Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Drunksheep schreef:@babydolll; Ja, ik zag net idd dat Foxy wel goedkoper is, maar vond de review hiervan zo goed dat ik dacht; ik post het evenHeb zelf geen ervaring maar wel aan het rondkijken voor extensions.
Grappig trouwens, ik heb jouw pony nog gekend toen Gi-Ro eigenaar was ervan, ik reed destijds voor hun een hengst. Was een leuke merrie! Als je wat wilt weten over d'r ofzo dan moet je het maar zeggen.
@ Emily; Dankjeeee, ik ben ook gek met hem hihi
Yv_ schreef:Waarom expres dun houden? Want imo zie je nu goed verschil tot waar je eigen haar komt, omdat het zich verraadt, omdat 'ineens' je haar zoveel dunnen is..? Heb je losse extensions of matjes?
Durven jullie dat? Clipinns via internet kopen? Wat nu als de kleur toch niet overeenkomt of dat de kwaliteit heel anders is dan het lijkt op de foto's? Kun je het dan terugsturen en je geld terugkrijgen oid?
Ik ben weer donker. Gister naar de kapper geweest en er een ander kleurtje ingegooid. 4RB, is wel echt iets wat ik nog nooit heb gehad, en geloof me.. Ik heb echt al veel kleuren gehad! Was dat blond alweer zó zat! Nu is het roodbruin, met nadruk op rood
Yv_ schreef:Waarom expres dun houden? Want imo zie je nu goed verschil tot waar je eigen haar komt, omdat het zich verraadt, omdat 'ineens' je haar zoveel dunnen is..? Heb je losse extensions of matjes?
Durven jullie dat? Clipinns via internet kopen? Wat nu als de kleur toch niet overeenkomt of dat de kwaliteit heel anders is dan het lijkt op de foto's? Kun je het dan terugsturen en je geld terugkrijgen oid?
Ik ben weer donker. Gister naar de kapper geweest en er een ander kleurtje ingegooid. 4RB, is wel echt iets wat ik nog nooit heb gehad, en geloof me.. Ik heb echt al veel kleuren gehad! Was dat blond alweer zó zat! Nu is het roodbruin, met nadruk op rood
alissaaa schreef:Yv_ schreef:Waarom expres dun houden? Want imo zie je nu goed verschil tot waar je eigen haar komt, omdat het zich verraadt, omdat 'ineens' je haar zoveel dunnen is..? Heb je losse extensions of matjes?
Ik hou niet van zo'n volle bos haar, het kan wel dat dat zo lijkt maar in het echt zie je er echt niks van.
Het zijn losse extensions
& @ beautyemily, ja idd.. ik laat mn eige haren ook altijd uitdunnen vind dik haar echt vreselijk!
babydolll schreef:En ik maar wassen met dure producten om m'n haar vol te houden![]()
Ik vind ze erg mooi! Welk merk is het of lees ik daar overheen?