na de nagelstyliste werden dit mijn nagels

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Ojee.. Hebben jullie het kruidvat krantje gezien? Die 35% korting is nóg een week! Waarschijnlijk hebben ze door al die meiden uit dit topic een goede week gejad dat ze het nog een weekje verlengen..
Yv_ schreef:Oh, zo vat ik het niet op hoor.
Dat wist ik helemaal niet. Dacht dat het altijd 1 week duurde, omdat je elke week een nieuw krantje krijgt, waar elke keer toch weer andere aanbiedingen in staan..
Die zijn netjes opgeknapt zeg, Chieppie! Wel blij mee zeker? Hoelang zitten ze nu? Als ze er af gaan, wel volhouden met niet bijten he!!!
Corelli schreef:Chieppie: Ik beet ook enorm, had dezelfde nagels als jij hadOok een jaar gelnagels gehad en sindsdien bijt ik niet meer
Wil jij altijd gel (of is het acryl?) houden of ben je ook van plan om er nog eens "puur natuur" voor te gaan?
Heb net trouwens "wear my sunglasses at night" (nr 440) van Catrice voor het eerst opgedaan en ben wel tevredenFijn lakje, dekt mooi en vind de glittertjes ook wel heel leuk
Anc schreef:Donkerblauw schreef:
Heb trouwens nog steeds geen mail van de Australische douane teug over die multi-chrome lakjes die we daar wilden bestellen.. Wat gaan we doen, gaan we nog bestellen, of zien we ervan af?
Ik wil wel mee doen aan de bestelling, vind die lakjes zo gaaf!
Wil ik best wat meer voor betalen, heb je wel een heel bijzonder lakje.
Ladyloe schreef:Donkerblauw wat zijn nou precies de kosten voor een lakje? Want ik wil ook mee doen..
_San87_ schreef:Ik heb een vraag. Ik heb, mede door het nagelbijten vroegah, best zwakke nagels. Ze scheuren relatief snel en bladderen af aan de rand.
Nu weet ik dat er nailhardners zijn en ik heb er al veel geprobeerd, maar niks lijkt echt te werken... Iemand hier DE tip om mijn nagels sterker te maken?