Hilary schreef:Mooi! Ik snap je motivatie-dingetje wel. Wij wilden eind maart de 35 van Zandvoort lopen en trainden daar naartoe. Dan met Hemelvaart, begin zomer en in de herfst een vierdaagse (niet Nijmegen, ik vind 30 km per dag voldoende), maar ja...
Gisteren liepen we 12 km, vandaag 13, dus een stuk minder dan de 25 van een maand geleden. Tja. Komt wel weer.
Wij zitten trouwens ook met drukte, vanmorgen weer 8.30 weg, maar de laatste vier km waren eigenlijk al weer irritant aan het worden qua hardlopers en wielrenners. Morgen gaan we minimaal een half uur eerder weg.
Ik was aan het trainen voor de Elfstedentocht, aansluitend wandelvakantie Madeira en Nijmegen. Na twee jaar pech in voorbereiding (en dus vorig ook echt moeten annuleren van Elfstedentocht en Nijmegen) ging het heel voorspoedig.
Begin maart mijn eerste veertiger gelopen, zou 35km gaan doen in Zandvoort, Bloesemtocht, veel lokale georganiseerde wandelingen..... Poef weg.
Ik ben vanochtend iets over zevenen vertrokken. Na achten werd het al steeds drukker met mountainbikers en wielrenners.... Waarvan sommigen het concept anderhalve meter nog steeds niet snappen
Over een maand zal het weer beter zijn hier in de streek gok ik.... Maar nu is het vooral ook heel erg druk met bollen toeristen.....