Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:Ik kan alleen pas eind september terecht in het ziekenhuis![]()
En ik moet eerst ook nog mrsa monsters laten nemen, en als ik getest ben kan ik pas een afspraak maken ... hopeloos....
Maar goed, de diagnose zal toch niet veel veranderen. Hoewel het ook wat anders kan zijn ...
Ik heb er al zolang als ik me kan herinneren, last van.
Vooral met paardrijden, mijn knieen en vooral heupen . Ik heb swinters wel eens als ik veel paarden reed, dat ik niet meer af kon stijgen, dat het leek alsof mijn heup op slot zat.
Na een beetje wiebelen en ontspannen knoekte ie en kon ik m weer bewegen om af te stijgen.
heel erg pijnlijk.
Gelukkig ben ik sinds kort ingewijd in reiki, en ik moet zeggen dat verlicht zeker de pijn.
Mijn reikimaster schrok de eerste keer, ze zegt jeetje wat heb jij veel pijntjes overal (als je reiki geeft dan voel je waar mensen problemen hebben en waar je dus je handen moet leggen)
Ik zei nou de meeste pijntjes ben ik aan gewend omdat ze er altijd zitten ...
Maar daardoor ben ik wel weer gaan denken .... en besloten dat ik toch maar weer eens naar de dokter moest gaan.
Moest toch een uitstrijkje laten maken voor bevolkingsonderzoek( ook zo lekker ..) dus denk ja als ik toch ga kan ik meteen ook ff nogmaals vragen.
Bij mij uit het zich vooral in mijn nek, die pijn is meest overheersend. Ik heb altijd nekpijn, de ene dag erger dan de andere dag.
Maar altijd doet ie wel zeer en is gruwelijk stijf.
Verder heb ik hele stijve spieren. Met Yoga merkte ik hoeveel beperkingen ik had. Ik dacht eigenlijk dat het kwam doordat ik te korte broekspieren had ... Maar fibro zou dit ook kunnen verklaren.
Ook is mijn rug altijd pijnlijk en stijf. Dit werd geweten aan slijtage. Ik heb springen en cross hierdoor opgegeven.
Mijn heupen steken heel vaak van binnenuit, en zoals ik al vertelde springen ze soms een soort van op slot..
tijdens paardrijden en ook tijdens lange sex
Verlaagd libido stond ook in de lijst , ja vind je het gek als het zo zeer doet