Ik ben wel benieuwd hoelang het blijft zitten, bij mn dochter was blauw er zo uit, roze bleef weer een stuk langer dan verwacht zitten. Bij mij idem dito, blauw en paars zijn er zo uit, roze blijft wel..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Ah ik had echt dat mermaid haar verwacht wat je destijds liet zien! Maar dit is ook wel heel gaaf hoor!![]()
Ik ben wel benieuwd hoelang het blijft zitten, bij mn dochter was blauw er zo uit, roze bleef weer een stuk langer dan verwacht zitten. Bij mij idem dito, blauw en paars zijn er zo uit, roze blijft wel..
Maris schreef:Zo wow wat een verschil ! Mooi ! Wat hebben ze daarvoor allemaal moeten doen ?
Maris schreef:Dus je haaraanzet is gewoon je eigen kleur gebleven ? Die lijkt ook lichter namelijk op de foto's ?
Yasmine schreef:Mooi hoor, Cursebreaker! Ziet er lekker fris uit.
Alleen dat van die garantie die vervalt is wel een lekkere manier om dure producten te verkopen
cursebreaker schreef:Yasmine schreef:Mooi hoor, Cursebreaker! Ziet er lekker fris uit.
Alleen dat van die garantie die vervalt is wel een lekkere manier om dure producten te verkopen
Dankje!
Tuurlijk, dat van die garantie is idd ook wel een apart dingetje en een mooie manier voor hun om extra geld binnen te harken haha. Maar ik had ook zoiets: Het is al duur, dus dan maakt die shampoo en dat haar masker ook niet meer uit om nog erbij te nemen. Maar het schijnt toch ook wel dat met deze kleur, die asblond die erin zit, je toch niet zomaar alle soorten shampoos kunt gebruiken? Geen idee of dat nu echt zo is ofniet, maar ik heb het maar gewoon erbij genomen
Volgens hun zou met sommige shampoos de kleur toch minder mooi blijven op langere termijn, maar ik heb geen idee wat daar echt van waar is of niet. Mocht ik toch terug moeten om iets bij te laten werken op korte tijd, als het niet naar m'n zin goed blijft, kunnen ze iig niks zeggen als ik me gewoon aan 'hun regeltjes' gehouden heb.
ikheetesmee schreef:Heeft iemand nog een goede tip voor shampoo die donker rood/paars haar (zoals op de foto die ik eerder poste) langer mooi houd? Ik was mijn haren gemiddeld maar 1x per week, maar iets wat de kleur extra fris houd zou fijn zijn.
Tutti_Frutti schreef:Sorry dat ik zo plots kom binnenvallen!
Heeft iemand een tip waar in een goede toner kan kopen?
Ik dacht dat ik al een kit had gekocht om m'n haar grijzig te maken. Maar het is geel blond. Oops.
Yasmine schreef:Als je een goede zilvershampoo gebruikt, heb je geen toner nodig, hoor. Die Schwarzkopf is zo geconcentreerd dat je paars haar hebt als je hem 5min laat zitten.
Jildau schreef:Yasmine schreef:Als je een goede zilvershampoo gebruikt, heb je geen toner nodig, hoor. Die Schwarzkopf is zo geconcentreerd dat je paars haar hebt als je hem 5min laat zitten.
Ligt wel aan je haarkleur natuurlijk. Ik laat 'm gerust een uur zitten en dan is het eindelijk wat assiger. Smeer het erin en ga tv kijken.