Zelfs mijn lichaam is al strakker, maar daar zal het gezond eten sinds 20 dagen en véél water drinken ook wel wat voor tussen zitten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rooslover schreef:Nou mijn spierpijn is nog steeds niet over, integendeel. Ga nog steeds in slowmotion de trap op en af, en in de auto stappen gaat ook niet zo soepeltjes, laat staan peeskappen bij me paard om doen, bukken is uhhhh niet fijn... Dus ik denk dat ik vanavond maar niet ga doen, aangezien ik bang ben dat ze me morgen dan uit bed moeten takelen.
Misschien ook wel een beetje dom van me, om te denken dat ik zomaar vanuit het niets, zo f een half uurtje kan knallen. Daar zijn mijn spieren duidelijk niet voor gemaakt. Hopen dat het morgen beter gaat, zodat ik misschien morgenavond het weer kan proberen (ook al is het maar de helft)
Bewondering voor de doorzetters hier. Pfff ik ben een watje!
Monster_tos schreef:Nou toch maar begonnen!! Was het zat naar de grwichtjes te kijken en niks te doen. Na het meten kon ik wel janken!! Via trlefoon schermpje wel lastig, dus kon niet voluit omdat ik eerst goed moest kijken wat ze doen. Vond wel veel sneller voorbij dan verwacht.
Ga wel een alternatief verzinnen voor het touwtjespringen, want dat vind mijn scheenbeen vlies ontsteking niet fijn!
God wat voel ik me goed zeg