Hallo allemaal,
Voor iedereen een gelukkig nieuwjaar toegewenst!
Hoe gaat t met iedereen? Met mij gaat het heel goed, de operatie is nu 4 weken geleden en ik voel me weer helemaal de oude. Ook op het werk gaat het prima. Vandaag ben ik weer voor controle bij de ortho geweest en die was ook zeer tevreden en vond alles er prachtig uit zien. 16 januari mag ik weer naar de kaakchirurg voor de 6 weken controle. Tot nu toe kan ik zeer positief terugblikken op de operatie. De eerste week was wel even afzien, met name 's nachts. Het gevoel in mijn linkerhelft van de lip en kin komt steeds een beetje meer terug en tintelt en bliksemt nog als een gek, en rechterhelft is helemaal normaal. De rechterhelft van mijn tong voelt nog steeds als verbrand aan. Goede tekenen volgens de ortho.
Oja, na de operatie ben ik helemaal niet misselijk of duizelig geweest gelukkig. 10u werd ik geopereeerd en om half 2 was ik weer op de afdeling. Toen ben ik gelijk zelf naar de wc gelopen en dat ging helemaal goed.
Voor degenen die nog moeten misschien een hart onder de riem, het valt allemaal mee!
@ Molzebeer, wat fijn dat jouw operatie nu bijna ingepland gaat worden!!
@ xEliine, voor jou komt het ook dichterbij he, spannend!
Laatst bijgewerkt door nani87 op 02-01-13 17:20, in het totaal 1 keer bewerkt