Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 09:27

Goedemorgen!

Kon je niet 's middags of 's avonds even loveskyra?

Jammer Fan, vandaag weer een kans.

Ga vanmiddag ook weer lekker 5 km lopen, heb me bedacht dat ik vanaf volgende week de 5km ga uitbreiden naar 6 km... :D Lekker weer een beetje moeier worden elke keer. Heb een relatief veilig stukje bedacht wat ik aan mijn 5 km rondje kan plakken, dus dat gaan we lekker doen. Zondag ga ik 'm voor het eerst (wel bij daglicht) lopen...

Maar goed, voor ik vanmiddag ga lopen heb ik eerst nog les met Lis en moet ik 1 van mijn projectjes rijden en oh ja, haha, moet ook nog even tot half 1 werken... :r

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 10:05

Zo hier is de vakantieganger ook weer :D Donderdag voor t laatst gelopen, met kerst wel beide dagen een flinke wandeling gemaakt en gister een tijd in het zwembad gedobberd en wel tig keer van de glijbaan geroetsjt, helemaal leuk. Voor vandaag nog geen plannen, misschien naar Speelstad oranje of zo. Eerst lekkere verse broodjes halen :9

Wen, goed bezig +:)+
TF mooi hoofdstel, lastig als je een paard hebt met lang hoofd.
Fan, komt t vandaag niet dan morgen maar. En leuk zo'n overvolle Ikea :n alsof het er gratis is ;) wat heb je gekocht voor leuke spulletjes?
Een loopband is erg fijn :j Hij staat bij mij ook nog op het lijstje. Let wel op de herrie die hij produceert, de een doet dat meer dan de ander. En ook dat hij een aardige snelheid maakt, 12km per uur is erg weinig, min. 16 km per uur is beter.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 10:08

Klinkt weer heerlijk Bom, lekker genieten van je gezinnetje zo...

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 10:17

Wat goed WenK, lekker uitbreiden! Ik ben ook op zoek naar een momentje om mijn afstanden uit te breiden. Alleen met dit weer komt het er niet van :n

Zo Bom, geen bommetje in het zwembad :+
Ikea was al een sport op zich _O- Wat een chaos! :n
We krijgen met Oud&Nieuw 7 eters. We gaan met een aantal koken en voorbereiden. Wij hebben genoeg servies en glaswerk voor 6 personen, alleen niet voor 9. Dus we hebben gisteren rode wijn en champagneglazen gekocht. Daarnaast nog onze keukeninventaris uitgebreiden met beslagkommen, grillpan, metalen maatbekers, enz, enz. Ik heb mijzelf ook verwend met een nieuw kussen. *\o/* Hij slaapt heerlijk! :Z Bij ikea is het over het algemeen niet duur, maar als je alles bij elkaar optelt, we waren toch 189 euro kwijt!
Normaal ben ik wel van het mooi en chique (lees, erg prijzig ;) ), maar om "even" voor 9 man alles nieuw te kopen. :n Aangezien mijn bonus nog niet gestort is en het zelden voorkomt dat we met zoveel dineren, vond ik ikea ook prima :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 10:26

Leuk toch, vind de IKEAspullen vaak wel leuk ook hoor... :j

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 10:29

Goedemorgen!

Fan, ik vind dat je bij de Ikea altijd mooie dingen te koop hebt hoor! Ik hou daar wel van. Leuk met 9 vrienden eten. Wij gaan gourmetten bij m'n zusje en haar vriend, m'n moeder is daar dan ook. Voor mij wordt 't een rustige oudjaarsnacht, moet nieuwjaarsdag van 8-15u werken. Tja, de zorg he? :)

Bom, nog steeds lekker aan 't genieten! Lange wandelingen maken zijn ook fijn he, dat hebben wij 2e kerstdag ook nog gedaan. Totaal 1,5 uur door het Drents Friese Wold gelopen, heel fijn.

Wen, goed bezig ben je! Ik ben er gisteren niet aan toe gekomen om te lopen. Dus ben ik vandaag echt verplicht om wel te gaan. Zit nu nog in m'n pyjama, maar hondje wil er ook uit. Dus trek nu m'n loopkleren aan en ga samen met hondje lopen! 3x9min (2min wandelen tussendoor). Hoop dat 't goed gaat! 1e keer weer buiten. (sportschool is deze wk gesloten)

TF, dankje. Ik vind het hoofdstel voor je fries ook erg mooi! Ben benieuwd wat jullie van de auto vinden, wel erg fijn als je een auto hebt die ook een trailer kan trekken lijkt me.

Loveskyra, jammer dat 't zo spekglad was he. Ik ga zometeen ook een poging doen, we zullen zien. En een loopband is dan idd ideaal, maar ik ga dan net zo lief naar de sportschool, om daar te lopen. Ook handig. :)

Gisteren waren vriendlief en ik trouwens 2 jaar samen en ik heb een camera van hem gekregen!! Dat had ik nooit verwacht, echt een heel gaaf ding. Een nikon coolpix P100, daar ga ik me dus 's even volledig in verdiepen deze week. Ben er echt heel blij mee!! :o

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 10:31

Ik vond de sportschool erg duur om aan te houden terwijl ik 'm alleen gebruikt als ik écht niet kon lopen. Was toch 50 euro per maand, kan ik goed gebruiken voor andere dingen... :o

Lekker lopen vandaag Marjoleintje, leuk ook met de hond. Dat gaat met die van mij niet, die gaan of heul hard of ze staan stil om te snuffelen... _O-

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 11:40

Ik ben er weer! Pfoei, nou met hond is ook niet altijd makkelijk hoor! Dit was me een pittig rondje!

Ten eerste omdat dit de 1e keer buiten lopen weer was, ten tweede ik door het bos ben gegaan en dus heel veel heuveltraining heb gedaan en als laatste omdat ik de hond bij me had. Over 't algemeen liep ze los maar ik had ook vele momenten waarop ik andere mensen tegen kwam en dan moet ze gewoon even vast. Doordat ze zelf erg onzeker is soms en ook raar naar andere honden kan doen, doe ik haar dan altijd vast en tja dan is 't zwaar lopen. Zij rent ook ongeloofelijk hard, krijg er nog spierballen bij op deze manier! :D Maar het is me gelukt, 3x9min en 2min wandelen tussendoor. Al met al zijn we wel 55min onderweg geweest. Wel goed gevoel!!

De sportschool is idd wel prijzig, al betalen wij 29,50 p.m. voor 2-3 p.w. Ik vind t wel fijn om daar heen te kunnen voor de afwisseling. Ik doe nl ook regelmatig spinning en/of pilates. En dus lopen op de loopband vind ik erg fijn voor de afwisseling.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 11:44

Lekker toch, keertje zware training. Let wel op als je met zo'n hond loopt dat je je niet harder trekt zeg maar, daar krijg je last van je schenen van...

Tja, ik moet wat bezuinigen, dus sportschool was voor mij wel een makkelijke keuze. :o

Ik ga eind van de middag pas, weer even wat frustraties er uit lopen. Ben momenteel echt er tegen aan het vechten dat mijn werk een dip in de rest van mijn leven veroorzaakt. Zowel lopen als de paarden helpt daar goed tegen, dus voorlopig blijf ik lekker bezig.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 12:19

Mooi cadeau Marjolein!! :j Ben jaloers! Wat voor hond heb je?
Zo heb ik een aantal keer met Fanny gelopen, was geen succes. Paardje dacht dat we een wedstrijdje deden, om 200 kilo in het gareel te houden, was al een extra workout. Hierdoor heb ik shinsplints opgelopen

Ik heb ook mijn abonnement opgezegd bij de sportschool. Ik ben liever buiten actief, binnen krijg ik geen energie van.

Ik vind ikea ook leuk hoor, kwam eerder in mijn berichtje niet helemaal over ;) Kan er uren rondlopen, lekker neuzen. Alleen op gebied van glaswerk en servies vind ik het niet altijd even leuk. Ik woon in een zweedse wijk genaamd Sveaparken in Schiedam, ook wel ikea-wijk gekscherend genoemd. :+ Dus er moet ook veel Ikea in huis! :j Het is een superleuke bouw, met veel kleur en hout en witte kozijnen.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 12:20

Haha dan is IKEA wel passend ja... :D

Buiten is idd veel verfrissender en energiegevender, heb ik ook... :j

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 12:49