Heb vandaag Fashion Revival op

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kaatje888 schreef:Hebben jullie een foto van jullie met de lipstick brave ?
Ik zie nu dan foto`s en dan lijkt hij toch wel heel erg mooi.
Is hij niet best donker?
Cyella schreef:saddledancer schreef:Mijn mij gaat het meestal niet creasen als ik eerst een goede dagcreme, Dan een goede translucent primer opdoe, en Dan pas begin met concealer etc.
Ik heb een vrij droge huid: als ik primer op doe zit mijn make-up 10x beter en houdt het langer. Nadeel is dat ik dan -omdat ik mijn huid verstik- meteen puisten krijg. Terwijl ik daar met make-up helemaal geen last van heb. Heb misschien 1x in de maand 1 klein puistje.
Dagcreme doe ik wel altijd op inderdaad! Dan zit foundation gewoon net iets beter. Dan ligt het erg niet zo 'op' zegmaar.
Sem_ schreef:kaatje888 schreef:Hebben jullie een foto van jullie met de lipstick brave ?
Ik zie nu dan foto`s en dan lijkt hij toch wel heel erg mooi.
Is hij niet best donker?
Ik heb hem in de winkel op gehad, bij mij was hij behoorlijk roze, maar niet zo roze als Please Me.
Het was een beetje een my lips but better kleur, voor mij in ieder geval. Ik heb wel vrij roze lippen
dus alle lipsticks slaan extra roze uit bij mij.Maar ik vond hem zeker niet (te) donker en ik ben
behoorlijk wit!
Evony schreef:Joehoee, ik kom ook weer onder mijn steen vandaan!
Ben 1,5 week aan het werk geweest op een professionele stal dus heb het hier niet bijgehouden haha.
(en in 1,5 week geen make up gezien of opgehad haha)
Ik vind brave op plaatjes heel mooi! Staat nog altijd op mijn lijstje
kaatje888 schreef:Ja bij sommige lijkt hij best nude, bij sommige wat donker paars achtig, en bij sommige roze haha.
Best lastig dus.
Met welke kleur kan je hem vergelijken?
Sem_ schreef:kaatje888 schreef:Ja bij sommige lijkt hij best nude, bij sommige wat donker paars achtig, en bij sommige roze haha.
Best lastig dus.
Met welke kleur kan je hem vergelijken?
Hm.. Ik ben niet heel bekend MAC lipsticks, maar ik vond hem een beetje zoals Please Me, maar
dan net wat donkerder en wat minder roze.