Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 22:14

Ach, het ziet er beter uit dan eerst, maar hoe ik dat voor elkaar heb gekregen...... :=
Ga toch maar even naar de kapper in de herfstvakantie, voor de finetuning en er mag nog wel een stukje af maar ik ga me er maar niet aan wagen :')

xxonbekendxx

Re: Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 22:16

Mag ik me melden? :o

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:49

Oke dames, ik heb hulp nodig..
Ik ben weer es dom geweest hehe :o
Ik had hier nog een doosje highlight spul staan, maar was te lui om het mutsje te gebruiken, dus ik dacht.. ik kam het er door heen! Nu heb ik het of niet lang genoeg erin laten zitten, of geen idee.. maar het neigt nogal naar oranje :o koper/oranje.. dat was dus niet de bedoeling..
Ik wil het dus lichter hebben.. maar hoe kom ik van oranje af? Ik heb ff gegoogled, want ik dacht; missn asblond? Maar heeft iemand daar ervaring mee? Oranje en dan asblond erover heen gooien?

Help :P En dom als ik ben, heb ik morgen ook nog ouderavond op school, die ik aan elkaar moet praten :o Heb hier nog wel pakje bruin liggen, maar dan is het weer donker en ik wou het lichter haha :P

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 19:12

adoreyou, ik heb geen idee... Ik had mijn haar laatst groen en ben naar de kapper gegaan. Ik klooi neit meer met verf :p

Heb even een vraagje.. heb binnenkort een vout feest en k wil graag synthetische haarextensions in doen. gewoon knalroze plukjes ofzo. Weet iemand waar dat te krijgen is? een webshop ofzo?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 20:21