Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:28

Net dag vijf afgerond, en hoewel ik er uitgeput aan begonnen ben merk ik toch al enig verschil met dag 1, ik denk al minder vaak: Ik ga dood ^^.
Zelfs mijn lichaam is al strakker, maar daar zal het gezond eten sinds 20 dagen en véél water drinken ook wel wat voor tussen zitten :)

Monster_tos

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:36

Nou toch maar begonnen!! Was het zat naar de grwichtjes te kijken en niks te doen. Na het meten kon ik wel janken!! Via trlefoon schermpje wel lastig, dus kon niet voluit omdat ik eerst goed moest kijken wat ze doen. Vond wel veel sneller voorbij dan verwacht.
Ga wel een alternatief verzinnen voor het touwtjespringen, want dat vind mijn scheenbeen vlies ontsteking niet fijn!

God wat voel ik me goed zeg :D

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:37

Juist wel doorgaan Rooslover! Ik kon niet meer traplopen, toch steeds gedaan en dag 4 was alles weg! Heb amper spierpijn nog
Laatst bijgewerkt door NeverGiveUp op 20-01-13 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:39

rooslover schreef:
Nou mijn spierpijn is nog steeds niet over, integendeel. Ga nog steeds in slowmotion de trap op en af, en in de auto stappen gaat ook niet zo soepeltjes, laat staan peeskappen bij me paard om doen, bukken is uhhhh niet fijn... Dus ik denk dat ik vanavond maar niet ga doen, aangezien ik bang ben dat ze me morgen dan uit bed moeten takelen.
Misschien ook wel een beetje dom van me, om te denken dat ik zomaar vanuit het niets, zo f een half uurtje kan knallen. Daar zijn mijn spieren duidelijk niet voor gemaakt. Hopen dat het morgen beter gaat, zodat ik misschien morgenavond het weer kan proberen (ook al is het maar de helft)

Bewondering voor de doorzetters hier. Pfff ik ben een watje!

Juist wel gaan trainen! Je zult versteld staan van wat je lijf aan kan. Na een paar minuten voel je je spierpijn niet meer! Iedereen heeft spierpijn na de eerste training, maar het programma zit zo in elkaar dat je wel gewoon door kunt/moet gaan.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:40

Zo, ik heb zojuist mijn begindatum gepb't aan mri voor in de OP. Dus nu moet ik wel beginnen hihi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:45

Dag 13 zit er hier op :)

Even de plankdingen in de cardio vervangen door andere cardio dingen, had een beetje last van m'n schouders dus anders werd het teveel van het goede. Maar was wel even fijn weer :j.

Nu lekker in bad <3

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:45

Inderdaad Rooslover, gewoon doorgaan, na dag 4/5 heb je minder, of helemaal geen spierpijn meer!
Eerste paar dagen kwam ik ook als een oud omaatje van de trap, maar echt waar... het gaat over!

Ben vandaag begonnen met level 2, pfoeeee das wel ff wat anders zeg! Tis gelukt, maar heb me
wel echt een ongeluk gezweet.

Heb vanmorgen ook alles gemeten, over 10 dagen weer. In gewicht ben ik alleen nog maar omhoog gegaan
helaas... Vanmiddag nog 2,5 uur geschaatst met een flinke wind en net nog geshred, dus nu naar de
bank en helemaal NIETS meer doen :P

Succes iedereen die vandaag nog "moet" :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:47

Ik denk dat ik morgen (dag 14) die yoga dingen er even achteraan plak, ben daar wel benieuwd naar :)

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:53

Sta je eindelijk sportief op om te oefenen wil het filmpje niet blijft vast lopen bleeee

Word je best moe van Mischien toch me internet boven niet heel best voor YouTube

edit zelfs bende doen ze het niet meer nu er last van dat ze het niet doen
Laatst bijgewerkt door monique1983 op 20-01-13 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:57

Pfff nou heb lekker toch dag 12 gedaan. Oef. Ik vind het zwaar hoor, moet echt weer even inkomen! Veel op adem komen tussendoor... hou het nog niet vol. Maar ik heb 't wel weer gedaan, ondanks mijn spierpijn! Had nu wel een beetje last van mijn polsen. Even in de gaten houden. :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:01

Ik heb net dag 4 afgerond :) Merk echt dat de buikspieroefeningen ineens veeeeel makkelijker gaan, net als de push up *\o/*

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:03

ik wil ook maar youtube doet helemaal niks meer hier geen enkel filmpje wil starten :(

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:04

Monster_tos schreef:
Nou toch maar begonnen!! Was het zat naar de grwichtjes te kijken en niks te doen. Na het meten kon ik wel janken!! Via trlefoon schermpje wel lastig, dus kon niet voluit omdat ik eerst goed moest kijken wat ze doen. Vond wel veel sneller voorbij dan verwacht.
Ga wel een alternatief verzinnen voor het touwtjespringen, want dat vind mijn scheenbeen vlies ontsteking niet fijn!

God wat voel ik me goed zeg :D

Ik heb speciale kousen aan die daar erg goed voor helpen!
Sindsdien kan ik veel meer rennen en doen, dan zonder.
Eerste paar dagen zonder gedaan en voelde het toen wel iets. En met kousen ook stuk minder spierpijn in de kuiten. Dus echt een aanrader. Ik voel dat die irritatie er wel zit als ik het opzoek, maar doet geen pijn.
Ik heb sinds m'n 12e al chronisch shinsplints.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:06

Dag 13 gehad! :) Laatste rondje cardio 'normale' Jumping Jacks en springtouwen gedaan, ik trok het anders echt niet hoor! Maarrrrr het zweet is er niet minder op :')

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:08

Zo, eventjes niet op bokt geweest en gelijk 40 blz bijlezen :p
Dat komt nog wel..
Heb zaterdag voor het eerst level 2 gedaan, maar ik twijfel of ik moet doorzetten..
Ik heb enorm veel pijn aan mijn pezen in mn rechter enkel en net onder mn rechter knie, en daarnaast zwaaide ik bij die draai-en-zwaai-sprong in het cardiogedeelte bijna mn arm uit de kom, waardoor ook daar de pezen weer pijn doen -.-
Oh en ik heb verder 0,0 spierpijn, wat na level 1 wel anders was :p

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:10

Ik begin nu wel mn buikspieren te voelen :') Overigens kan ik de jumpingjacks en andere springdingen niet helemaal goed uitvoeren, is niet zo leuk voor mn ouders :D
(Ik zit boven op mn kamer en recht onder mij zitten mijn ouders in de woonkamer)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:12

Vandaag ook begonnen *\o/*

Even afwachten hoe mijn knie morgen is, heb in mijn rechter knie al tijden een slijmbeursontsteking. Laatste maand was die een stuk minder, ben ook 7 kilo kwijt, misschien dat dat er ook wel mee te maken heeft.

Ben benieuwd naar de spierpijn, vond het wel meevallen, alleen de push ups vond ik wat zwaar.

Heb in het verleden ook veel Turbo Jam gedaan en Power 90, misschien dat dat wel mee speelt.

Nu nog een geschikt tijdstip vinden om iedere dag te shredden, ben niet zo'n ochtend mens :o Maar 's avonds is ook niet altijd handy, omdat ik dan naar paard ga.

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:14

Ik snap trouwens niet waarom de walking down push ups zwaar zijn.
Of wat het nut precies is van de push up erbij.

Of doe ik wat fout?

ORYX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:19

Ik meld me hier ook maar voor de nodige schoppen onder mijn kont :=
Sinds jaar en dag last van rugpijn, maar met 2 a 3 paarden rijden per dag alles netjes onder controle. Tot 2 jaar terug: 40 uur stage per week op kantoor.. resultaat: + 5 kilo. Inmiddels al iets meer. Nu met de sneeuw even weinig paarden om te rijden, en ik loop al maanden te mopperen dat ik echt iets aan mijn conditie moet gaan doen. Daarnaast studeer ik nu meer dan fulltime, dus veel zitten is ook niet bevordelijk voor mijn rug.

Heb vanmiddag alle filmpjes gedownload. Net begonnen en ben na 15 min afgehaakt. Buikspieren gaan fijn. De rest: Drama! -O- Boven en onderbenen doen niks meer en heb het gevoel dat ze elk moment afscheuren.. := Daarnaast een hartslag van 190 %) oftewel: Niet fit! :=
Even rustig opbouwen dus...

Maar mijn complimenten voor iedereen die gewoon door kan zetten! +:)+

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:40

Ik heb er ook weer een dag opzitten! Dag 18 om precies te zijn!
Net een lekkere fruitsmoothie gemaakt, heerlijk, maar heb nog steeds trek, heb echt zin in snaaien, en dan vooral chips! :9 Maar gelukkig hebben we dat niet in huis :') Dan maar een handje noten, ook lekker, maar toch niet zo als chips..

Ik heb trouwens totaal geen moeite met minder/niet snaaien maar nu ik ongesteld moet worden begint het weer -O-

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:47

dag 2 level 1 ook gehaald.
Mn kuiten en bovenbenen voelden vanmorgen aan als betonblokjes zo zwaar, maar na een dag rondlopen is dat wel over en na de shred helemaal weg zelfs.
I like it!

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:59

dag 2 van level 1 net toch kunnen volbrengen helemaal alleen me knie voelt tijdens de spring oefeningen niet fijn aan helaas

heb vandaag ook 18 kilometer geschaatst al dus al vrij belastend

heb nu alle 3 de levels gedownload geen youtube elende meer gelukkig baalde er zo van dat vast lopen en niet opstarten
nu alleen nog ff gewoon op 3 dvd's branden kan ik het gewoon op de tv kijken ook

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:04

Voor de walking push up:

Het is de bedoeling om je voeten op dezelfde positie te houden en de "walk" zo lang mogelijk te maken.
Dus flink naar beneden strekken en dan weg "lopen" naar een push up.

Op die manier zet je extra inpact op je core spieren.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:05

Klinkt heftig := gelukkig mag ik nog 9 dagen level 1 :')

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:07

Ik vind de walking push ups eigenlijk één van de makkelijkste oefeningen van level 2 :+ Dat had ik nooit verwacht, want in level 1 had ik met de push ups a la Nathalie echt wel moeite. De Anita-manier niet. Maar de walking push ups gaan eigenlijk best goed, afgezien van het feit dat ik mijn knieën heel ietsje moet buigen omdat ik gewoonweg niet lenig genoeg ben.