stephanie09 schreef:i know maar weten mensen al dat we op pagina honderd zijn beland
ja hoor, goed hè

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stephanie09 schreef:i know maar weten mensen al dat we op pagina honderd zijn beland
nils schreef:uhm geen idee volgens mij is een md pijnlijker
Jakary schreef:nils schreef:uhm geen idee volgens mij is een md pijnlijker
maar ik vrees dat een surface op die plaats wel heel snel uitgroeit, er zit ook veel spanning op je huid daar.
Dan zou ik eerder voor een md gaan en de pijn erbij nemen.
Als je dan toch moet pijn lijden, dan liever voor iets wat (hopelijk) langer blijft zitten
nils schreef:ja daar heb je ook wel weer gelijk in, eigenlijk moet ik niet zeuren want mn tepelpiercing heb ik ook laten zetten en dat is volgens mij wel de koning kwa pijn.....![]()
een surface is dus gewoon een normale piercing die gewoon normaal gepierct wordt!?
marlies85 schreef:Ach nils gewoon die piercingshop binnenlopen en hopging het maar altijd zo makelijk
nils schreef:ach als ik er eenmaal sta, zit of lig is er niks aan de hand maar de momenten ervoor....
Jakary schreef:Dat staafje wordt wel gebogen zodat er zo min mogelijk druk komt op je huid, maar dat kan je toch niet helemaal vermijden.
Ik denk dat ze gewoon je vel samenknijpen en dan de naald erdoor, zoals bij andere piercings.
*edit, de uiteinden van het staafje worden zo gebogen dat ze lichtjes omhoog-opzij wijzen.
Jakary schreef:nils schreef:ach als ik er eenmaal sta, zit of lig is er niks aan de hand maar de momenten ervoor....
Die momenten kennen we wel, maar dan haal je diep adem en stap je gewoon binnen
nils schreef:het is ook niet dat ik niet naar binnen stap maar ik zit mezelf gewoon helemaal gek te maken van te voren...
ik moet gewoon een keer in de buurt zijn en dan gewoon binnen stappen
marlies85 schreef:gewoon van : ineens heb je het, ik stat de piercingshop binnen?
EmyJoan schreef:heeft iemand met dermal anchor?
ik wil er graag 3 in me arm laten zetten..
Jakary schreef:nils schreef:het is ook niet dat ik niet naar binnen stap maar ik zit mezelf gewoon helemaal gek te maken van te voren...
ik moet gewoon een keer in de buurt zijn en dan gewoon binnen stappen
Hopelijk heb je dan een shop in de buurt, ik moest anderhalf uur met de trein, heel toevallig![]()
Jakary schreef:EmyJoan schreef:heeft iemand met dermal anchor?
Ik heb er vorige week 1 laten zetten
Jakary schreef:EmyJoan schreef:heeft iemand met dermal anchor?
Ik heb er vorige week 1 laten zetten