Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

lique68

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 15:42

okee dank jullie! ik heb een beschrijving van de ingreep, maar daar staat dit niet op helaas.
jee dat is meer dat niet mag dan ik dacht eigenlijk. Geen stallen uitmesten is geen probleem...dat kan wel wachten. maar mest ruimen enzo..okee lastig
hond uitlaten, paarden voeren en paarden op het land en eraf moet wel lukken toch? (kan ik alvast mijn man gaan voorbereiden wat hij moet doen :D )
las dat ik wel veel moet koelen ook.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 16:06

Ik heb al patiënten gezien die zoveel opzwollen dat ze echt spleetoogjes hadden :=
En het kan soms nog wat nasijpelen, zeker als je er teveel druk op zet (zoals heffen, tillen, ...)

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 16:10

je moet gewoon lekker even een week niks doen buitenshuis tot de hechtigen er uit gaan. en het mooi laten helen. de eerste dagen ben je gezwollen en kan er idd vocht uit komen en als je dan met je vieze vingers er aan komt is geen goed idee.
komt bij je echt lelijk blauw kan gaan worden..

lique68

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 16:23

jee..maar goed dat ik het hier vraag, ik dacht er blijkbaar echt te makkelijk over :)

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 23:20

N4N4 schreef:
Zijn er hier bokkers bekend met faceland Barendrecht?
Zoja wie is daar ervaren met ( lip) fillers ?

Niet voor fillers, maar wel hele goede ervaring met Merel van de Kooij voor Botox. Kundig, luistert goed en zorgt niet voor een overdreven resultaat zodat het toch natuurlijk blijft.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 13:54

Ik wil deze week serieus een afspraak gaan maken voor mijn ogen, maar mijn man wil altijd eerst alles weten voordat we dit soort dingen gaan doen. Nu heb ik de vraag aan mensen die hun oogleden hebben laten doen:
In hoeverre heeft een ooglidcorrectie jou geholpen mbt vermoeidheid? Voelde je je minder vermoeid of was er geen verschil?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 13:57

ik voelde me niet vermoeid, maar omdat het overtollig vel op je oogleden drukt, voelen je ogen vermoeid en lijk je verder ook vermoeid (brandende ogen).. zo was het bij mij iig.
Na de ingreep was dat weg... je hoeft dan ook niet meer in je gezicht / ogen te wrijven...

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 15:11

Ik voelde me ook niet vermoeid maar zag er wel zo uit voor ik had laten doen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 15:44

Popstra schreef:
Ik voelde me ook niet vermoeid maar zag er wel zo uit voor ik had laten doen.

Dit inderdaad. Je ziet er minder vermoeid uit.

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 17:35

Ik voelde me niet per se minder vermoeid maar heb wel veel minder last van druk op de ogen en het gevoel dat ik ze open moet sperren is weg. Ik heb ook minder last/geen last meer van de spiertjes in mijn voorhoofd die de boel moesten opheisen.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 09:17

Geen last meer van hoofdpijn na een dag werken en je ziet er gewoon beter uit.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 12:09

Ik heb het gedaan vanwege de hoofdpijn en toen ik botox had gedaan was dat een stuk minder dus hoopte het met definitief laten doen ook maar helaas heeft het voor mij in dat opzicht niets gedaan.
Ben er overigens wel heel blij mee hoor want ziet echt wel verschil.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 15:16

cinniz123 schreef:
Ik heb het gedaan vanwege de hoofdpijn en toen ik botox had gedaan was dat een stuk minder dus hoopte het met definitief laten doen ook maar helaas heeft het voor mij in dat opzicht niets gedaan.

Botox is een spierverslapper. Bij een ooglidcorrectie wordt vel/overtollig huid weggehaald. Dat is nogal een verschil natuurlijk.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 16:50

Suzanne F. schreef:
cinniz123 schreef:

Botox is een spierverslapper. Bij een ooglidcorrectie wordt vel/overtollig huid weggehaald. Dat is nogal een verschil natuurlijk.

Ik trok mijn wenkbrauwen omhoog om niet tegen mijn wimpers aan te kijken en met botox was dit effect weg.
Met ooglidcorrectie ook alleen kwam daar de hoofdpijn dus niet van.
Dus ja het is een verschil maar als dat de hoofdpijn veroorzaker was had het wel degelijk kunnen helpen en op langere termijn een stuk goedkoper geweest.

Laarvv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 20:55

Hoi allemaal,

Al een tijdje lees ik hier mee en zie ik mooie resultaten voorbij komen.
Op dit moment heb ik al een aantal jaar Botox in mijn oksels tegen overmatig zweten en sinds een tijd mezelf aan het oriënteren omtrent Botox in de fronsrimpel. Nu zei mijn arts, (in het ziekenhuis) welke Botox in de oksels zet, dat hij ook op andere plaatsen zet. Echter zei hij direct dat dit aanzienlijk duurder is dan om het ergens anders te laten doen. Uiteraard ga ik voor kwaliteit maar het lijkt me goed om andere opties te onderzoeken(mede omdat ik het toch ook wel spannend vind).
Kan iemand mij adviseren omtrent goede plaatsen/artsen welke Botox in de frons zetten omgeving Brabant (Den-Bosch)?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 22:27

In Best, bij Blush/Art de la Beaute.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 07:31

Ik ben bij de Ivy clinic die zitten in de Den Bosch. Ben nu keer bij faceland Den Bosch geweest maar na 3x terug komen en ik nog steeds dezelfde rimpels heb geloof ik daar niet meer in .

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 08:57

cinniz123 schreef:

Je kunt ook nog evengoed botox in je voorhoofd laten spuiten. Dat werkt ook goed tegen spannings hoofdpijn

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 09:00

Popstra schreef:
cinniz123 schreef:

Je kunt ook nog evengoed botox in je voorhoofd laten spuiten. Dat werkt ook goed tegen spannings hoofdpijn

Kan maar de reden dat ik geen botox meer wil is omdat ik het echt niet mooi vind dat was dan ook de reden om over te gaan tot een ooglidcorrectie en omdat het op langere termijn goedkoper is.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 09:08

Hebben jullie een aanrader voor een arts omgeving Utrecht? (lipfiller) :D

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 22:35

Verleden week Botox in m’n kraaienpootjes, frons en baby Botox in m’n voorhoofd laten injecteren. Ben heel blij ermee, met name die frons kreeg ik nog wel eens hoofdpijn door. De eerste dagen voelde ik wel veel druk maar so far so good. Denk dat ik november of december weer bij laat spuiten. Vooral bij m’n kraaienpootjes (2e keer) zag ik na 1-2 dagen al effect. Frons en voorhoofd duurde langer.

Was bij city clinics trouwens :j

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 23:08

Hoe hebben jullie trouwens je partner over gehaald? Mijn man die vind t maar gek, maar ik zit momenteel met moeie ogen ze ook de hele tijd op te halen anders ga ik helemaal troebel zien. Maar hij ziet dat niet, zo irritant vind ik dat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 23:12

Mijn man is anti fillers, botox en ingrepen. Vind het niet nodig, maar ik wel dus heb het gewoon gedaan :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 23:13

Earth schreef:
Hoe hebben jullie trouwens je partner over gehaald? Mijn man die vind t maar gek, maar ik zit momenteel met moeie ogen ze ook de hele tijd op te halen anders ga ik helemaal troebel zien. Maar hij ziet dat niet, zo irritant vind ik dat.

Niet. Het is mijn lichaam. Tenzij hij betaalt, maar dat heeft hij niet.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 07:02

Raineri schreef:
Earth schreef:

Niet. Het is mijn lichaam. Tenzij hij betaalt, maar dat heeft hij niet.

Precies. Mijn verloofde is ook echt anti maar het is nog altijd mijn lichaam en mijn keus waaraan ik mijn geld uitgeef. Heeft niemand iets van te vinden :+