het is meer van het snoepen afblijven
en daar heb ik toch wel wat morele steun voor nodig

verder wil ik gewoon fruit ipv snoepen en me normale basismaaltijden behouden
dan val ik vanzelf wel weer af
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lijntje87 schreef:je eet schema is echt heel mooi.
als je zelf vind dat je te weinig drinkt is limonade goed, thee, light dranken (dubbelfris enzo)
en water,water,water.
wat beweeg je op een dag?
Ffortuna schreef:Celine, jij bent te jong om af te vallen. voor jou geldt eigenlijk hetzelfde als voor Lisa, ga gewoon lekker gezond eten en wat meer sporten, dan komt het wel goed. Jullie eten wel gezond, Lisa jij zelfs wat weinig.
In de sportschool kun je mooi gericht oefeningen gaan doen met begeleiding van een instructeur, is dat geen idee, Lisa?
Miep, wat is er dan met je aan de hand??
Ik heb gisteren 2 jurkjes gekocht van Stepsdie nu al mooi zitten maar nog mooier als ik iets slanker ben. Nieuw doel dus voor de zomer
lijntje87 schreef:melk zou je evt nog kunnen laten staan, dit is nogal vet.
verder houd mijn kennis een beetje op nu, je eetschema is goed, je beweegt regelmatig.
Ben je ook echt zwaar? of he je net die ene kilo die je kwijt wilt?
(en vergeet niet, spieren zijn zwaarder dan vet)
cindybijl schreef:yes!! vanochtend op de weegschaal, 64,0 er is 2ons vanaf! (gisteren n 64,2)
heb vandaag ook een strakker shirtje aan en het staat me goed! als ik nog iets afgevallen ben staat het nog beter
meiden , ff in het algemeen: echt top hoe we elkaar steunen, heb echt veel aan dit topic!!!
menu van vandaag:
o:250 gr magere yoghurt met roosvicee en een rijstwafel met havajam
t: kiwi
m:1 plakje roggebrood met gestampte muisjes, 2 volkoren crackers, kipfilet en vruchtenhagel, 1 glas optimel.
t: liga en appel
a:witlof met ham en 30+kaas, aardappels en schnitzel
t: niks?