Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarJon schreef:Judith, bij mij heeft het wisselen van lamp geholpen. Met de lamp van Pink Gellac lag het er na 2 dagen af, terwijl ik 3 uur bezig was geweest omdat elke laag er vier keer onder moet![]()
Nu met een nieuwe lamp ben ik zo klaar en blijft het ook goed zitten. Edit: en mijn topcoat wordt ook niet meer dof na een paar dagen nu
Judith_H schreef:LadyMadonna schreef:Judith, hoe sterk is je lamp?
Verder echt dun lakken. Als het je zijwallen in loopt, lak je echt te dik...
Leuk farah!
Even gekeken en die is 7watt, kan dat? Is dat goede sterkte of niet?
Nog dunner, genoteerd!
Kaygee schreef:Ik heb er echt totaal geen moeite mee... voor de lagen tussendoor is 60 sec echt genoeg. Die moeten niet droog. De topcoat doe ik wel 120 sec. Ik ga wel kijken voor een andere topcoat want hij wordt idd sneller dof. Dit is na 10 dagen, ben alleen met haren wassen de piek van de boom verloren...
[ [url=m/PQM6Mg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jam schreef:MarJon schreef:Judith, bij mij heeft het wisselen van lamp geholpen. Met de lamp van Pink Gellac lag het er na 2 dagen af, terwijl ik 3 uur bezig was geweest omdat elke laag er vier keer onder moet![]()
Nu met een nieuwe lamp ben ik zo klaar en blijft het ook goed zitten. Edit: en mijn topcoat wordt ook niet meer dof na een paar dagen nu
Ik zat te kijken om de lamp van P!nk gellac aan te schaffen, geen aanrader zo te lezen. Wat zouden jullie aanraden?
PS: sorry voor het inbreken (stille meelezer)
LadyMadonna schreef:[ [url=m/L3ANgM.jpg]Afbeelding[/url] ]
welmoed__ schreef:Ik vind PG wel heel fijn lakken. Over hoe lang het blijft zitten ben ik nog niet helemaal uit. Had vorige week 1 nagel gelakt er mee en die lag er na 2 dagen af, terwijl ik dat nooit heb bij mezelf. Heb nu al mijn vingers gelakt met diezelfde kleur en ook wel wat beter voorbereid, dus ben benieuwd of het nu wel goed blijft zitten.