Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marlis schreef:Bikkel! Ik had mijn lange duurloop geskipt vanwege de kou. Ging daar met de 30 km heel slecht op dus loop zondag als het goed is de 32.Vandaag de laatste lange duurloop gedaan voor Rotterdam. Met de Rotterdam marathon deelnemers (Facebook). Super goed georganiseerd.
Daan_O schreef:Zo herkenbaar helaasIk heb gisteren niet gelopen omdat ik me er echt niet toe kon zetten door die koude wind. Ik ben er zo klaar mee, laat het alsjeblieft eens stoppen met waaien!
Baal er wel van want ik had natuurlijk moeten trainen... Ga vanavond wel aquafit doen en dan lopen we ook altijd best veel door het water. Morgen en overmorgen wil ik proberen om verdeeld over de 2 dagen de marathonafstand te lopen en dan is het echt aftellen tot 8 april....
Sintara schreef:wauw, groot respect supervixen, greetje en daan.
Rijden jullie ook nog paard? Ik heb voor mezelf al vastgezet dat ik één dag per week niet mag sporten. Erg moeilijk maar hiermee gaat alles wat ik de rest van de week doe beter:). Lekker slap vergeleken met wat jullie allemaal doen maar voor mij werkt het.
Of ik een mudrun leuk vind weet ik natuurlijk nog niet zeker, zal ik na afloop vertellenAls ik het hier zo lees wordt het goed te doen. Vind ik niet erg, want niet veel later moet ik een week koeien drijven te paard
![]()
Best fijn als ik dan nog benen over heb.
tita schreef:Daan tot 1 dag voor de bevalling alleen ik groei nu mega mijn buik is met 26 weken groter als vorige met 38
Hopelijk stagneert ie
Greetje nee
Maar mijn man wel 3x Terneuzen-Hulst
Hij komt uit hulst wil alleen daar finishen en heb diverse stukken gefietst en op punten klaar gestaan.
Vooral eerste 20km Terneuzen vind ik suf
Maar mijn man heeft niks met Rotterdam en dat is echt mijn stadje dus bruggenloop blijft favoriet
Maar zowat alle wedstrijden vind ik niks in zeeland muv strand daar heb er stuk of 6-7 gelopen mij teveel polder
Daan_O schreef:Greetjes begrijpelijk dat jende keuze hebt gemaakt voor de marathon, gezien de omstandigheden. Jij hebt wel een heel mooi pr op de marathon! Waarom ben je 6 dagen gaan trainen?
Nou ik heb binnen 24 uur de marathon gelopen haha. Gisteren 15km en vandaag 27,3km. Als ik nou eens dezelfde tijd loop in Rotterdam loop ben ik blijHeb totaal nu 3 uur 56 minuten gelopen. Was te doen maar ben nu wel echt moe. Had maandagavond ook al redelijk instensief gesport met aquajoggen en normaal loop ik eigenlijk zelden 2 dagen achter elkaar.