Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Kwestie van opbouwen. Ik ben ooit ook begonnen met 100m joggen en dan wandelen. Zo steeds verder opgebouwd.
Trailruns zijn wel echt een stuk zwaarder dan het lopen op de weg! Maar vaak prachtige routes.
Only2Bianca schreef:Goedemorgen, wat leuk dat het topic nog steeds goed loopt.
Knap dat iedereen nog zo zijn best doet en wat gaaf om over 3 maanden zoveel kilo met elkaar te zijn afgevallen. Gaat goed, ook hier -4,3 kg
Ik was ook op jumping en had heel nurdy mijn trommeltjes mee met mijn eigen eten. Havermout pannenkoek voor de lunch werkte prima om koud te eten en fruit + gekookt eitje in een klein bakje ook perfect.
Voelde mij wel suf maar hierdoor wel binnen de lijntjes gebleven... klinkt wel heel braaf - vinden jullie niet?![]()
Zet ‘em op dames, fijne zondag!
En of kcal compenseren goed is? Mmmm... balansdag volgens mij best oké!
Rebecca schreef:-geeft glas water-
Citaat:De ronde van insturen, week 5, is van 29 januari t/m 4 februari. Sta je al op deze lijst en blijft de informatie kloppen, dan hoef je alleen je huidige gewicht door te geven. Sta je nog niet op deze lijst of moet er iets aangepast worden, geef dan a.u.b. weer het hele rijtje door bij de volgende weging (dus Startgewicht, streefgewicht, stardatum en huidige gewicht week 5).