[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 00:44

melanie0906 schreef:
marlonFloris schreef:
Mweh huilen dit. Heeft de verzending niet overleefd.
Kan ik die andere 3 gewoon met een make-up doekje reinigen of hoe krijg ik die poeder het beste van de rest af?
[ [url=m/rHxoeO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je kan als het goed is als je er een foto van stuurt naar de verzender je geld terugkrijgen!

Ja dat weet ik heb ik ook al gedaan:) wil alleen de andere 3 schoonmaken. :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 12:34

Eight schreef:
Mellanca, zijn de wimpers die friemel laatst postte niks voor jou? Baby whiskies van ardell, die zijn best natuurlijk maar wel heel erg mooi :)

Wauw Shiz, die laatste look staat je zo goed! Echt heel erg mooi :) die kleuren doen zo veel voor je icm je haar

Ik zeg er wel bij deze whispies zijn wel echt als je kleine ogen hebt. De normale demi wispies zijn bij DS bijvoorbeeld hetzelfde als hoe bij mij de baby's zijn.

Het is vandaag eindelijk gelukt om hem goed te plakken, ik deed altijd wimpers krullen en dan de wimpers plakken maar mijn gekrulde wimpers zijn zó dwars en flinterdun dus geen land mee te bezeilen. Ook met mascara lukte het niet dus nu een andere manier geprobeerd en die werkt perfect. *\O/* heb gelukkig 2 setjes besteld maar moet weer een setje bestellen om te oefenen moet ze straks met een borrel in 1x perfect kunnen aanbrengen zonder vergroot spiegel op kantoor :')

Afbeelding

Afbeelding

Tevens gelijk een update van m'n wenkbrauwen, ze zijn al een stuk lichter en er lijken gaten in te zitten maar dat is niet zo, ik hen de korstjes fase over geslagen maar ben wel aan het vervellen en ze zitten dus vol met witte schilfers :') dat zo tussen mn donkere wenkbrauwen zorgt ervoor dat het lijkt alsof ze gaten hebben. Het jeukt ook enorm, kan niet wachten tot dat voorbij is _O-

LadyMadonna

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 12:53

Zo vind ik kunsteimpers wel heel mooi.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 12:55

Ja hier dito, ik hou niet zo van die mega dingen maar het staat mij ook gewoon niet.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 13:00

Mooi die nepperds friem!
Wenkbrauwen worden al mooi.

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 14:34

Ja ik zie zelf wel graag echt aanwezige/lange/volle wimpers, maar denk dat dat ook komt omdat ik deze altijd van nature heb gehad.... zal blij zijn als die er weer zijn :+

Friemel, ik vind je wenkbrauwen al erg mooi wordzn. Hou ook echt van de vorm.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 14:47

velvetblack schreef:
Even geen tijd om op iedereen te reageren, sorry. Doe ik zsm!

Hier even een melding vanuit MAC Eindhoven:
[ [url=m/a6WxFJ.png]Afbeelding[/url] ]

Hmm toch wel interessant om is een keer te doen.

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 18:27

Is er een van jullie nog naar het ilovebeauty event geweest?

Afbeelding
Ik kon het niet laten <3

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 18:36

Ahhw wat een mooie palette!!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 00:09

Oja dat was vandaag! Mooie aanwinst!

Nee ik ben er niet geweest, gisteren wel naar de MACcounter hier geweest voor de Work it Out mascara's en kwam niet weg zonder ook Colour Rocker lipsticks :o Tja, MAC addict :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 01:31

Mellanca, ik hou zelf enorm van de Eylure Enchanted Queen Of The Night, die draag ik vrijwel altijd. Denk dat je die ook wel fijn zou vinden! De wimpers in je laatste look zijn al een stuk beter, ik zou ze wel dichter op je wimperrand plakken en je eigen wimpers wellicht met een lik mascara meenemen, dan blenden ze wat beter. :j Op de foto's ogen je eigen wimpers namelijk nog wat wittig eronder.

Fiorini schreef:
Ik ben hier al heel lange een stille meelezer. Telkens opnieuw toveren jullie de mooiste make-up op jullie gezicht.
Ikzelf ben al jaren fan van Yves rocher en gebruik eigenlijk alle make-up en verzorgingsproducten van hen. De producten blijven goed, maar de foundation is niet meer wat ik zoek: te weinig dekking, vervaagt al snel.
Vandaar dat ik eens wou weten bij welke foundation jullie zweren? Zelf heb ik een gemengde huid, vooral de T-zone is snel vettig.

Ik heb zelf geen last van vettige huid dus kan daar niet supergoed bij adviseren, wel zweer ik bij Urban Decay's foundation. Echt, geweldig. _/-\o_ En voor veel dekking is de All-Nighter je beste vriend.

Eight schreef:
Mellanca, zijn de wimpers die friemel laatst postte niks voor jou? Baby whiskies van ardell, die zijn best natuurlijk maar wel heel erg mooi :)

Wauw Shiz, die laatste look staat je zo goed! Echt heel erg mooi :) die kleuren doen zo veel voor je icm je haar

Dank je wel <3

Melati, wat een heerlijke grungy look!

_Friemel schreef:
Eight schreef:

Ik zeg er wel bij deze whispies zijn wel echt als je kleine ogen hebt. De normale demi wispies zijn bij DS bijvoorbeeld hetzelfde als hoe bij mij de baby's zijn.

De demi wispies zijn bij mij bijvoorbeeld zelfs niet eens te zien, ik moet ook gaan omschakelen naar de normale. _O- De wimpers staan je mooi zo Kel!

Prachtige aankoop Kaylee, ga je flink plezier van hebben!

Ik heb zojuist ook weer eens mijn make-up collectie uitgedund... Gaat weer een hoop weg. :')

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 01:50

Zonde zeg. Je hebt zo'n mooie collectie.
Maar goed.. niet gebruiken is ook zonde

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 02:09

Mijn collectie blijft nog even mooi! :) Gaat maar 1 palette uit en een hoop losse oogschaduws van Colourpop waar ik niet/nooit naar grijp of onnodig een backup van had en wat liquid lipsticks. Die collectie van mij zal niet snel veel minder worden. _O-

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 02:43

ik volg al een tijdje wat een prachtige looks ! zit te denken om een paar colourpop oogschaduws te bestellen wat zijn jullie ervaringen met dit merk ? en liquid lipsticks van limecrime?

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 02:45

Heb een paar supershocks van colourpop. Bevallen mij super. Alleen lastig te blenden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 04:24

Colourpop vind ik een super merk. :j Ik zou zelf wel met of synthetische kwasten van Zoeva of de Colourpop kwasten werken, die werken het beste. En met de vingers, uiteraard. Limecrime geen ervaring mee.

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 07:46

Shizzel, mocht je wat dingen gaan verkopen, heb ik wellicht interesse :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 08:29

Welke van CP doe je weg Shiz?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 10:02

Mooie wimpers Friem :j
En kaylee een mooie aanwinst !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 15:15

Ziet er al mooi uit Friem!

Kaylee was het een leuk evenement? Ik las er vrijdag pas over, anders had ik ook wel willen gaan :)

Shiz ik ben ook wel benieuwd wat je weg gaat doen.

Ik twijfel ernstig over het aanschaffen van deze, ik ben namelijk op zoek naar een palette met veel roze, maar die kan ik nog niet vinden. Deze is normaal €70.- maar nu €45.- dus dat is zeker interessant.
Afbeelding

Dus, ja ik denk dat dit m wel wordt, aangezien dit een van de weinige paletten is waarvan ik vrijwel alle kleuren leuk vind.
Tenzij jullie nog andere opties of ideeën hebben, dan hoor ik dat graag :D

Zaterdagavond hadden we pokernight en het was het idee om een beetje uit te pakken en op chique te gaan :D
Heb de zilvergrijze kleuren uit het morphe Fif palette gebruikt en falsies. Vind het allee irritant want ik heb nog steeds lijm op mn ooglid zitten, krijg het er amper af :(

Afbeelding

Even de hele look, eigenlijk een slechte foto want mijn foundation lijkt hier echt superslecht te zitten, maar dat klopt niet helemaal :')
Afbeelding

Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 15:29

Ohhhh Jolien wat mooi!

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 15:33

Joolien schreef:
Ziet er al mooi uit Friem!

Kaylee was het een leuk evenement? Ik las er vrijdag pas over, anders had ik ook wel willen gaan :)

Shiz ik ben ook wel benieuwd wat je weg gaat doen.

Ik twijfel ernstig over het aanschaffen van deze, ik ben namelijk op zoek naar een palette met veel roze, maar die kan ik nog niet vinden. Deze is normaal €70.- maar nu €45.- dus dat is zeker interessant.
[ Afbeelding ]

Dus, ja ik denk dat dit m wel wordt, aangezien dit een van de weinige paletten is waarvan ik vrijwel alle kleuren leuk vind.
Tenzij jullie nog andere opties of ideeën hebben, dan hoor ik dat graag :D

Zaterdagavond hadden we pokernight en het was het idee om een beetje uit te pakken en op chique te gaan :D
Heb de zilvergrijze kleuren uit het morphe Fif palette gebruikt en falsies. Vind het allee irritant want ik heb nog steeds lijm op mn ooglid zitten, krijg het er amper af :(

[ [url=m/zf0qrb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Even de hele look, eigenlijk een slechte foto want mijn foundation lijkt hier echt superslecht te zitten, maar dat klopt niet helemaal :')
[ [url=m/T6kXh9.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/hAakgK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Revolution heeft ook palletes met roze erin :)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 15:33

Joolien wat mooi <3 Wat een krachtige ooglook zo !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 16:26

Thanks dames :D

Francien ik ben geen fan van revolution. Vind het pigment om te huilen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 16:50

Zou ik misschien een vraag mogen stellen?
Ik ben opzoek naar een oogschaduw palette met bruintinten, en zo min mogelijk roze. Dat draag ik namelijk nooit, staat niet bij mij. Ik heb om te proberen een goedkopere palette gehad, maar merk dat vooral de lichtbruine tinten al snel niet meer te zien zijn.
Iemand misschien een tip? Prijs maakt even niet uit :)