkoopt houd ik me aanbevolen (of op reis stuurt! Zou ze wel eens willen proberen).
Ik voel een verslaving aankomen. Ik zei gister tegen m’n partner dat ik eigenlijk wel meer doeken nodig heb voor verschillende temperaturen nu L niet meer in de wagen gaat en eigenlijk altijd gedragen wordt. Dat begreep ze wel. En ze vroeg ook of ik niet gewoon een nieuwe artipoppe wil bestellen, want ze zag zo al het verschil met mijn Little Frog. Maar stiekem hoop ik dat ik verliefd ga worden op de doek van Marit, want ik vind Pinknova printjes heel mooi.
herhalen schreef:Appeltje00 schreef:Yalou: ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat van de tattoo. Nog wel even geduld hebben!
Herhalen: de tulipe turquoise doeken zijn zo mooi. Kwam er laatst een op marktplaats tegen en kwam zo op hun website. Als je er ooit een verkoopt houd ik me aanbevolen (of op reis stuurt! Zou ze wel eens willen proberen).
Ik voel een verslaving aankomen. Ik zei gister tegen m’n partner dat ik eigenlijk wel meer doeken nodig heb voor verschillende temperaturen nu L niet meer in de wagen gaat en eigenlijk altijd gedragen wordt. Dat begreep ze wel. En ze vroeg ook of ik niet gewoon een nieuwe artipoppe wil bestellen, want ze zag zo al het verschil met mijn Little Frog. Maar stiekem hoop ik dat ik verliefd ga worden op de doek van Marit, want ik vind Pinknova printjes heel mooi.
Ik heb een paar ap doeken gehad. Maar moet eerlijk zeggen dat ik goedkopere doeken vaak fijner vond.
Ook pn doeken vond ik vaak lekkerder knopen en yaro heeft echt zo veel leuke verassende leuke blends die geweldig voelen.
Ik heb tt la pairi ruby, boho lush en granny's grance
En blossom tutti frutti
Ik heb zo veel doeken dat er echt wel op reis mogen hoor.
Citaat:Ik heb je een pb gestuurd. Ik vind Pinknova wat beter geprijsd en de Polaris en Delta vind ik erg mooi. Yaro zal ik ook eens naar kijken.