caresje schreef:Sorry dat ik ineens zo tussendoor kom piepen maar mijnn topic is gesloten omdat er een cenrtraal topic over is. (ik wouw het in de eerste instantie hier niet plaatsen omdat het vaak zo door elkaar heen gaat in een centraal topic)
Ik heb nu al bijna 3/4 jaar mijn regels (menstruatie, of hoe je het ook schrijft voor nl)
en ik heb altijd heel veel last van buikkrampen en geen een pijnstiller helpt!
Ik heb ook altijd last van afscheiding, en niet zoon beetje ook en ik weet echt niet waar dat aan ligt maar ik kan dus bijna nooit een dagje zonder op een gegeven moment die last van die stomme afscheiding te hebben , werkt het spiraaltje daar eigelijk ook tegen?
Wie kan mij een beetje uitleg geven ik weet alleen dat ie in je baarmoeder geplaatst word en 5 jaar werkt.
Ik heb op internet gezocht maar kon het nou niet echt vinden ik ga binnekort ook met mijn mama naar de huisarts om erover te praten maar ik zou toch op voorhand nog al wat info hebben en ervaringen van anderen?
Ik ben trouwens 14 en mijn regels begonnen 4 maanden voor ik 11 was.
Alvast heel erg bedankt!
x Caressa
Ik zou als ik jou was niet gelijk beginnen met een spiraaltje. Ik moet er zelf niet aandenken met m'n 16 jaar.
Ik had ook zoveel buikpijn (was er dagen ziek van), onregelmatig,heel lang.
Dus ik slik nu de pil daarvoor, mycrygon 30 (ofzo iets).
En ben er super tevreden mee! Weet precies wanneer ik het word en ik ben het nu 4 dagen ipv een week.
Heb geen last van de bijwerkingen van de pil. Echt super.
Heb ook veeeel minder buikpijn, het is nu echt te doen (en moet ook minder naar het toilet enz.)
Dus ik zal als ik jou was hiermee beginnen! Ik begon er ook mee op mijn 15e.