[Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? / haarverf Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snippergroen

Re: [Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? / haarverf Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 08:32

Ik heb ook een vraagje voor jullie, ik heb eind februari mijn haar bruin gekleurspoeld, dit stond hardstikke leuk! maarja een kleurspoeling gaat er natuurlijk uit, nu is mijn haar nog steeds bruin, maar wel veel lichter en bovenop is het met ook maar een béétje zonlicht oranje := en ik heb ook last van uitgroei.

Nu is het dilemma of ik mijn haar dan weer bruin zal spoelen, ik vond het namelijk wel heel erg leuk staan! Alleen zal ik waarschijnlijk de volgende keer wéér met die oranje gloed zitten, en aangezien rood nogal graag blijft plakken zal dit gewoon uit moeten groeien... ik ben van mezelf blond maar mijn eigen haar kleur vind ik nogal lelijk..

wat denken jullie, nog een keertje spoelen? Of toch zo laten vanwege de zomer die eraan komt?

Yvettee_4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 10:49

ik zou voor nog een spoeling gaan.
mijn eigen haar is ook donkerblond en heb ook bruine spoeling
en heb idd ook last van een oranje gloed, en veel uitgroei ;p
je kunt ook gewoon alleen de uitgroei en dan een beetje met de kam er doorheen dat het ook een beetje naar de punten toe gaat.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 12:21

Oh ja dat is inderdaad ook wel slim :) want bij mij zijn mijn haarpunten nog gewoon donker, en hoe hoger hoe lichter. Ziet er heel apart uit, haha. Maar ik heb weer een spoeling gehaald en dan ga ik 't vanmiddag weer even spoelen.
Dank je voor het antwoorden ;)

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 19:14

xDramaQueen schreef:
ik vraag me af of er hier meerdere mensen een pruik dragen, voordat er word gedacht dat er alleen feestpruiken zijn dat is dus niet zo.

Ik kan gewoon geen lang haar hebben, het krult, het pluist en het is zo ontzettend zwaar, ik heb het nu laten kortwieken en wil eigenlijk een goede pruik aanschaffen.

Iemand ervaring ermee? ik ben zo bang dat ie van mn hoofd afwaait :=

Bij PAK verkopen ze pruiken die zijn voor het dagelijkse leven, dus niet voor carnaval enzo.
Dit zijn pruiken die volgens mij vooral gekocht worden door vrouwen met kroeshaar, die het om de zelfde reden kort hebben als de reden die jij opgeeft maar toch lang haar willen of een leuk kapsel.
Ik weet niet of het nep haar is of echt, maar daar zal qua prijs wel en kwaliteit heel veel verschil in zitten.
Ze zullen die pruiken vast ook wel in verschillende maten verkopen, dus ik neem aan dat de pruik best goed zal blijven zitten als je de juiste maat hebt.

Als je wel half lang haar kan hebben (boblijntje ongeveer) dan kan je ook extensions of een wave laten zetten, maar dat zit er dan wel een tijdje in, tenzij je clipjes neemt.
Als ik jou was zou ik wel goed kijken hoe graag je een pruik wilt en wat je er voor over hebt qua prijs, een goede pruik ben je denk ik toch wel meer dan 100 euro voor kwijt.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 19:59

Daar dacht ik ook aan Vivi!

Waarom geen extensions of wave? Kan me wel voorstellen dat dit op langer termijn duurder wordt. Een pruik zal in het begin een flinke uitgave zijn, maar blijft wel langer goed lijkt me? Extensions moet je om de zoveel tijd vervangen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 20:17

Ik heb een soort extensions (van dat double hair oliebol) en dat kost echt a 80 euro per maand. vind dat best duur. :=

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 16:34

xDramaQueen schreef:
ik vraag me af of er hier meerdere mensen een pruik dragen, voordat er word gedacht dat er alleen feestpruiken zijn dat is dus niet zo.

Ik kan gewoon geen lang haar hebben, het krult, het pluist en het is zo ontzettend zwaar, ik heb het nu laten kortwieken en wil eigenlijk een goede pruik aanschaffen.

Iemand ervaring ermee? ik ben zo bang dat ie van mn hoofd afwaait :=

volgens mij kan je dat vast zetten met een soort klemmetjes..

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 16:36

ik heb trouwens flink me haar verprutst :=

heb het geverft kastanjeblond, maar me haar wasdonkerbruin zwart, en nu is me uitgroei blondgoed en onderop de haren ook, maar bovenop nog een laag zwart,

enig idee hoe is dit er een beetje uit ga krijgen behalve ontkleuren bij de kaper...

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 16:39

ik heb weer wat in me hoofd gehaald xD
ik wil me haar kastanje of donkerder bruin verfen.
ik heb nu donkerblond ongv.
maar donker haar staat zo leuk bij veel bikini's en het word weer warm xD
is dit verstandig?
ik doe trouwens een spoeling hoor.

Rian_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 10:42

@ xXEvilXx
als je vaak gaat zwemmen gaat je spoeling er sneller uit...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 11:28

ik kan geen bob hebben, die heb ik hiervoor gehad, en doordat het krult/heel dik is zou je de overgang van extensions zien, dat heb ik al gevraagd bij de kapper.. daarom is het nu helemaal kort gewiekt van achteren.

heb wel gewoon een heel leuk model maar zou graag eens mooie lange lokken willen zonder dat het mij pijn in mijn nek of hoofdpijn veroorzaakt..

ik heb het nu ongeveer zo:
Afbeelding

het grappige is dat ik zelfs dit nog moet stijlen :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 11:34