[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 08:52

Ah ik had echt dat mermaid haar verwacht wat je destijds liet zien! Maar dit is ook wel heel gaaf hoor! +:)+
Ik ben wel benieuwd hoelang het blijft zitten, bij mn dochter was blauw er zo uit, roze bleef weer een stuk langer dan verwacht zitten. Bij mij idem dito, blauw en paars zijn er zo uit, roze blijft wel..

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 09:51

Shanna schreef:
Ah ik had echt dat mermaid haar verwacht wat je destijds liet zien! Maar dit is ook wel heel gaaf hoor! +:)+
Ik ben wel benieuwd hoelang het blijft zitten, bij mn dochter was blauw er zo uit, roze bleef weer een stuk langer dan verwacht zitten. Bij mij idem dito, blauw en paars zijn er zo uit, roze blijft wel..

Ja daar heb ik samen met de kapper over getwijfeld, maar dit is makkelijker 'over' te verven met alleen paars zodat ik het zelf ook bij kan houden. Paars over blauw en roze ging blijkbaar beter. Dus als ik het straks bij moet werken wordt het waarschijnlijk maar 1 kleur (violet of marine blauw) omdat de plukjes verven heel lastig is bij jezelf. Aldus de kapster.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 11:26

Een Haar/Haarverf topic, leuk!
Ik kom me graag melden.

Ik heb voor a.s. donderdag een afspraak staan bij Brandlezz in Kerkrade, waar ik onwijs veel zin in heb. Ik heb momenteel behoorlijke uitgroei en ben het helemaal zat met hoe het uitziet. Ik heb al een voorbeeld voorgelegd bij hun met wat ik graag zou willen (voorbeeld van wat zij zelf gemaakt hebben bij iemand) en ik ben erg benieuwd hoe het uit gaat zien bij mij.

Dit is mijn haar momenteel:
(Ik heb er behalve uitkammen niks mee gedaan op deze foto, en het ziet er gewoon onverzorgd uit imo bv, maar ik heb gewoon niet altijd de energie om m'n haren uitgebreid te doen zeg maar dus het is gewoon tijd voor iets anders)

Afbeelding

En dit is wat ik graag zou willen qua model en kleuren:

Afbeelding

Ik ben helemaal klaar voor iets anders, maar wat toch hopelijk wel bij mij past. Ik vind de voorbeeld foto in ieder geval geweldig en ben al super enthousiast om het eindresultaat bij mezelf te zien.

De bedoeling is, na overleg na het sturen van mijn foto, dat ze me eerst een colour out geven, dan kleuren en dan een balayage geven. Misschien dat ze daar ter plekke nog andere ideetjes voorleggen als ze m'n haren echt zien, maar dit is wel het idee momenteel.

To be continued...

tylando

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 12:42

Heb 30 april een afspraak staan voor roze plukjes . Heb zelf een roodbruine ondertoon, dus ben benieuwd. Laat gewoon de kapper beslissen welke kleur er onder de plukjes komt.
Veel zin in, maar kapper ging eerst met vakantie .

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 17:39

Ik heb vandaag 5uur gezeten en ik ben Zo Blij met het eindresultaat:
Het heeft een gapend gat in de bankrekening achtergelaten, maar het was het waard hihi.

Afbeelding

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 18:33

Zo wow wat een verschil ! Mooi ! Wat hebben ze daarvoor allemaal moeten doen ?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 19:20

Maris schreef:
Zo wow wat een verschil ! Mooi ! Wat hebben ze daarvoor allemaal moeten doen ?

Ze zijn begonnen met ontkleuren, wat gelukkig al vrij snel goed pakte bij me.
Daarna nieuwe kleur ingezet, asblond, waarna ze balayage/highlights erin gezet hebben.
In totaal heb ik dan 5u ervoor gezeten (ze gaven vooraf een indicatie van 4-7uur dus dat hebben ze goed voorspeld)

Natuurlijk nog wat dure shampoo bij gekocht op advies - anders vervalt ook mijn garantie, als ik andere shampoo ga gebruiken - en haarmasker voor na de shampoo te laten inwerken.

Met deze kleur schijnt het nogal belangrijk te zijn om de juiste shampoo te gebruiken, wil je voorkomen dat je opeens met blauw of paarse haren rondloopt :') Als ik dan toch al een hoop geld uitgeef om het mooi te krijgen, kan die shampoo er ook nog wel bij :')

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 20:11

Prachtig zeg, wat een verschil met hoe het was.
Kan me voorstellen dat je hier blij mee bent :)

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 21:03

Dus je haaraanzet is gewoon je eigen kleur gebleven ? Die lijkt ook lichter namelijk op de foto's ?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 21:18

Maris schreef:
Dus je haaraanzet is gewoon je eigen kleur gebleven ? Die lijkt ook lichter namelijk op de foto's ?

Nee dat hebben ze ook geverfd maar met een kleur die idd wel aansluit op m’n eigen kleur. De foto’s zijn op verschillende plekken genomen, dus kan ook zijn dat het licht net even wat anders valt. Maar de aanzet is ook mee gedaan iig :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 09:11

Mooi hoor, Cursebreaker! Ziet er lekker fris uit.

Alleen dat van die garantie die vervalt is wel een lekkere manier om dure producten te verkopen :=

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:27

Yasmine schreef:

Alleen dat van die garantie die vervalt is wel een lekkere manier om dure producten te verkopen :=

Dankje :D!

Tuurlijk, dat van die garantie is idd ook wel een apart dingetje en een mooie manier voor hun om extra geld binnen te harken haha. Maar ik had ook zoiets: Het is al duur, dus dan maakt die shampoo en dat haar masker ook niet meer uit om nog erbij te nemen :') . Maar het schijnt toch ook wel dat met deze kleur, die asblond die erin zit, je toch niet zomaar alle soorten shampoos kunt gebruiken? Geen idee of dat nu echt zo is ofniet, maar ik heb het maar gewoon erbij genomen :') Volgens hun zou met sommige shampoos de kleur toch minder mooi blijven op langere termijn, maar ik heb geen idee wat daar echt van waar is of niet. Mocht ik toch terug moeten om iets bij te laten werken op korte tijd, als het niet naar m'n zin goed blijft, kunnen ze iig niks zeggen als ik me gewoon aan 'hun regeltjes' gehouden heb.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 18:14

Sorry dat ik zo plots kom binnenvallen!

Heeft iemand een tip waar in een goede toner kan kopen?
Ik dacht dat ik al een kit had gekocht om m'n haar grijzig te maken. Maar het is geel blond. Oops. :')

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 19:02

Kan m'n bericht niet meer aanpassen maar 't liefst dus in een winkel :)

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 22:16

Heeft iemand nog een goede tip voor shampoo die donker rood/paars haar (zoals op de foto die ik eerder poste) langer mooi houd? Ik was mijn haren gemiddeld maar 1x per week, maar iets wat de kleur extra fris houd zou fijn zijn.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 22:22

cursebreaker schreef:
Yasmine schreef:

Dankje :D!

Tuurlijk, dat van die garantie is idd ook wel een apart dingetje en een mooie manier voor hun om extra geld binnen te harken haha. Maar ik had ook zoiets: Het is al duur, dus dan maakt die shampoo en dat haar masker ook niet meer uit om nog erbij te nemen :') . Maar het schijnt toch ook wel dat met deze kleur, die asblond die erin zit, je toch niet zomaar alle soorten shampoos kunt gebruiken? Geen idee of dat nu echt zo is ofniet, maar ik heb het maar gewoon erbij genomen :') Volgens hun zou met sommige shampoos de kleur toch minder mooi blijven op langere termijn, maar ik heb geen idee wat daar echt van waar is of niet. Mocht ik toch terug moeten om iets bij te laten werken op korte tijd, als het niet naar m'n zin goed blijft, kunnen ze iig niks zeggen als ik me gewoon aan 'hun regeltjes' gehouden heb.

Asblond wordt op den duur weer gelig, zilvershampoo voorkomt dit en houd de kleur assig, ik gok dat ze je iets soortgelijks hebben meegegeven :D

De ene zilvershampoo is de andere niet, maar over het algemeen werkt de shampoo die je in bv de kruitvat kan halen ook best.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 22:59

ikheetesmee schreef:
Heeft iemand nog een goede tip voor shampoo die donker rood/paars haar (zoals op de foto die ik eerder poste) langer mooi houd? Ik was mijn haren gemiddeld maar 1x per week, maar iets wat de kleur extra fris houd zou fijn zijn.

Ik heb Lakme color infusing shampoo, conditioner en masker gehad. Hielp heel goed!
En stom genoeg maar werkt wel: minder vaak wassen. Ik was het 1x per week. Ik moet toch eens beter lezen, sorry, drukke dag gehad :')

@cursebreaker: als je zilvershampoo zoekt, fudge heeft hele fijne!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 00:40

Tutti_Frutti schreef:
Sorry dat ik zo plots kom binnenvallen!

Heeft iemand een tip waar in een goede toner kan kopen?
Ik dacht dat ik al een kit had gekocht om m'n haar grijzig te maken. Maar het is geel blond. Oops. :')

Silver Reflex zilvershampoo van Schwarzkopf :j Die is heel sterk. Als je die een minuutje of 2 laat trekken, is het geel zo weer uit je haar.

NNikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 09:33

Als je dichtbij Duitsland woont zal ik deze inslaan, kost maar 2 euro en werkt super. :j

Afbeelding

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 22:03

Bedankt voor de tips! Ga het nu om de paar dagen met zilvershampoo wassen inderdaad. Echt geel was het gelukkig niet maar voor het grijze/silvere effect moet er denk ik toch een toner door...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 00:25

Als je een goede zilvershampoo gebruikt, heb je geen toner nodig, hoor. Die Schwarzkopf is zo geconcentreerd dat je paars haar hebt als je hem 5min laat zitten. :P

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 08:30

Yasmine schreef:
Als je een goede zilvershampoo gebruikt, heb je geen toner nodig, hoor. Die Schwarzkopf is zo geconcentreerd dat je paars haar hebt als je hem 5min laat zitten. :P

Ligt wel aan je haarkleur natuurlijk. Ik laat 'm gerust een uur zitten en dan is het eindelijk wat assiger. Smeer het erin en ga tv kijken. :D

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 09:50

Heb 'm 45min laten zitten en er zijn wat plukjes assiger maar echt al het gele raakt er bij mij niet uit.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:20

Jildau schreef:
Yasmine schreef:

Ligt wel aan je haarkleur natuurlijk. Ik laat 'm gerust een uur zitten en dan is het eindelijk wat assiger. Smeer het erin en ga tv kijken. :D

Weke haarkleur heb jij dan, dat het bij zo veel langer duurt ?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 13:16

Mijn kapster raadde de Goodbye Yellow van Schwarzkopf aan. :j
Deze werkt echt super. Dik, dus heel zuinig in gebruik en blauwzwart van kleur.
Als ik deze een uur laat zitten is mijn haar echt grijsblond.