Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Misschien ook iets voor in de OP? Of gaat dat te ver?
Weer even de frustratie/stress/verdriet eruit rennen. M'n relatie van 3,5 jaar is sinds 1,5 week voorbij, vandaar. 
Ik dacht, chill beetje bewegen op muziek. Is het een uur lang een dikke work-out. Met buikspier oefeningen en alles. Ik dacht dat ik ondertussen me buikspieren wel enigszins getraind had, maar dit ging toch een stapje verder.

Plukje haar wat in m'n gezicht komt erger ik me dan al aan.
Je voelt niet dat je iets doet zeg maar, raakt niet buiten adem, kunt niet echt je grenzen verleggen zeg maar. Met hardlopen kun je soms een stukje versnellen en even alles geven zeg maar. Bij zumba kon dat voor mijn gevoel niet. Heel handig wel voor mensen die niet graag echt sporten maar toch willen bewegen, maar niks voor mij 

_Tara_ schreef:Magda, stom is dat he, van die steken zo in je buik. Dan wil je wel maar dan gaat 't niet zo makkelijk door die steken.
Soul1991, ik kom er net pas achter dat je een man bent
Moonfish, ben benieuwd of er logica in zit, als je dat allemaal zo bij gaat houden. Wel respect dat je zoveel sport ondanks je rug enzo!
Marloes, zo'n app vind ik altijd een beetje vervelend, duurt zo lang voordat mijn gsm soms GPS verbinding heeft. En dan moet ik m'n gsm weer meeslepen.
Ellen, hoe is 't gegaan met je paard hardlopen?
Ik ga vanmiddag/vanavond weer als ik terug kom van stageWeer even de frustratie/stress/verdriet eruit rennen. M'n relatie van 3,5 jaar is sinds 1,5 week voorbij, vandaar.
lopen is lopen

Briljant!

Goed voor jullie conditie. Ja die opmerkingen dat je erop moet gaan zitten
Ik heb vaak al moeite genoeg om een paard rustig en netjes achter me te laten lopen.