poes schreef:Of knoopje inleggen en korter afknippen
dat zal ik nie doen...
straks krijg je em er nie meer uit als je het afknipt?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Of knoopje inleggen en korter afknippen
Talisa schreef:Aaaaaah. Ik heb maandag mn laatste pil van de strip geslikt en ben nogsteeds niet ongesteld?!![]()
Pffffff *stress*
Seventje schreef:Ik heb sinds gisteren. Een Mirena spiraaltje laten plaatsen. Het laten inbrengen was eigenlijk een fluitje van een cent. Ik kreeg van te voren een pijnstiller (Naproxen). Half uurtje wachten en daarna werd ie geplaatst. Naja geen probleem voelde er eigenlijk bijna niets van. Alleen behoorlijk menstruatie krampen erna. Maar dat schijnt normaal te zijn. Tot nu toe ben ik er al wel blij mee
![]()
Ga hopen dat het zo blijft![]()
Nog meer vrouwen met het mirena spiraaltje?
Seventje schreef:Ik heb sinds gisteren. Een Mirena spiraaltje laten plaatsen. Het laten inbrengen was eigenlijk een fluitje van een cent. Ik kreeg van te voren een pijnstiller (Naproxen). Half uurtje wachten en daarna werd ie geplaatst. Naja geen probleem voelde er eigenlijk bijna niets van. Alleen behoorlijk menstruatie krampen erna. Maar dat schijnt normaal te zijn. Tot nu toe ben ik er al wel blij mee
![]()
Ga hopen dat het zo blijft![]()
Nog meer vrouwen met het mirena spiraaltje?
Bealy schreef:Nou stond ik nogal sceptisch tegenover dat hormonen&borstgroei verhaal omdat je vaak begint met hormonale anticonceptie in je puberteit terwijl 'ze' dan sowieso soms nog groeien, maar nu zijn 'ze' bij mij 1 al 1 cupmaat gegroeid na twee maand de Nuvaring. En ik zit daar bepaald NIET op te wachten, het was echt al wel genoeg. Zul je altijd zien, dat gebeurt juist weer bij degene die het NIET wil.... En pijn dat ze doen! Ben geen kilo aangekomen en verder 26 dus daar zal het niet aan liggen. Ben verder toch ook niet zo tevreden (ring zit soms ook in de weg), misschien stap ik over op de Lovette.
De Nuvaring bevat ook een derde generatie progestageen en ik wil eigenlijk een tweede generatie progestageen.
Faelivrin schreef:Nou ben ik gister de pil vergeten. Heel dom, maar ja. Zit overigens in de 3de week.
Nu ga ik dus stoppen met deze strip en volgende week [De 10de] beginnen met nieuwe strip.
Denk ik nou correct? Of zit ik fout?
Meissie17 schreef:Het verschilt per week Meissie. Bij week 3 staat mijn verhaal. Dus ik zat niet hardstikke fout en ik raad aan dat jij de bijsluiter gaat lezen.Harstikke fout !! lees de bijsluiter eens, neem de pil in wanneer je er weer aan denkt desnoods moet je er 2 tegelijk in nemen
Yessy schreef:In week 3 mag dat inderdaad, tenminste bij mijn pil (microginon30) wordt het aangeraden. Dat óf een strip daarna doorslikken.