Bij mijn huidje gaat het nog steeds heel goed!!
al wel 2 of 3 weken! Record!
mss komt het doordat ik op elk beginnend puisjte wat BB cream smeer, het kan bijgeloof zijn maar ik ga er lekker mee door
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

al wel 2 of 3 weken! Record!
mss komt het doordat ik op elk beginnend puisjte wat BB cream smeer, het kan bijgeloof zijn maar ik ga er lekker mee door
Hoop dat het bij jullie beter gaat
De moed niet laten zakken meiden!
pas op met krabben, ook hier kun je littekentjes van krijgen. Vervelend dat het zo slecht gaat, hopelijk knapt je huid weer snel op
het moet nog 1 weekje goedblijven daarna ben ik vrij van school haha. nouja over 3 weken gaan we op vakantie en dan is het ergstebhopelijk weer weg. amigootje schreef:Hier gaat het al even rustig, ik gebruik zins een tijdje het merk, Louis Widmer
Overgens ben ik me sins kort van bewust dat een goede zonnenbrand creme, en na het zonnen een goede after sun erg belangerijk is. dit doet me huid echt goed !!
Heel tevreden mee, wel wat prijzig.. Maar ach.

Blanket schreef:amigootje schreef:Hier gaat het al even rustig, ik gebruik zins een tijdje het merk, Louis Widmer
Overgens ben ik me sins kort van bewust dat een goede zonnenbrand creme, en na het zonnen een goede after sun erg belangerijk is. dit doet me huid echt goed !!
Ik gebruik ook al een tijdje Louis Widner!Heel tevreden mee, wel wat prijzig.. Maar ach.
ben der zo blij mee. 
dan was ik nu vast een stuk vrolijker geweest.
ik probeer me er ook echt amper druk over te maken, draag ook nog amper makeup, drink niet, rook niet en pas m'n voedings en sport patroon erop aan en af en toe helpt het gewoon niet en dat is behoorlijk frustrerend.
) ik haat die verdomde hormonen! 

) en 1 of 2 kleine korstjes op m'n voorhoofd. Verder is het redelijk..
Vervelend Unoo.. hopen dat het snel bijtrekt.