Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:In eerste instantie melk, wanneer ik al wat meer gekleurd ben door de zon wil ik wel olie gebruiken. Dit werd mij ook aangeraden in de winkel omdat olie wat meer brandt en ik een relatief lichte huid heb. Zo'n huid die eerst flink verbrandt en dan pas bruin wordt.
Eight schreef:Ik was gewoon mijn handen voor ik iets op mijn gezicht aanbrengdan is het ook geen probleem
Janine1990 schreef:Eight schreef:Ik was gewoon mijn handen voor ik iets op mijn gezicht aanbrengdan is het ook geen probleem
Mmmja... maar heb jij je nagels zo kort dan?
Sinds ik niet meer nagelbijt vergeet ik ze regelmatig te knippen en met die leuke hobby die ons hier samenbrengt kan ik echt 100% schoon niet garanderen.
Normaal gesproken zou ik het ook geen ramp vinden. Maar aangezien mijn huid zo moeilijk is, durf ik dat eigenlijk niet goed aan. Zeker als ik lang met de creme kan (broei van bacteriën enzo)
Janine1990 schreef:Alwiene schreef:Van de week mijn Rituals bestelling opgehaald op t afhaalpunt. Bleek als kadootje nog een mini van de zonnebrand in te zitten![]()
Wat leuk!!
Ik hoop dat ik dat ook heb morgen
Janine1990 schreef:Maar dat is juist het leukste, die kleine schattige cadeautjes.
Het hoeft niet veel te zijn, het maakt de verrassing gewoon zo leuk.
En ik zag wat dingen bij online only staan, best wel interesse in hoor... Maar geen idee hoe ze ruiken, dus bestel het ook niet zomaar.
Janine1990 schreef:Dide!!!
Heeerlijk!
[ [url=m/cEBP1x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier moet ik het eerst maar even mee doen, vanmiddag een parkeerboete van 95 euro gescoord![]()
En hij zat er bij! De mini!![]()
Zonnebrand olie ruikt heerlijk en voelt goed!