Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laurie schreef:Ja, ik snap dat dat wat meer tijd nodig heeftIk wil het ook wel heel graag een kans geven, maar die uitslag... Het zit echt overal haha en het wordt ook steeds erger.
Lootje1991 schreef:Laurie schreef:Ja, ik snap dat dat wat meer tijd nodig heeftIk wil het ook wel heel graag een kans geven, maar die uitslag... Het zit echt overal haha en het wordt ook steeds erger.
Probeer eens het andere merk (weet even geen namen) je schijnt van 1 merk uitslag te kunnen krijgen en die mensen reageren vaak goed op het andere merk
Hannanas schreef:Anne bento ik gooi een de alternatieve wetenschappelijke bewering in het topic: verscheidene parasieten en infecties en dergelijke “gebruiken” b12, waaronder borrelia.
Daarnaast is je MTHFR cyclus onderzoeken ook echt een goede. Wellicht heb jij daar problemen mee en verdraag je hydroxocobalamine niet goed en heb je een zwaar tekort/tekort schietend metabolisme op het gebied van de co-factoren in de MTHFR cyclus.
Hannanas schreef:Denies klinkt ook alsof je bijnieren idd wel wat steun kunnen gebruiken (burn out/overspannen geeft hoge belasting voor de bijnieren en begint vaak na te lang te hoog cortisol)
En waarom zou je vrolijk moeten zijn?
xDenies schreef:Hannanas schreef:Denies klinkt ook alsof je bijnieren idd wel wat steun kunnen gebruiken (burn out/overspannen geeft hoge belasting voor de bijnieren en begint vaak na te lang te hoog cortisol)
En waarom zou je vrolijk moeten zijn?
Mijn bijnieren? Hoe is dat te testen?
Voor mijn werk. Anders heb ik geen baan meer.
anne_bento schreef:Daarnaast opnieuw bloedonderzoek voor mijn bijnieren en cortisol om dat toch even te checken. Ook gaf ik aan nog best veel te sporten, ook dat is niet gunstig volgens hem