Vanochtend hardlooptraining gehad en dat ging heel erg lekker!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SSDesign schreef:Corientjuhhh, succes![]()
Hier helemaal niks afgevallen. Zelfs wat aangekomen...
Ik vind het echt zo vervelend en moeilijk als ik bij mijn vriend ben. Bruin brood komt niet in het woordenboek voor, alleen witte bolletjes. Melk? Nou als ik dan toch kom, kopen ze wel een keer een pak. Week later ben ik er weer en dan kan de rest van het pak weg, want er is niet meer uit gedronken en een week melk open laten staan is vaak net wat te lang (en nee ik kan zo'n pak open melk niet meenemen op de fiets). Groenten? Ho maar. Avondeten 100% zelf bereid, zonder pakjes Maggi, saus etc.? Heb ik daar in 1,5 jaar tijd nog nooit gegeten. Zucht. Ik word hier echt moe van. Probeer je gezond te eten, lukt redelijk tot goed. Maar zodra je ook maar 1 of 2 dagen daar bent, voelt het weer 'verpest' door het ongezonde eten, de nietvullende witte bolletjes en de vreselijk vieze, vette en zoute sauzen (die zelfs over groenten heen worden gedaan, als ze dat al een keer op tafel hebben).
Dit is zoooo demotiverend!
listiglistje schreef:SSDesign schreef:Corientjuhhh, succes![]()
Hier helemaal niks afgevallen. Zelfs wat aangekomen...
Ik vind het echt zo vervelend en moeilijk als ik bij mijn vriend ben. Bruin brood komt niet in het woordenboek voor, alleen witte bolletjes. Melk? Nou als ik dan toch kom, kopen ze wel een keer een pak. Week later ben ik er weer en dan kan de rest van het pak weg, want er is niet meer uit gedronken en een week melk open laten staan is vaak net wat te lang (en nee ik kan zo'n pak open melk niet meenemen op de fiets). Groenten? Ho maar. Avondeten 100% zelf bereid, zonder pakjes Maggi, saus etc.? Heb ik daar in 1,5 jaar tijd nog nooit gegeten. Zucht. Ik word hier echt moe van. Probeer je gezond te eten, lukt redelijk tot goed. Maar zodra je ook maar 1 of 2 dagen daar bent, voelt het weer 'verpest' door het ongezonde eten, de nietvullende witte bolletjes en de vreselijk vieze, vette en zoute sauzen (die zelfs over groenten heen worden gedaan, als ze dat al een keer op tafel hebben).
Dit is zoooo demotiverend!
Je kan toch zeggen schat ik kook vanavond wat lekkers voor jeen dan neem je je eigen boodschappen mee....
SSDesign schreef:Is inderdaad wel een idee, maar wel echt het allerlaatste wat daar gewaardeerd word. Ik denk als ik met soep aankom, dat ik heb zo ongeveer zelf kan opeten. En ik ben nou niet echt een soepmens, dus of ik daar zin in heb...
listiglistje schreef:SSDesign schreef:Is inderdaad wel een idee, maar wel echt het allerlaatste wat daar gewaardeerd word. Ik denk als ik met soep aankom, dat ik heb zo ongeveer zelf kan opeten. En ik ben nou niet echt een soepmens, dus of ik daar zin in heb...
je kan toch ook iets anders thuis maken en meenemen en daar bv opwarmenwaar een wil is, is een weg!
Mars schreef:Lastige situatie SSDesign, hopelijk heb je wel iets aan de tips die hier gegeven worden
Wij hebben ook een wat zondig weekend achter de rug, maar wél genotenen nu pakken we de draad dus weer netjes op waar we gebleven waren.