Vanochtend hardlooptraining gehad en dat ging heel erg lekker!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
SSDesign schreef:Corientjuhhh, succes![]()
Hier helemaal niks afgevallen. Zelfs wat aangekomen...
Ik vind het echt zo vervelend en moeilijk als ik bij mijn vriend ben. Bruin brood komt niet in het woordenboek voor, alleen witte bolletjes. Melk? Nou als ik dan toch kom, kopen ze wel een keer een pak. Week later ben ik er weer en dan kan de rest van het pak weg, want er is niet meer uit gedronken en een week melk open laten staan is vaak net wat te lang (en nee ik kan zo'n pak open melk niet meenemen op de fiets). Groenten? Ho maar. Avondeten 100% zelf bereid, zonder pakjes Maggi, saus etc.? Heb ik daar in 1,5 jaar tijd nog nooit gegeten. Zucht. Ik word hier echt moe van. Probeer je gezond te eten, lukt redelijk tot goed. Maar zodra je ook maar 1 of 2 dagen daar bent, voelt het weer 'verpest' door het ongezonde eten, de nietvullende witte bolletjes en de vreselijk vieze, vette en zoute sauzen (die zelfs over groenten heen worden gedaan, als ze dat al een keer op tafel hebben).
Dit is zoooo demotiverend!
en dan neem je je eigen boodschappen mee.... listiglistje schreef:SSDesign schreef:Corientjuhhh, succes![]()
Hier helemaal niks afgevallen. Zelfs wat aangekomen...
Ik vind het echt zo vervelend en moeilijk als ik bij mijn vriend ben. Bruin brood komt niet in het woordenboek voor, alleen witte bolletjes. Melk? Nou als ik dan toch kom, kopen ze wel een keer een pak. Week later ben ik er weer en dan kan de rest van het pak weg, want er is niet meer uit gedronken en een week melk open laten staan is vaak net wat te lang (en nee ik kan zo'n pak open melk niet meenemen op de fiets). Groenten? Ho maar. Avondeten 100% zelf bereid, zonder pakjes Maggi, saus etc.? Heb ik daar in 1,5 jaar tijd nog nooit gegeten. Zucht. Ik word hier echt moe van. Probeer je gezond te eten, lukt redelijk tot goed. Maar zodra je ook maar 1 of 2 dagen daar bent, voelt het weer 'verpest' door het ongezonde eten, de nietvullende witte bolletjes en de vreselijk vieze, vette en zoute sauzen (die zelfs over groenten heen worden gedaan, als ze dat al een keer op tafel hebben).
Dit is zoooo demotiverend!
Je kan toch zeggen schat ik kook vanavond wat lekkers voor jeen dan neem je je eigen boodschappen mee....
Evt. zou ik dan op zaterdag wel avondeten kunnen kopen, maar veel vaker dan 1 week gaat dat echt niet lukken, vooral ook gezien de kosten.
SSDesign schreef:Is inderdaad wel een idee, maar wel echt het allerlaatste wat daar gewaardeerd word. Ik denk als ik met soep aankom, dat ik heb zo ongeveer zelf kan opeten. En ik ben nou niet echt een soepmens, dus of ik daar zin in heb...
waar een wil is, is een weg!
) en er zit een kunststof vork bij!
listiglistje schreef:SSDesign schreef:Is inderdaad wel een idee, maar wel echt het allerlaatste wat daar gewaardeerd word. Ik denk als ik met soep aankom, dat ik heb zo ongeveer zelf kan opeten. En ik ben nou niet echt een soepmens, dus of ik daar zin in heb...
je kan toch ook iets anders thuis maken en meenemen en daar bv opwarmenwaar een wil is, is een weg!
Kan inderdaad thuis wat maken en dat meenemen. Misschien komend weekend eens proberen. Eet volgende week sowieso een stuk vaker daar, omdat ik dan een weekje in Uden blijf. Ben benieuwd hoe ik aangekeken word als ik mijn eigen eten eens meeneem (gaat waarschijnlijk wel wat veel werk worden om dat iedere dag te doen als ik daar ben, maar toch)...
Ik moet alleen wel zeggen dat ik niet zo van de maaltijdsalades ben... En vaak zijn ze nog best duur ook. Maar als ze bij de Action te vinden zijn, moet dat vast wel eens lukken als ik op zaterdag niet weg hoef.
) eet. Denk wat gewokte groenten met een kipfileetje of vleesvervanger erdoor. 
en nu pakken we de draad dus weer netjes op waar we gebleven waren. Mars schreef:Lastige situatie SSDesign, hopelijk heb je wel iets aan de tips die hier gegeven worden
Wij hebben ook een wat zondig weekend achter de rug, maar wél genotenen nu pakken we de draad dus weer netjes op waar we gebleven waren.
. Maar ik zat al te denken om gezonde 'spiezen' te maken met een augurkje, zilveruitje, klein blokje kaas, snoeptomaatje etc. Denk alleen dat dat wel een beetje veel werk gaat worden
!