Maanlicht schreef:Ik had ook vanaf november niet meer gereden. Daarvoor 10 jaar wel.
Heb nu weer 5 keer gereden, en het is wel echt intensief. Het is een dressuur privéles en mijn instructeur is best wel streng haha! Het blijkt ook dat ik van alles verkeerd heb aangeleerd en heel geforceerd rijd, dus dat moet er allemaal uit. Het gaat wel elke week wat beter gelukkig, heb wel een aardige basisconditie.
Krachttraining ben ik wel van plan te gaan doen linoleum, alleen niets waar ik mijn benen bij nodig heb.
Aaah ja, dat is wel lastig dan inderdaad... Maar toch blijf ik het bijzonder vinden dat je er bekaf van raakt. Maar hopelijk is dat meer een conditie verhaal of vermoeidheid in je hoofd van het reorganiseren van je gewoonten.
Maanlicht schreef:Mijn lijstje voor vandaag (1400 kcal):
O: -
L: twee volkoren boterhammen met kipfilet
T: appel, vier rijstwafels, bleekselderij, worteltjes, zakje just nuts, twee gekookte eieren
A: aardappelgratin met witlof, sperziebonen en twee lamsworstjes
Ik zie dat je vaker het ontbijt skipt/niet invult. Vanwaar is dat?
Ik heb niet echt een lijstje geloof ik, maar ik ga een poging doen.
O: Overnight oats (havermout met melk) met cacao en zoetstof. Glas water.
T: Ik weet nog niet of ik een tussendoortje neem.
L: 3 boterhammen, 2 met smeerkaas (slankie) en 1 met gerookte osseworst.
T: Vermoedelijk meerdere keren fruit
A: Restje soep, ik denk een boomstammetje als vlees, een aardappeltje (ik hou er niet van dus meestal laat ik het bij 1) met jus en groente (groente moet ik nog bedenken) en yoghurt na, maar ik eet liever nog geen melkproducten dus misschien sla ik dat ook wel over.