Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 14:13

Tegen ons werd bij de oudste gezegd dat het handig is om de baby op je eigen kamer te hebben omdat je dan snel de 1e signalen van wakker worden oppikt. Aan de andere kant slaapt een baby natuurlijk ook gewoon als het nog geen "grote mensen" bedtijd is. Leg je het dan maar hele dagen in de box omdat dat de plek is waar jij zelf bent?
Gewoon doen wat je eigen gevoel je ingeeft toch?!

Ik geef zelf voor mijn werk kinderfeestjes en zie ze in de leeftijd van 5 t/m 11 ongeveer. Maar zo'n gekkenhuis als bij ons thuis heb ik bij een ander nog nooit gezien hoor. :oo

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 14:15

Wij hebben een cosleeper en een ledikant. Het idee is tijdens de nachten bij ons te slapen en overdag in het eigen ledikantje. De eerste weken misschien wel bij het bed, gezien ik dan ook nog veel mee zal slapen. Het is de eerste, dus echt precies plannen kunnen we het niet. Vandaar ook gekozen voor een ledikantje ipv een wieg. Want cosleeper en wieg voelde erg dubbel. Straks, als de kleine groter is, kan de cosleeper op zolder en kindje over naar het ledikant.

Knap dat je het kinderfeestje in die toestand hebt door laten gaan zeg! Geen hulp van vriendinnen of familie? Geloof dat ik die respectloze kids naar huis zou sturen…. :=

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 14:21

Mijn vriend was ook gewoon thuis en die heeft veeeeel gedaan. En ik durf best te zeggen dat als hij zijn stem verheft hij best heftig over kan komen, en zelfs daar hadden ze schijt aan :Y).
Heb er meerdere keren aan gedacht hoor om ze naar huis te sturen, of op zijn minst de ouders aan te spreken over het gedrag van hun nageslacht. Maar goed dat doe je ook niet zo snel als er bij het ophalen een paar ouders tegelijk in de kamer staan. Sommige kids hadden zich wel gewoon gedragen namelijk. De helft ongeveer :+.

Gnome

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-23 15:26

Hier gaat de kleine direct het ledikantje in op z'n eigen kamer. Hebben een babyfoon met camera die ook afgaat op beweging en geluid dus dat lijkt me voldoende. Ik ga ook flesvoeding geven dus dan kan de ander lekker door slapen.

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 15:45

Sky, hier nog niks gekocht maar wel vorige week bij Babypark in Gouda geweest. Een mooie winkel met ontzettend veel keuze. Ik denk dat ik daar de grote dingen ga kopen.

Klinkt als een uitdagende verjaardag Marjon := Ik zou me ook helemaal opvreten als andermans kinderen zich niet gedragen. Wat je zegt over de babykamer, ik zou me er niet druk over maken dat er nog wat andere spullen staan. Zolang de baby nergens aan kan zitten kijken ze er volgens mij niet eens naar. Hier nog geen positiekleding maar die ga ik binnenkort wel voor de zekerheid aanschaffen. Liever iets te ruime kleding dan last van mijn buik. Succes met het kiezen van de naam. Hier zaten we gelukkig gelijk op 1 lijn, anders had het een flinke uitdaging geweest.

Sky, wij gaan proberen om de baby gelijk in zijn/haar eigen bed/kamer te laten slapen. Heb regelmatig gehoord dat van bijv. ouderslaapkamer naar eigen slaapkamer veel gedoe kan opleveren. En ik ben ook zo opgevoed, gelijk op mijn eigen kamertje :D Al willen we wel dat als we een keer een dag weggaan oid dat de baby ook evt. in een campingbedje kan slapen. Het idee van Sting vind ik ook een goed idee :j Wennen ze toch alvast aan hun eigen kamer.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 15:49

Sky_As schreef:
linda2008 Hopelijk is alles goed met de 20 weken echo. Daar zie ik ook nog wel een beetje tegenop. Geen idee ook hoe groot de kans is na een goede 13 weken echo dat het met 20 weken ineens niet goed zou zijn.
Hopelijk na de 20 weken echo een beetje (extra) genieten van alles.
In welke omgeving zit je (voor Kraamzorg)? Wellicht kan ik je nog wel een adresje geven waar je het kunt proberen.

Mooi om al die buikfoto's te zien. Ik voel me met 17 weken echt al een klein olifantje...hihi. Bij mij kun je er echt al niet meer onderuit zeg maar. draag ook al sinds 9 weken zwangerschap, zwangerschapskleding.

De 20 weken echo was gelukkig goed, dankjewel. Ik zoek kraamzorg in regio Oss.
hahaha nou hier ook zo hoor met de buik, ik ben 19+5 vandaag maar ik lijk al wel tegen het einde aan te lopen qua buik :')

_Marjon_ schreef:
@linda2008
Ik snap helemaal dat je graag wat wilt voelen. Ik vond die weg naar de 20 weken echo toe ook echt lang. Je voelt nog niks en ook nog niet zoveel controle bij de verloskundige.
Mijn placenta zit ook voor. Zit nu op 23+3 en voel het denk ik sinds een week of 3. Scheelt misschien wel dat het de 2e is.
Wat een gedoe ook met de kraamzorg joh. Het is echt megadruk overal he.
Onze verloskundige praktijk heeft een eigen kraamzorg-tak., en had geluk dat er nog plek was. Heb geloof ik al 3 keer de vraag gekregen of ik kraamzorg heb, just in case :+.
Wie is er trouwens eerder uitgerekend? Jij of Raika? Zij is een Brijol toch? Heb zelf ook een Brijol merrie gehad. Een brunblakk uit een Alm Glimt moeder. Zij staat nu geloof ik in Groningen (Of was het nou Friesland :') )

Mijn buik begint nu wel flink te groeien. Maar ik moet zeggen dat mijn broeken (op 1 na) eigenlijk nog steeds best lekker zitten. Met het knoopje open dan. Dragen jullie al volle bak positiekleding?

Wat ik dit keer ook ontzettend moeilijk vind is een passende naam.
Ik heb een lijstje met mooie namen, mijn vriend heeft er 1. Ik vind die ene naam van hem niet echt wat. Dus helaas pindakaas.

Wat fijn dat je je weer een beetje beter voelt :) Ik draag inderdaad al volle bak positiekleding, nouja truien probeer ik nog wel in normale winkels te kopen maar dan een grotere maat :') ik zit een beetje in de ontkennis-/ik-voel-me-dik-fase :+

Passende naam is hier ook echt een hell, we hebben zo een verschillende smaak _O- ach kind komt vast niet zonder naam ter wereld, komt wel goed :j

Wat leuk dat je ook een Brijol merrie hebt gehad <3 . Raika is eerder uitgerekend, zij op 3 juni en ik op 30 juni :D

Sky_As schreef:
Hoe doet de rest dat eigenlijk? Laten jullie de kleine direct in zijn eigen kamer slapen, of eerst bij de ouders op de kamer. En waarom wel/niet.
Zit nog heel erg te twijfelen over de eerste weken. Aan de andere kant, wil ik ook gewoon dat de kleine went aan een eigen kamer en dat dat de slaapplek is. Wat een keuzes allemaal.

Je moet natuurlijk vooral doen waar jij je goed bij voelt. Persoonlijk wil ik geen kids op onze slaapkamer, dus ook de baby niet... Hierin denk ik hetzelfde als Gnome; ik ga ook flesvoeding geven dus dan kan de ander lekker doorslapen en bovendien heb je een camera en alles dus baby mag vanaf dag 1 op zijn eigen kamer :j

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 16:05

Bedankt voor jullie meningen, dan denk ik dat het inderdaad zijn eigen kamertje wordt. En dan gewoon een goede babyfoon aanschaffen (ik wil niet voor ieder kuchje de kamer in te hoeven). Wij gaan ook flesvoeding geven.

Goed om te horen Linda dat alles goed was, wat een opluchting is dat vast.
Heb je Lunavi al geprobeerd? Of ABC Kraamzorg?

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 16:11

Sky_As schreef:
Bedankt voor jullie meningen, dan denk ik dat het inderdaad zijn eigen kamertje wordt. En dan gewoon een goede babyfoon aanschaffen (ik wil niet voor ieder kuchje de kamer in te hoeven). Wij gaan ook flesvoeding geven.

Goed om te horen Linda dat alles goed was, wat een opluchting is dat vast.
Heb je Lunavi al geprobeerd? Of ABC Kraamzorg?

Je moet doen waar jij je goed bij voelt :)

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 16:15

Nou, ik weet vooral waar ik me niet prettig bij voel...hihi en dat is een kind die tot zijn 10e tussen zijn ouders in ligt.
Verder kan het natuurlijk na de geboorte zomaar ineens anders aan voelen, dat kan natuurlijk. Maar ik vind het wel fijn om eventuele voor/nadelen van te voren te weten, en tegen elkaar af te wegen.

Je hoort namelijk wel vaker mensen die zeggen: Als ik wist dat.....dan had ik het anders aangepakt :)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 16:21

Sky_As schreef:
Nou, ik weet vooral waar ik me niet prettig bij voel...hihi en dat is een kind die tot zijn 10e tussen zijn ouders in ligt.
Verder kan het natuurlijk na de geboorte zomaar ineens anders aan voelen, dat kan natuurlijk. Maar ik vind het wel fijn om eventuele voor/nadelen van te voren te weten, en tegen elkaar af te wegen.

Je hoort namelijk wel vaker mensen die zeggen: Als ik wist dat.....dan had ik het anders aangepakt :)

Stille meelezer hier. Ik heb bij de eerste van begin af aangezegd dat hij in een eigen wieg/ bedje zou slapen.

Wilde ook absoluut geen co sleeper. Wel heeft hij de eerste weken in een wieg bij ons op de kamer geslapen. Vond het wel fijn om hem bij me in de buurt te hebben maar dus zeker niet in mijn eigen bed.

Na de eerste 6 weken is hij met wieg en al naar zijn eigen kamer verplaatst om daar toen hij te groot werd voor zijn wieg naar het ledikant over te gaan.

De tweede komt in maart en ook deze zal de eerste weken bij ons op de kamer liggen in de wieg. Tot het moment daar is dat we elkaar meer wakker houden dan dat het rust geeft en dan zal de wieg weer naar de andere kant van de muur verplaatsen.

Bij je op de kamer hoeft dus absoluut niet in jouw bed te betekenen ;)

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 16:25

nee in bed is sowieso geen optie (ik ben een broertje verloren aan wiegendood).dus in bed gaat sowieso (behalve misschien tijdens een middag dutje/ of een keer op zondag morgen) niet gebeuren. Dan heb ik het idd over een cosleeper.

we gaan het zien. Hoe ging bij jou het overplaatsen van slaapkamer naar eigen kamer?

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 16:42

Marjon, wat vreselijk, zo'n kinderfeestje..

Sky: Ik kan alleen maar aanraden om te doen wat op dat moment goed voelt. Je kunt er veel over nadenken, maar je weet niet hoe het loopt is mijn ervaring. Veranderen kan altijd weer :)

Met de eerste hebben we de eerste week in het ziekenhuis gelegen, dus een valse start (maar hij dus wel bij mij op de kamer). Eenmaal thuis heeft hij denk ik nog 1 of 2 weken in zijn ledikant op onze slaapkamer geslapen 's nachts en daarna naar zijn eigen kamer (in datzelfde ledikant). Vooraf had ik gedacht dat hij er langer zou liggen, maar ik merkte dat ik ging letten op ieder klein geluidje en dus zelf slecht sliep. Eenmaal op zijn eigen kamer ging het een stuk beter en dat was ook prima te doen. Het scherm van onze babyfoon springt aan als deze geluid detecteert, dus dat was ideaal om 'm goed in de gaten te kunnen houden.
Overigens gaven wij ook (afgekolfde) flesjes. Met borstvoeding kan ik me voorstellen dat het makkelijk is dat ze naast je liggen, want dat is al kant-en-klaar ;) Nu voor de tweede wil ik weer kijken of ik borstvoeding kan gaan geven, dus die gaat ook weer op onze kamer. En dan zien we wel!

Qua babywinkels: ons bevalt babypark heel goed. Die zitten door heel NL, maar toevallig een grote vestiging bij ons in de buurt. Wat ze daar wel goed kunnen is je het duurste aansmeren, dus het loont om je goed te verdiepen in wat je wilt kopen voordat je daar naartoe wilt. Ik ken een hoop ouders die daar allerlei onzin hebben gekocht, of veel meer geld dan nodig hebben uitgegeven.
Van Asten zijn wij geweest voor de babykamer van de eerste. We hadden een set gezien van Bopita, die zouden ze daar hebben. Ik vond het vooral erg rommelig en onoverzichtelijk, dus voor ons niet de moeite waard (maar was een stukje rijden, dus dat speelt ook mee). Er zit trouwens een Bopita outlet store in Elst (gld) voor degenen die daar in de buurt wonen. Met showmodellen van babymeubeltjes etc., een stuk goedkoper dan in de winkel. Sommige dingen wel verkleurd of beschadigd, maar loont wellicht om eens te kijken. Moet je wel de meubels in elkaar gezet en al direct meenemen.

Hier ook al volop in de positiekleding. Nu op 18 weken, maar ook ik heb echt al een flinke buik, mijn eigen broeken gaan echt niet meer. Vorige week ook mijn paardrijbroek (die altijd ruim zit) voor het laatst aangehad, kreeg er echt last van. Dus afgelopen weekend mijn kast uitgeruimd en de positiekleding erin gehangen. Van een hele kast vol kleding naar een sneu stapeltje gegaan, haha.

Fijn dat de 20-weken echo goed was, Linda. Toch een spannend moment!

Volgens mij is de vraag hier vaker gesteld, maar gaan er nog mensen naar de 9-maandenbeurs volgende week? Ik ga woensdag met mijn moeder samen, ben benieuwd. Ben er enkele jaren geleden ook geweest, maar dat was van de eerste en toen was ik net 13 weken zwanger. Dus ik had géén idee waar alles voor was en wat we nodig hadden. Uiteindelijk toen alleen een t-shirt gekocht... :') Nu hebben we ook niet zoveel meer nodig, maar wel erg leuk om even te snuffelen. We kunnen ook al gericht kijken naar meisjeskleding, daarin gaat ook een hele wereld voor me open, haha!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 17:26

Hier net ook wat hoor. Kreeg opeens een mail dat mijn afspraak voor de 22 weken prik afgezegd is omdat ik niet in die provincie woon.

Ik heb telefonisch aangegeven waar ik nu woon, wat het adres is en dat de gemeente de verhuizing nog niet heeft gewerkt maar ik wel alles doorgegeven heb. Was geen probleem afspraak gekregen en notitie van gemaakt.

Nou nu dus die mail dat de afspraak eruit gehaald is.

Ik bellen en boos geworden. Ja maar qua administratie woon je nog in Vlaardingen. Heb even duidelijk gemaakt dat ik niet 320 km ga rijden (heen en terug) voor een prik te halen en dat ze maar zorgen dat de afspraak door gaat.

Nou als goed is geregeld nu.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-23 17:40

Marlis schreef:
Hier net ook wat hoor. Kreeg opeens een mail dat mijn afspraak voor de 22 weken prik afgezegd is omdat ik niet in die provincie woon.

Ik heb telefonisch aangegeven waar ik nu woon, wat het adres is en dat de gemeente de verhuizing nog niet heeft gewerkt maar ik wel alles doorgegeven heb. Was geen probleem afspraak gekregen en notitie van gemaakt.

Nou nu dus die mail dat de afspraak eruit gehaald is.

Ik bellen en boos geworden. Ja maar qua administratie woon je nog in Vlaardingen. Heb even duidelijk gemaakt dat ik niet 320 km ga rijden (heen en terug) voor een prik te halen en dat ze maar zorgen dat de afspraak door gaat.

Nou als goed is geregeld nu.

Nou inderdaad. Zet die stomme prik gewoon. Lekker belangrijk in welke gemeente je zit. Goed geregeld.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 19:42

Wat een gedoe inderdaad… en over die 22 weken prik gesproken; laten jullie die allemaal zetten?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-23 19:48

linda2008 schreef:
Wat een gedoe inderdaad… en over die 22 weken prik gesproken; laten jullie die allemaal zetten?

Ik heb 'm al gehad ja. Echt 0 last van gehad.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 20:11

Gnome schreef:
linda2008 schreef:

Ik heb 'm al gehad ja. Echt 0 last van gehad.

Had een paar dagen een bult op mijn arm, maar dat was dan ook alles.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 20:38

linda2008 schreef:

Nee ik niet ;)

Vanmorgen de verloskundige gesproken en ik mag magnesium citraat slikken voor mijn spierkrampen en eventueel een magnesium bad nemen. Hopelijk gaat dat helpen :) Ik heb vanmiddag wel fijn kunnen paardrijden en stapte zonder pijn af. Ik heb dit keer ook minder lang gereden, maar wel op hetzelfde niveau en dat werkte dus, superblij mee!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 20:41

Wow wat gingen jullie ineens hard haha. Wel leuk zoveel bijlezen. :D Reageer even alleen op wat er vandaag is gepost.

Linda logisch dat je die uren wil hebben! Wel fijn dat je eventueel een back up hebt, maar zou wel balen zijn als je niet krijgt waar je recht op hebt. Kan mij ook goed voorstellen dat je niet in een soort pop-up hotel gaat zitten.
Fijn dat de 20 weken echo helemaal goed was! Is toch altijd weer een opluchting. :)
Ik heb de 22weken prik ook gehad, geen last van gehad.

Sting zit jij bij een particuluere kraamzorg? Best veel verschil in de kraamzorgaanbieders.
Ik slik qua vitamines de zwangerschap compleet van de Kruidvat. Hier zit alles bij in. Ook nog extra ijzer i.v.m. de vermoeidheid. Bloed is altijd goed dus denk dat ik genoeg binnen krijg.

Marlis wat zie je er goed uit! Prachtige buik ook al.
Wat beláchelijk van die prik! Hopelijk is het nu inderdaad gewoon goed geregeld. Voor de coronaprik mocht je wel in elke willekeurige plaats terecht zo'n beetje en dan zou het met déze niet kunnen? Misschien denk ik nu wel te moeilijk hoor, maar kan me niet voorstellen dat dat zo moeilijk moet zijn.

Sky_as wat belachelijk van die klantenservice van MamaLoes! Was het laatst ook al niet iemand hier die naar de winkel was geweest en het ook zulke nare medewerkers vond?
Ze hebben inderdaad leuke spullen, maar als het op deze manier moet laat dan maar!
Jollein is een heel leuk merk, ik heb bijna de hele lijn met die bruine olifanten.
Ik weet niet waar je vandaag komt, maar in Groningen heb je de Prenatal, Babyplanet en Babydump naast elkaar.
Wij hebben wel een co-sleeper waar Ted eerst in gaat slapen in de nachten. Dit ook op aanraden van de kraamzorg. :)
Maar dit wil ik niet al te lang doen, zodra het kan lekker op de eigen kamer.
Heftig ook van je broertje. :(

Marjon, jeetje dan heb je wel alle ziektekiemen voorbij gehad. Fijn dat je de kleine goed voelt. Gefeliciteerd met je oudste. Maar jeetje dat kinderfeestje joh... Wat erg sommige kinderen ook hé? Ik let nu ook steeds meer op hoe kinderen zich gedragen en hoe ouders daar dan (niet) op reageren. Kan me wel voorstellen dat je hé-le-maal gesloopt was na dat kinderfeestje.
Hopelijk komen jullie snel samen op een leuke naam. :)

Melanie kastopruiming gehad dus.
Ik ga niet naar de 9 maanden beurs, is mij te ver weg vanaf Emmen. Denk dat ik al bekaf ben op het moment dat ik daar aankom haha. Maar wel veel plezier! Wordt vast gezellig en leuk.

Gisteren hebben wij onze eerste bijeenkomst gehad van de zwangerschapscursus. Was heel erg leuk én interessant. Cursusleidster was ook erg aardig en vertelde alles met humor tussendoor. En ze heeft twee paarden staan op de manege waar ik rij, dat was wel heel toevallig haha! We zijn in totaal met 5 stellen, zitten bij Samen Bevallen.
Ook totaal niet zweverig gelukkig, daar was ik wel een beetje bang voor.
Morgen komt mijn vervangster op het werk. Ik ben zelf thuis, ze gaat eerst de dossiers doorlezen van de leerlingen. Vrijdag starten we dan samen de klas op. Ben echt heel erg benieuwd en vind het ook wel spannend om mijn draken over te dragen aan een nieuwe haha. ;)

Hebben jullie ook cravings trouwens? Of dingen die je ineens niet meer lust?
Ik heb alleen dat ik de geur van koffie echt niét meer kan hebben. Als mijn vriend koffie heeft gehad mag hij eerst z'n tanden poetsen voordat hij een kus krijgt. :D Anders word ik echt beroerd.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 20:49

Sky_As schreef:
Mensen nog tips hier voor leuke (grote) babywinkels?
Babydump / Babypark / Van Asten

Nou _Marjon_ dat feestje klinkt echt hels haha. Wat vervelend dat andermans koters zo respectloos zijn. Daar zou ik echt heel slecht op gaan.

Weet niet wie het vroeg over waar de baby gaat slapen, maar bij ons in een soort kruising tussen co-sleeper en wieg op onze kamer. Het idee is om de kleine daar de eerste tijd ook overdag te leggen. Ik wil heel graag borstvoeding gaan geven en heb me wat ingelezen dat dit het 'beste' zou zijn (uiteraard in combinatie met wat bij ons past.

Ik ga al richting 30 weken dus volop in de positiekleding. Iets anders past echt niet meer. Draag al heel lang zwangerschapsbroeken omdat ik al vrij snel buikpijn kreeg van m'n normale broeken.

linda2008 schreef:
Ik heb die wel laten zetten ja :j net als de corona herhaalprik en griepprik. Vooral zodat de kleine wat extra antistoffen heeft alvast. Allemaal geen last van gehad ook.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 20:54

22 weken prik krijg ik eind deze maand.

En over cravings pffff. Ja helaas wel :+ soms heel vervelend.

Vandaag hele dag echt hoofdpijn. Veel geslapen.
Had vanavond geen zin in restje wat we hadden. Dus ik zit nu aan de komkommer en sushi rijst :+

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 20:57

mriek1990 schreef:
Hebben jullie ook cravings trouwens? Of dingen die je ineens niet meer lust?
Ik heb alleen dat ik de geur van koffie echt niét meer kan hebben. Als mijn vriend koffie heeft gehad mag hij eerst z'n tanden poetsen voordat hij een kus krijgt. :D Anders word ik echt beroerd.
Jaaaa. Frikandel :'), geroosterd brood met een kuub roomboter en pure hagelslag, eigenlijk alles met chocolade. Ik vind m'n vriend stinken als hij met banaan ontbijt. En dat doet ie elke dag -O-

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 20:58

mriek1990 schreef:
Sting zit jij bij een particuluere kraamzorg? Best veel verschil in de kraamzorgaanbieders.
Ik slik qua vitamines de zwangerschap compleet van de Kruidvat. Hier zit alles bij in. Ook nog extra ijzer i.v.m. de vermoeidheid. Bloed is altijd goed dus denk dat ik genoeg binnen krijg.

Volgens mij gewoon een zzper, ze zegt zelf dat je het gewoon vergoed krijgt allemaal (ik heb een aanvullende verzekering, dus als het goed is hoeven we ook geen eigen bijdrage te doen). Weet niet of dat dan onder particulier valt? :')

Hier geen cravings, al ben ik momenteel wel erg fan van slagroomtruffels *\o/* . En ik eet gewoon heel veel en vaak, haha! Hebben jullie dat ook?

Balen dat je zo’n hoofdpijn hebt Freekie… kan je nog wel een beetje functioneren?

Wij hebben net naar namen zitten zoeken, grappig hoe verschillend ze toch ook weer zijn. Gelijk een paar eraf gehaald bij beiden, ivm stomme collega’s of oud klasgenootjes met die naam _O-

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 20:59

Haha Sting. Zo kom je er achter hoeveel namen je eigenlijk niet leuk vind _O- wij vinden het zo lastig.

Vandaag ging het nog wel redelijk om iets te kunnen. Even bij de paarden geweest en hond uitgelaten maar voor de rest gewoon mijn bed in. Ik moet echt naar mijn lichaam luisteren.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 21:25

Sting schreef:
Wij hebben net naar namen zitten zoeken, grappig hoe verschillend ze toch ook weer zijn. Gelijk een paar eraf gehaald bij beiden, ivm stomme collega’s of oud klasgenootjes met die naam _O-
Haha jaaaaaaaa ineens kom je erachter hoeveel mensen je eigenlijk niet mag :=

Veel eten lukt me niet meer, dan zit m'n eten dwars en/of krijg ik maagzuur maar vaak eten (helaas) wel.