Puisten deel 2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

romeoluver

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 13:39

Bij mij gaat het ook allemaal naar Beneden hoor haha stiemem wel grappig om te zien :=
Bij mijn huidje gaat het nog steeds heel goed!! :o al wel 2 of 3 weken! Record! *\o/* mss komt het doordat ik op elk beginnend puisjte wat BB cream smeer, het kan bijgeloof zijn maar ik ga er lekker mee door :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 15:33

Mooi dat je huidje beter word romeoluver en als dat voor je werkt zal ik dat ook gewoon volhouden. :)

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 13:14

Fijn dat je huid het zo goed doet romeoluver! Duimen dat het zo blijft! :)

Mijn huid gaat ook weer beter. Komt het nou door de antibiotica, geen idee, maar ik ben tevreden. Maar ik zal maar niet te vroeg juichen (of wie weet zit ik morgen weer helemaal onder, haha :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 19:03

Pfff, vlieg over 4 weken naar m'n vriend, en m'n huid word steeds slechter. Het is echt weken goed geweest. En ik drink niet, gebruik geen foundation, geen melk, bah. :') Hoop dat het bij jullie beter gaat :+

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 21:37

:(:) Anthea, hopelijk knapt je huid snel op!!

Ik heb er vanmiddag weer aangezeten, oeps.. Terwijl het net zo rustig was en het totaal niet nodig was om eraan te zitten -O-
Het valt nog mee dus hopelijk word het niet erger en kan ik er weer gewoon van af blijven.

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 21:50

Ik heb net alles kapot gekrabt. Het was al verschrikkelijk en dat zal nu wel weer erger worden. Meteen maar een zuiverend masker opgesmeerd en zometeen een maskertje met honing.

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 23:35

Ik ga morgen naar de kapper... Ben altijd blij als ik buiten ben. Ik haat hem om naar mezelf te zitten kijken in een spiegel met mijn haar zo strak naar achteren gekamd. Gelukkig vallen de pukkels goed mee. Anders zou ik het durven uitstellen. Heb wel een knaller op m'n kin maar die zal wel snel weg gaan.

Vervelend dat het minder gaat bij sommigen... :(:) De moed niet laten zakken meiden!

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 00:54

Hier gaat het al even rustig, ik gebruik zins een tijdje het merk, Louis Widmer

Overgens ben ik me sins kort van bewust dat een goede zonnenbrand creme, en na het zonnen een goede after sun erg belangerijk is. dit doet me huid echt goed !!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 07:30

Emr :(:) pas op met krabben, ook hier kun je littekentjes van krijgen. Vervelend dat het zo slecht gaat, hopelijk knapt je huid weer snel op :(:)

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 08:47

Oh ooh bij mij komen er ook weer rode vlekjes |( het moet nog 1 weekje goedblijven daarna ben ik vrij van school haha. nouja over 3 weken gaan we op vakantie en dan is het ergstebhopelijk weer weg.

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:10

amigootje schreef:

Overgens ben ik me sins kort van bewust dat een goede zonnenbrand creme, en na het zonnen een goede after sun erg belangerijk is. dit doet me huid echt goed !!

Ik gebruik ook al een tijdje Louis Widner! :D Heel tevreden mee, wel wat prijzig.. Maar ach. :P

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:26

Wat voor producten gebruiken jullie dan van Louis Widner? :)

Ik heb 1 plekje boven m'n mond waar ik gister had aangezeten en wat vage rode vlekjes op m'n wangen van gister, maar als dit allemaal rustig wegtrekt is er gelukkig niets aan de hand en word het hopelijk weer net zo rustig als het was.

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:34

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 10:29

Hier gaat het ook een tikkie minder, alles raakt gewoon enorm snel verstopt omdat mijn huid ineens enorm veel talg aanmaakt. Maar dat komt weer omdat mijn hormonen weer overhoop liggen aangezien ik wéér ongesteld ben, terwijl het net anderhalve week is geleden en er normaal zo'n 3 maanden tussen zit.

Voel me er behoorlijk prut door, en echt halelujah heb nog nooit zulke enorme moodswings gehad :')

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 12:58

Blanket schreef:
amigootje schreef:

Ik gebruik ook al een tijdje Louis Widner! :D Heel tevreden mee, wel wat prijzig.. Maar ach. :P

Het is idd wel prijzig, maar het is het echt waard !! Ik gebruik de mouse, dag/nacht creme, heb ook de zonnenbrandcreme, en de aftersun, en de reining lotion gebruik ik ook...
Eigenlijk alles wel :D ben der zo blij mee.

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 13:54

Dat er littekens van komen ben ik me bewust van maar het is zo moelijk om van af te blijven. Zeker als er een flinke druk opstaat of witte koppen ugh zo vies vind ik dat! Vanacht met een pleistertje met honing op de kapot gemaaktte puistjes geslapen het valt gelukkig allemaal wel mee, nouja ik had het erger verwacht. Ben toch maar weer begonnen met de pil want er begonnen weer onderhuidse ontstekingen te komen dit heb ik al een tijdje niet gehad. Ben benieuwd of het nu weer de betere kant op gaat. We zullen zien. Voor de huidjes waar het goed mee gaat; Top! Houden zo! En de mindere of hele mindere huidjes zoals die van mij; Hopen dat het snel beter gaat!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 18:31

Hopen dat jou huidje ook snel weer opknapt :(:)

Pff ik had er gister echt niet aan moeten zitten :( dan was ik nu vast een stuk vrolijker geweest.
Kan morgen gelukkig uitslapen ivm late toets dus hopelijk doet dat m'n huid goed.
Het valt heel erg mee maar ik kan gewoon niet tegen die rode plekjes, dan heb ik sterk de neiging om eraan te zitten.

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:54

Weet je wat ook helpt, soms ook even je huid 'loslaten' probeer je er wat minder zorgen over te maken...

Dat is heel lastig, ben nu 27 jaar, en ik ben zoals ik ben.... Ik was 12 jaar toen de acne ze uitbraak deed...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 00:01

Ik heb er een k.uthekel aan haha, vind het verschrikkelijk. Vooral omdat ik niet drink, geen foundation gebruik, alleen oog makeup, na het douchen m'n gezicht spoel met koud water, droog deppen, geen agressieve troep er op.. En dan heb je van die meiden die roken, drinken, snooki foundation op doen en die hebben een perfecte huid. Bah. :+

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 08:51

Daar kan ik ook slecht tegen :j ik probeer me er ook echt amper druk over te maken, draag ook nog amper makeup, drink niet, rook niet en pas m'n voedings en sport patroon erop aan en af en toe helpt het gewoon niet en dat is behoorlijk frustrerend.

Ik had een plekje boven m'n mond/wang waar ik niet mee wist wat ik er mee moest dus heb er maar tea tree opgedept gisteravond, zo even kijken of het minder/weg is..

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 09:08

Hier gaat het weer wat minder, balen! Zaterdag gelukkig op vakantie, lekker naar de zon en de zee, dat gaat het vast beter doen. :D

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 09:13

Hier is de bom gebarsten.. Verdorie! Net nu ik een topweekend ga krijgen, en volgende week op een festival moet zitten (alhoewel iedereen is daar ranzig :') ) ik haat die verdomde hormonen!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 09:40

Fijne vakantie alvast Blanket :)

Unoo :(:)

Mijn huid was ook even op zijn dieptepuntje doordat ik er zondag aangezeten had.. Sinds gister/vandaag is die gelukkig weer wat aan het bijtrekken. Ik heb nu 2 korstjes op m'n wang (beide kanten :') ) en 1 of 2 kleine korstjes op m'n voorhoofd. Verder is het redelijk..

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 12:15

Stomme *piep* hormonen, mijn huid was nu een paar dagen echt een hel. En nu ben ik niet meer ongesteld en is het weer bijna helemaal top, het slaat echt van de één op de andere dag om. De ene dag een enorme acné huid en de andere dag zo zuiver als ik weet niet wat.. :')

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 12:28

Het honing-maskertje werkte als een tierelier! Dus heb er nu weer een op, alle wondjes genezen heel mooi en snel. :) Vervelend Unoo.. hopen dat het snel bijtrekt.