[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 19:21

Mars schreef:
Sh*tzooi dit is al de vierde keer dat ik een duurder tongpiercingbolletje heb opgevroten :\

Ben het zat, ik ga mijn werk afbellen en de rest van de dag met een vergiet op de wc zitten.

Be like mijn broertje, tand doorslikken en uit zn poep lepelen _O- _O- _O-

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 19:58

Oohh wat balen van dat balletje!!!!

Ik zit nog steeds te twijfelen!!!
Ene kant vind ik m zo gaaf... weet niet eens hoezo ik twijfel :')
Afbeelding

Sterre98

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 20:05

Ik wil m oooook! Maar ik heb al een neptand haha, voordat die afbreekt :c

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 20:18

Ah bedankt voor de reacties! Duidelijk :j Ik wil liever een 1,2 mm conch omdat ik die piercings ook al heb liggen :') (heb double forward helix) mag je dat überhaupt zelf kiezen? Ga later deze week eens tooic doorspitten voor foto's :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 21:25

Ikwashier schreef:
Ga later deze week eens tooic doorspitten voor foto's :)

Dit is mijn IC :) (de outer conch is er inmiddels uit)

Afbeelding

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 21:52

BiBiQ schreef:
Oohh wat balen van dat balletje!!!!

Ik zit nog steeds te twijfelen!!!
Ene kant vind ik m zo gaaf... weet niet eens hoezo ik twijfel :')
[ [url=m/opcNlt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je kunt m altijd zo weer verwijderen......

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 22:41

@Mars, waarom heb je hem eruit gehaald? Ik wil er namelijk een laten zetten wanneer ik terug kom van vakantie, dus ben benieuwd of het een vervelende piercing was om te hebben :P

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 22:53

Ja heel vervelend!

Ik heb helixen, tragus, daith, inner conch... Maar geen een was zo irritant als mn outer conch. Kan normaal meteen slapen op mijn piercings maar dat zat er bij deze echt niet in. Maar het meest vervelende was mijn haar dat er echt constant in vast zat. En dan heb ik niet eens een dikke bos krullen ofzo.
Hij was ook steeds geirriteerd doordat ik er elke keer per ongeluk een ruk aan gaf als ik mn haar achter mijn oor deed. Nee, ik kan echt heel wat verdragen qua piercings maar dit was ik na een half jaar vreselijk zat dus eruit gevist.

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 23:17

Pfff ik had besloten geen piercings meer te nemen heb aan beide kanten een tragus en aan een kant nog een forward helix.. begin januari mijn gewone helix eruit gehaald nadat ik steeds bleef vast hangen..

Nu twee weken geleden een anti tragus laten zetten en stiekem wil ik ook nog een daith en smiley :o :+

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 08:08

Djoopie, dat is ook wel zo. Maar is dan weer zo zonde van het geld haha.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:17

Ah zo vind ik een staafje nog wel mooi! Het mooie aan piercings in het oor vind ik dat simpele en minimalistische. Vind een daith, rook en double helix ook heel mooi maar dan is je oor gelijk zo vol :')
Laatst bijgewerkt door Ikwashier op 30-03-17 09:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:20

Valt mee hoor, heb een daith en een double helix :) (andere oor haha)
Het ligt er maar aan wat je er in hangt, als je rustige sieraden kiest hoeft het niet teveel te zijn.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:23

Heb je foto's gezien en vond het indd een mooie combi! Heb jij ook wel eens oorbellen in? :)

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:29

Ikwashier schreef:
Ah zo vind ik een staafje nog wel mooi! Het mooie aan piercings in het oor vind ik dat simpele en minimalistische. Vind een daith, rook en double helix ook heel mooi maar dan is je oor gelijk zo vol :')

Mijn daith vind ik vrij minimalistisch hoor, icm de andere oorbellen :)
Afbeelding

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:36

Ikwashier schreef:
Heb je foto's gezien en vond het indd een mooie combi! Heb jij ook wel eens oorbellen in? :)

Jawel hoor haha:

Afbeelding

Tweede en derde gaatje doe ik alleen niet altijd wat in. Vind ik dan toch weer wat te druk denk ik.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 14:05

O jullie laten mij alleen maar meer twijfelen over welke ik wil... Die foto heb ik trouwens al eerder gezien Mars! Hij staat tussen mijn foto's (screenshot gemaakt) :') Heb namelijk al eerder getwijfeld over een daith. Twijfel nu vooral tussen daith, rook of conch. Help

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 14:20

gewoon rook en conch samen! :D

ik heb links een helix en inner conch en rechts een rook en lage(re) helix :))

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 08:13

Phoe, ik moest gisteren naar de tandarts. Was de eerste keer sinds ik mijn tongpiercing heb. Omdat mijn tandarts nog al van het geloof is bedek ik altijd mijn tattoos en had nu ook mijn tongpiercing er uit gehaald. Om vervelend commentaar te voorkomen. Hij heeft er inderdaad niks van gezegd. Maar ik heb mijn piercing er maar een uurtje uit gehad, die ging daarom toch behoorlijk lastig er terug in! Had ik echt niet gedacht dat het zo snel zou gaan!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 12:03

Ladyloe schreef:
Phoe, ik moest gisteren naar de tandarts. Was de eerste keer sinds ik mijn tongpiercing heb. Omdat mijn tandarts nog al van het geloof is bedek ik altijd mijn tattoos en had nu ook mijn tongpiercing er uit gehaald. Om vervelend commentaar te voorkomen. Hij heeft er inderdaad niks van gezegd. Maar ik heb mijn piercing er maar een uurtje uit gehad, die ging daarom toch behoorlijk lastig er terug in! Had ik echt niet gedacht dat het zo snel zou gaan!

Gewoon inhouden. Gaat inderdaad heel erg snel. Mijn tandarts vind het niks maar ze kunnen er als het goed is prima omheen werken :)

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 12:05

Mars schreef:
Ja heel vervelend!

Ik heb helixen, tragus, daith, inner conch... Maar geen een was zo irritant als mn outer conch. Kan normaal meteen slapen op mijn piercings maar dat zat er bij deze echt niet in. Maar het meest vervelende was mijn haar dat er echt constant in vast zat. En dan heb ik niet eens een dikke bos krullen ofzo.
Hij was ook steeds geirriteerd doordat ik er elke keer per ongeluk een ruk aan gaf als ik mn haar achter mijn oor deed. Nee, ik kan echt heel wat verdragen qua piercings maar dit was ik na een half jaar vreselijk zat dus eruit gevist.

Ah oké, dan ga ik er toch nog even over nadenken. :( Vind ze wel ontzettend mooi, maar dit klinkt ook niet fijn.

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 12:41

SavannahNx schreef:
Ladyloe schreef:

Gewoon inhouden. Gaat inderdaad heel erg snel. Mijn tandarts vind het niks maar ze kunnen er als het goed is prima omheen werken :)

Dit was de laatste keer bij mijn huidige tandarts gelukkig. Stap nu over naar een hippe tandarts dus dan hoeft hij er niet meer uit.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 13:08

Oh beter haha!

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 13:50

Mijn tandarts is er ook niet fan van, maar tijdje geleden lag ik in de stoel (had 2 lippiercings en een smiley) en hij zei toen ook van: 'niet meer piercings in je mond nemen he?'
'Nee hoor!' O:)
Ging in die middag nog naar Utrecht om een tongpiercing te laten zetten :o

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 14:05

Ik doe hem eigenlijk altijd standaard al uit. Gewoon voor het makkelijke.
Ik kan mijn tongpiercing gerust 8 uur uitlaten zonder dat er zich een vliesje vormt.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 14:44

Lous schreef:
Ik doe hem eigenlijk altijd standaard al uit. Gewoon voor het makkelijke.
Ik kan mijn tongpiercing gerust 8 uur uitlaten zonder dat er zich een vliesje vormt.

Bij mij echt na 5 minuten en heb m al 4 jaar :')