Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna-Jelly schreef:In het andere afvaltopic heeft het iemand al geholpen door de kaas achterwege te laten. Verder zou ik de cracottes ook vervangen door brood 's ochtends. Grillworst is ook niet bepaald mager.
Heb je al eens je calorieën en vet e.d. berekent op een site? Kan ook verhelderend zijn.
Diana, ik denk dat als je spieropbouw een mooi eind op weg is, je vanzelf verder gaat afvallen.
Diana_Mabel schreef:Ik heb even je menu van gisteren gepakt en ben uitgegaan van spaghettig bolognese
Wake Up drinkontbijt met halfvolle melk 1 portie 156
Banaan 1 stuks 88
Volkorenbrood 2 snee 154
Wit luxebrood 1 broodje 133
Grillworst 2 voor 1 snee 106
Haring gerookt 1 stuks 285
Spaghetti Bolognese 1 bord
Meloen 2 schijf 29
Totaal 1430
Ik zou er eens een formule op los kunnen laten om uit te rekenen wat jouw lichaam in rust gebruikt dus wat je minimaal moet eten.
Maar dat heb ik thuis ik heb dan nog wat gegevens nodig ik geloof gewicht/lengte/vetpercentage/spierpercentage
Wanneer meet jij je spierpercentage?het schijnt dat dat een momentopname is en dat als je net gegeten hebt dat ook meeweegt en als je wat warm bent enz enz dat heeft invloed op de meting.
cloaca schreef:ik ben de afgelopen tijd aardig wat kilootjes afgevallen....
dat mijn broeken nu te groot zijn geworden kost me wel wat geld maar vind ik niet erg, maar mijn bh's beginnen ook te groot te wordenen dat is minder leuk!