Die lipstick staat je goed Eline

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nathalie18x schreef:Ik zal ook weer eens wat posten. Een paar pagina's terug werd er gesproken over een harde kern. Persoonlijk vind ik dat wel meevallen . Tuurlijk zijn er mensen die wat vaker reageren, maar het topic is ook toegankelijk voor mensen die misschien maar 1 of 2 keer iets posten en dat vind ik heel fijn!
nu on topic; wie heeft de gouden tip voor een net lijntje boven de ogen? Ik heb echt al zoveel geprobeerd maar ik kan het gewoon niet volgens mij. Telkens is het lijntje niet strak genoeg of is de ene helft dikker dan de ander. Ik heb oa liquid liner en oogpotloden geprobeerd.
donnar schreef:En ik heb ook weer eens een vraag, laatst met een shoot ben ik opgemaakt door een MUA, en vond de lippenstift die zij had gebruikt zo gaaf! Ik wil graag zelf ook zo'n kleur, maar ik wil graag mijn lippenstift van Mac. Welke kleur denken jullie die hiermee matcht?
Ik wil dus zo'n kleur als bovenstaande, maar ook een mooie nude.. Hebben jullie suggesties?
velvetblack schreef:Lijkt op Diva. Die lijkt op de stick zelf heel donker, maar op de lip slaat die vaak wat feller/rozer/roder uit.
Nudes vind ik brave/velvet teddy/viva glan 2/ cherish etc mooi als nude
Iris82 schreef:velvetblack schreef:Mooie look! Je huid lijkt zelfs mooier zonder foundation als met!!
Precies wat ik dacht.
Maris schreef:Als we nu eens 5 man/vrouw ( iets waarschijnlijker) of meer bij elkaar krijgen voor de shimmer van Bobbi Brown ..... zie http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-ta ... =lr&pos=14 Voor 15 euro per stuk !
En/of bij dezelfde verkoper MAC lipstiften vanaf 12 stuks ... voor 10 euro per stuk ....
http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-ta ... e=lr&pos=4
Ik doe wel mee ! Of zouden het dupes zijn ???
ik wil graag 1 bobbi brown + whirl van MAC.... Stone lijkt me ook wel mooi, maar jeetje dat is best een moeilijke kleur, of ??
Wie zou er willen bestellen etc ?
Suus___ schreef:Ik vind t n prima idee en tot nu toe gaat t helemaal niet echt offtopic imo
Dat er soms andere dingen worden besproken icm makeup vind ik wel gezellig eigenlijk.. Jullie voelen echt als vriendinnetjes inmiddels