Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamaramt schreef:Kun je me(via pb anders) vertellen wat de correctie was? Misschien wel dezelfde als mij?
Ik vind het een akelig idee dat ik nog helemaal bij ben als ze gaan snijden en doen.
Silvia schreef:tamaramt schreef:Kun je me(via pb anders) vertellen wat de correctie was? Misschien wel dezelfde als mij?
Ik vind het een akelig idee dat ik nog helemaal bij ben als ze gaan snijden en doen.
Ik had vanaf het begin al een plooi die niet wegtrok. En aangezien die net op de rand van de bh zat en daardoor een beetje in de weg is hij weggehaald. Er is een snee van een cm of 5 gemaakt, stuk huid weggehaald en gehecht. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik het eigenlijk wel leuk vond om lokaal verdoofd te worden, ik wilde wel eens weten hoe het in de mini OK eraan toe ging. Misschien met die insteek een afspraak maken?
dipstaartje schreef:ik vind je een held ik zie het liefst helemaal niets en horen al helemaal niet.
zo mocht vandaag voor het eerst weer helemaal douche, was wel al gewoon wezen douche en dan de voorkant droog laten, maar nu mocht alles nat worden
echt heerlijk weer om gewoon te douche
tamaramt schreef:dipstaartje schreef:ik vind je een held ik zie het liefst helemaal niets en horen al helemaal niet.
zo mocht vandaag voor het eerst weer helemaal douche, was wel al gewoon wezen douche en dan de voorkant droog laten, maar nu mocht alles nat worden
echt heerlijk weer om gewoon te douche
Was je niet duizelig? Ik kon de 1e 2 weken zonder hulp niet dochen zonder flauw te vallen