Ow wat leuk bootsiebob Murmeltiere. Ik had die ook zo graag willen zien op vakantie. Maar ben niet zo hoog de bergen in geweest, durfde dat met mijn enkel niet meer aan. Prachtige plaatjes. En die koeien, ik vind ze zo leuk.
gaucho
Geplaatst: 06-08-24 07:59
Prachtige en inderdaad pittige wandeling Bootsiebob
Mandyy
Geplaatst: 06-08-24 08:50
Wat een afstand in de bergen Bootsiebob, maar zeker de moeite waard!
Hoe gaat het nu met je enkel Susan?
shaddy82
Geplaatst: 06-08-24 09:05
Prachtige foto's van iedereen, vooral die van Leo en Lizard En wat een afstand Bootsiebob !
Vanmorgen ook maar een rondje gedaan voor het te warm wordt
jojoleinee
Geplaatst: 06-08-24 09:23
Wauw, wat een afstand Bootsie
Waarom vond je het nu minder leuk Mandy?
Wij zijn er gisteren nog op uit geweest, rond half 1 waren we op het strand.. vandaag dus eigenlijk. De zeevonk was niet mega fel, maar het was er zeker!
Ik ga even ontbijten en omkleden en weer richting de Uithof wandelen, neem een andere route die iets meer beschutting bied want fel in de zon lopen is nu niet zo ideaal.
Jojoleinee vorige keer was ik heel enthousiast (dat was in 2020). Ik had het heel anders in m'n hoofd. Ik weet niet waarom ik het nu minder vond. Wat gaaf zeevonk! Wonen jullie dichtbij het strand?
Uithof blijft een lekkere plek om te wandelen, het was de bedoeling een kortere wandeling te doen dan gisteren maar helaas 7 km afgelegd in dit heerlijke weer.
Ik heb voor de middag bij Golm,een rondje om het stuweertje gewandeld .
En na de middag hier bij Brandnertal een klein rondje gelopen.
Bootsiebob
Geplaatst: 06-08-24 17:11
Mooi lizard! Het water heeft zo’n mooie kleur
Gaaf Rennie en Shaddy, is het zo warm bij jullie?
Freekie!! Gezellig Jojoleinee En zeevonk, wauw dat wil ik graag eens zien! Zo tof
Ik ben heel erg verkouden en moe van gisteren dus vandaag met de kabelbaan naar boven er lekker relaxed gedaan. Maar alsnog al hoestend en snotterend naar boven gelopen met Woody want kreeg een appje dat het water zo mooi was
Het was de moeite waard, kijk maar
Eerst op het terras Ik heb de helft van de Schmarrn op en het hele ijsje
Het reservoir
De weg naar boven ging rechts over de stenen
Hier liepen we
De Schwarzsee
We hadden in de kabelbaan mooi zicht op de top die we gisteren vanuit het dal helemaal beklommen hebben
Goof
Geplaatst: 06-08-24 17:13
Athelas, mooie omgeving ben je in terecht gekomen. Kan je een beetje wennen? Mandyy, ik vind het er wel mooi uitzien hoor. Bootsie, flinke wandeling! Mooi joh. Is Woody ook alweer 9? Lekker rondje Rennie en Shaddy en Jojo en gaaf, die zeevonk. Die heb ik nog nooit gezien (maar ik kom dan ook nooit aan zee haha). Mooie wandeling Lizard en goed weer zo te zien. Lekker.
Ik heb vanmorgen weer lekker met Marlinderooz en de logeerhond gewandeld. Mijn mini vindt haar helemaal leuk (en dat is uniek!).
Bootsiebob,weer erg mooie foto's. Jammer dat je je niet helemaal goed voelt.
gaucho
Geplaatst: 06-08-24 21:17
Ik was met deze warmte op zoek naar een wandeling met veel bos / schaduw en stukjes hei na ff zoeken werd het een verkorte versie van de trage tocht Gortel. Picknick mee en genieten maar. Nieuwe zooltjes vanochtend opgehaald, die bevallen goed. De Decathlon wandelschoenen van anderhalf jaar oud zijn op: binnenvoering is helemaal versleten.
Zo, er is een hoop bijgekomen. Maak wel even een bijleespost.
Ziet er bij jou uit als een mooie omgeving Athelas. Vast nog een hoop te ontdekken daar. Kun je mooi met ons delen
Wat jammer Mandy dat je het vond tegenvallen dit keer. Ik vind het er mooi uit zien, zoiets zou ik hier wel in de buurt willen hebben.
Schitterend bootsiebob die hoge bergen. Klink als een fysiek uitdagende wandeling. Wat goed dat Woody het zo goed vol kon houden. Murmeltiere zijn altijd leuk.
Wat een leuke Hollandse collage shaddy. Lekker om er voor de hitte nog even uit te zijn geweest.
Heel gaaf Joleine dat het gelukt is om zeevonk te zien. Staat ook nog op mijn lijstje. Ook nog een rondje met de dieren op pad geweest. Blijf het leuk vinden zo met Freek en de poezen.
Ziet er uit als een heerlijk rondje Rennie. Toch fijn dat er in stedelijk gebied nog zulke plekjes zijn.
Mooie plaatjes lizard, erg mooi de kleur van het stuwmeer. De insecten staan er ook erg mooi op. De uitzichten blijven prachtig.
Wat jammer bootsiebob dat je zo verkouden bent geworden. Het eten en je ijsje zien er heerlijk uit. Knap dat je alsnog naar boven bent gelopen, maar was het wel waard zo te zien. Schitterende plaatjes van het meer en de bergtoppen.
Gezellig goof lekker een rondje met Marlinde en de logeerhond. Leuk ook dat honden zo leuk samen gaan.
Jij hebt het ondergaande zonnetje en de bloeiende heide ook weer mooi vastgelegd gaucho.
Leuke foto van de hond zo bij het water boedjang. Was inderdaad erg erg warm gisteren.
Ik liep vanmorgen een rondje, geen foto's van het was hier grijs en saai weer. Vanavond waarschijnlijk nog even met een vriendin aan de wandel.
Faringo proficiat. Wij krijgen vandaag mijn vriendin hier een paar dagen dus ik zal wat afwezig zijn hier.
Athelas
Geplaatst: 07-08-24 09:34
Mooie zomerse foto's Mandy. Ziet er allemaal prachtig uit Bootsiebob & Lizard, lekker in de Alpen allebij! Mooi, shaddy! Jojoleinee, wat gaaf Zelf nog nooit zeevonk gezien maar het lijkt me super gaaf! Wat mooi groen op je foto's Rennie89! Mooie heide foto's weer, gaucho! Gefeliciteerd Faringo Veel plezier met je vriendin op bezoek Pien!
Wandeling van gisteren, naar de (kolkende) rivier en terug gelopen. Erg mooi bos langs de oever.