Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_JTM

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:09

Rianne: ik ben best benieuwd naar het resultaat. Wat is dat teatox precies?

En dat topje simoonzel :') is ook wat voor mij haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:15

Ik ben ook wel benieuwd naar het resultaat!

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:20

Ook ik ben benieuwd naar het resultaat!

Lig uitgeteld in bed vanavond voor het eerst weer gesport viel vies tegen :o Maarja overal moet een begin zijn!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:22

Ben oom benieuwd naar resultaat rainne.. Vooral omdat ik niet echt in dat soort dingen geloof :o

Die top is awesome!!!

Heerlijk MN reet eraf getraind vandaag :D :D morgen denk ik dar ik in bed blijf :')

MN nieuwe schema zal ik morgen even typen

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:23

Teatox is detox nederlandse vertaling: reinigen van je lichaam.

De kuur bestaat uit elke ochtend een zakje ochtend thee.
En om de dag een zakje avond thee.

Je valt er van af omdat de afvalstoffen je lichaam verlaten.
Maar je huid word er ook beter door, puistjes gaan weg en een egalere huid.

Zo'n 14 dagen kuur kost ongeveer 20 euro.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:25

Hmm klinkt wel interessant. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. misschien dat ik het dan ook ga proberen.

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:27

Hmm, ben altijd wat wantrouwig met dat soort dingen... maar ben alsnog nieuwsgierig naar het resultaat.

Ik heb nu al spierpijn in mn schouders! Morgen na het werk meteen weer even langs de sportschool. Moet weer hard aan het werk als ik mn doel wil behalen.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:37

Ben erg benieuwd naar het resultaat.

Hier mega vreetavond en voel me nu zo slecht en dik. Waarom kan ik niet gewoon nee zeggen en eraf blijven pfff

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:40

Probeer ipv nee te zeggen alternatieven te eten :)

Lichamelijk hier flink achteruit gang trouwens.. Al 3 dagen gevoel dat ik elk moment knock out kan gaan... Zondag verdween gevoel uit MN linkerhand... MN lijf geeft zo erg aan dat er iets mis is.. Maar huisarts gooit het allemaal op mentaal..

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 00:06

hoihoi! mag ik meedoen?
Ben sinds vandaag gezond(er) beginnen leven en probeer ook terug te gaan lopen.
Als ik naar topics zoals deze kijk krijg ik meteen meer 'intress'?
Ik vind het juiste woord niet.. Doorzettingsvermogen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 00:21

Gianti schreef:
Probeer ipv nee te zeggen alternatieven te eten :)

Lichamelijk hier flink achteruit gang trouwens.. Al 3 dagen gevoel dat ik elk moment knock out kan gaan... Zondag verdween gevoel uit MN linkerhand... MN lijf geeft zo erg aan dat er iets mis is.. Maar huisarts gooit het allemaal op mentaal..

Pff vervelend. Heb je al eens laten prikken op vitamine b12 en vitamine D? Als b12 te laag is kun je ook zulk soort klachten hebben.

Welkom nanoukkie!

Trouwens, helpt voldoende water drinken (1,5/2 liter) eigenlijk ook mee aan het afvallen? Lees op een aantal plaatsen van wel en ik schrok ervan hoe weinig ik drink op een dag.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 01:07

Ben benieuwd naar teatox, al is het niet iets waar ik snel voor zou gaan maar ik hou van voor na foto's. Hoop zelf ook hier een prachtig resultaat te kunnen laten zien!

Gianti al overwogen een second opinion te vragen? Al is het alleen maar om je zelf gerust te stellen!

Vandaag uiteindelijk niet gesport (behalve het standaard fietsritje naar stage), (verzorg)paardlief was slecht vandaag leek wat kreupel. Dus ik heb staan koelen vanavond. Morgen bij de fysio een echo laten maken, het is zo dubbel ergens hoop je dat er iets te zien is maar toch ook weer niet..

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 09:08

Bah Gianti! Gaat lekker!

Ik inmiddels ook, heb hier een retourtje ziekenhuisopname gehad. Problemen met mijn schildklier. Inclusief echo, bloedafname en infuus. En ik ben echt geen held met naalden dus flauwvallen zat ook bij het pakket inbegrepen. Gaat lekker hier haha. Moet vandaag weer terug naar het ziekenhuis en dan krijg ik meer info.. Hopelijk ben ik morgen weer sterk genoeg om te sporten!

Nanoukkie welkom, waar in Uruguay woon je? Ik heb gewoond in Paraná Entre Ríos (Argentinië :) ) en ben in Colonia (uruguay) geweest :D

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 09:08

Ik mag vanavond eindelijk weer! Na die rotweek voel ik me een beetje alsof ik geen zin heb, maar ik denk dat ik me vanavond weer helemaal goed voel als ik klaar ben. :)
Gewicht/maten zijn gelukkig gelijk gebleven ondanks dat ik een keer niet gesport heb/feestjes.

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 09:31

Ik ben gisterenavond weer naar de Zumba geweest :) 's ochtends paardgereden en daarna op m'n fiets naar school zo'n 24 km in totaal! Nu weer op m'n fiets naar school

_lauraaa_ ik heb wel het idee dat veel water drinken mij helpt afvallen, maar dat komt dan ook omdat ik helemaal geen frisdrank meer drink, alleen water en thee.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 09:35

Sterkte emita en gianti!

Mss ergens second opinion vragen gianti?

Als je veel water drinkt werkt altijd ze zeggen als je 2l per dag drinkt je afvalt gewoon ook omdat je veel naar wc moet en zo afvalstoffen uit je lijf haalt. En omdat in water niets zit komt dr niets bij

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 11:28

Dees, ik heb er 's avonds ook altijd problemen mee hoor :P . Dan krijg ik altijd het meeste trek in lekkere dingen.

danielle_x, ik zie dat wij dicht bij elkaar wonen! Waar sport jij?

Rianne, die teatox koop je gewoon bij de Tuinen? Heb je een link met info oid?

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 12:42

Was zo erg gisteren. Was een vriend jarig.

Stukje appelkruimel vlaai op. Blokjes kaas stukje wrap met zalm plakje worst en 2 rose biertjes op. Dus beeeeeetje veel!

Vandaag strenge dag
8uur 2 beschuitjes op met chocolade hagelslag
10uur graanreep met cranberry
11uur peer
13uur muesli met yoghurt
16uur fruit + 1 cracker met vega pathe
1830 bietjes aardappelen (1aardappel) halve schnitzel

Probeer vanavond om ook geen koek te nemen alleen wat te drinken!

Kwa beweging vandaag weinig vanochtend uur gewerkt met fiets erheen gegaan.
En vanmiddag nog 4uur werken weer met fiets heen.

Ben zo moe dat ik me ff dag op de bank met dekentje en films heb geïnstalleerd

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 13:02

Nanoukkie welkom, waar in Uruguay woon je? Ik heb gewoond in Paraná Entre Ríos (Argentinië :) ) en ben in Colonia (uruguay) geweest :D[/quote]

Dankjewel:) en ik woon in de hoofdstad, montevideo! Ohja colonia ben ik volgens mij ook al geweest, een heeel erg klein dorpje met een paar straten en verder niets?maar de kustlijnen zijn wel echt heeel mooi! En ik ben in argentinie alleen nog maar naar buenos aires geweest!:)

Vraagje; ik heb een 'butt' workout app. Is een sessie per dag genoeg of is 2 keer (smorgens en s avonds) beter?

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 15:45

maris89 idd nu je het zegt! Ik mag doordat ik stage loop bij Snowworld Fitness daar ook gratis sporten. Waar sport jij?

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 15:54

Ohh ik ben gister bij Active Health Centre Ypenburg geweest bij Delft Noord!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 17:26

Vandaag mezelf goed kunnen beheersen wat eten betreft. Ik had net mijn boterhammen op toen een klasgenootje met een lekker ruikend broodje voor mijn neus ging zitten. Ik was nog aan het twijfelen om er ook een te halen, maar ik bedacht mij dat mijn boterhammen voldoende zijn. Daarna liep ik op het station de trappen omhoog en liep er iemand vlak.achter mij met een lekker ruikende friet. Niks genomen en toen ik thuis kwam een appel gegeten.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 17:29

mijn nieuwe schema zijn 3 dagen HIIT cardio/ Fullbody

HIIT cardio duurt met 26 min met verschillende weerstand, fullbody zijn 3 supersets die steeds bestaan uit 2 oefeningen, zoals Barbell squat en stiff-legged barbell deadlift....

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 19:24

Sterkte Gianti en Emita! Hopelijk gaat het snel de goede kant op!

Welkom Nanoukkie!

Ik weet het nooit zo goed met die detox dingen. Nou kan ik me best voorstellen dat een kop thee 's ochtends en 's avonds wel gezond is. Maar ik hoor ook veel mensen over sapkuurtjes, zelfs van 10 dagen. Nu kan ik me niet voorstellen dat zo lang op alleen sap leven gezond is. Lijkt mij puur afbreken van je spierweefsel. Daarbij lijkt het me ook niet dat je verteringsstelsel zo goed is opgewassen tegen 10 dagen lang nauwelijks iets te hoeven doen.

Ik bedacht me net dat ik morgen waarschijnlijk helemaal geen tijd heb voor de sportschool, dus ik pak zo mijn spullen en ga vanavond nog even! :) Gisteren onwijs lekker getraind, naast mijn eigen rooster nog de Syngry meegepakt. Vandaag een event waarvoor ik netjes gekleed moest zijn, dus de hele dag op 12 cm hakken rond geparadeerd. Dat neem ik maar mee als beenspiertraining :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 19:28

haha auwa! ik houd het daar nog geen 3 uur op vol.