Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 18:18

Charaz schreef:
Oscar schreef:
Is dat zo'n korreltapijtvloer? Hier in NL wordt dat eigenlijk niet meer gebruikt vanwege de hygiene. Je kon er hele bekers chocomel (en andere troep) in laten verdwijnen en dat werd allemaal geabsorbeerd. Krijg je er ook nooit meer uit.

:') onze buren hadden vroeger zo'n vloer, maar dat waren wel hele schone mensen dus ik gok dat die nooit hebben geprobeerd om er een beker chocomel in te laten verdwijnen.

Hahahahahaha _O-

Oscar
Forumcoördinator

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 18:36

Onze neefjes hebben er hele bekers in laten verdwijnen. Het was een soort Grote Verdwijntruc. Kieper een beker chocomel om, probeer 'm op te dweilen en alles was ineens verdwenen. Ik sla even een beurt over :))

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 09:16

Ik ken iemand die liet eens in de zo veel jaar de voer onder water zetten om vervolgens alles wat los kwam op te zuigen.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-23 13:30

Men naaktslakkie is al geplukt :brr: nu 4uur in bed blijven en benen niet bewegen… en behandeling kan doorgaan want de lever is genormaliseerd!

Al bij al is het tot nu toe meegevallen, hopelijk geen nabloeding maar het is niet via de slagader gebeurt dus dat is al meer geruststellend!

Afbeelding

Team operatiehemd vandaag _O-

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 13:38

Toitoitoi vandaag...!

Een spannende dag, maar fijn dat de levetwaarden stabiel zijn!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 13:47

Hopelijk kan je je 4 uur vermaken met reacties hier op bokt :+

Je bent een topper! Succes deze uren. En duimen dat je geen nabloeding krijgt!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 14:07

Pretty Lady daarom in bed. Voilà de kleding zou iets toffer kunnen maar zelfs dat staat je goed. Sterkte komende uurtjes!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 14:13

Ik hoop dat je je al liggend een beetje kan vermaken.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 20:38

Hopelijk ben je deze 4 uur goed doorgekomen!

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 20:43

... ik hoop het ook!!

Hoe-s-t nu met je?

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-23 23:02

Ja alles goed gelopen! Alleen koude voeten gehad en mijn voet deed ook wel wat pijn van zo ‘geforceerd’ te liggen…

Ik had echt zo’n GOEDE verpleegster vandaag! Dat was echt heel fijn en is ook een geruststelling als je zelf onzeker bent…

Ik heb net wel weer wat geslapen thuis want die behandeldagen zijn wel vermoeiend!

Van de ingreep heb ik niet al te veel last, ik had daarnet wel nog wat pijn toen ik effe uit de zetel ben gekomen, dan voelt het wat stijf aan, onaangename druk… hoop dat ik deze nacht wat kan slapen, ik heb de plakker er nog op gelaten en dan een avondje douchen overgeslagen omdat ik toch wel extra voorzichtig wil zijn…

Al bij al is het dus wel meegevallen, ik hoop wel dat het niet terug komt want die kans was er wel…

Met het aanprikken kwam er zelfs in eerste instantie bloed! Ik en verpleegster waren heel blij… maar we hadden beter gezwegen want na 2,5 buisjes ging de tapkraan dicht _-:( dus ook nog in de arm moeten prikken…

Daarna volgde het onderzoek, eigenlijk gewoon een foto/kort filmpje met contrast en daaruit bleek dat de ingreep toch nodig was…

Enkel de verdovingsprik was lastig en dan heb ik wel toen ze ‘binnen’ gingen, wat pijn gevoeld in mijn rug en ze zeiden dat het goed was dat ik dit zei dus misschien dat ze ‘fout’ zaten, dan doen ze een lusje rond de katheter die in je hart zit en trekken ze hieraan, dat was een heel raar gevoel want ze trekken aan de katheter maar je prikdoosje, dat in je borst zit en aangeprikt is, beweegt dus ook mee :wow: hierdoor hebben ze dus wel mijn naaktslakje kunnen verwijderen en is de katheter zelfs ietsje dieper in mijn geraakt wat positief is!

Ik heb ook afscheid mogen nemen van mijn naaktslakje, het leek op zo’n klein rood larfje dat vissers wel eens gebruiken…

En poef! Mijn pac werkte weer als nieuw **\O/**

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 23:14

Fijn, klinkt als goed gegaan allemaal en ook een beetje als hocuspocus voor deze leek.....
Nu fijn uitrusten. Je verdient het!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 08:14

Wat fijn dat het zo verlopen is! Nu lekker uitrusten :*

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 09:10

Gelukkig werkt alles weer, hopelijk komt het niet terug!

Dit typende hoop ik ook dat je een goede nacht hebt gehad en niet teveel naweeen van de procedure hebt.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-23 09:25

Al bij al goed kunnen slapen! Eerst nog even zieken wat het minste pijn deed maar eigenlijk kon ik wel in bijna elke positie liggen! Heb alleen kou gehad deze nacht! Gelukkig is mijn levens kersenpittenkussentje bij mij komen liggen 8-)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 09:44

Leve het kersenpitten kussentje. Wat moet een mens ook zonder!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-23 15:12

Poetsvrouw is geweest maar ik ben nog niet blij :x

Ik had gevraagd om de badkamer te doen, plint van de keuken (dit is hooguit 4m lang), 4 ramen van 1x1m en stof afdoen met een vochtige doek en de vloer, met nat en achteraf met droog…

De mat waar we binnenkomen hing nog vol hondenhaar en dennenspelden nadat ze gestofzuigd had, ik heb haar hierop aangesproken en ze ging er nogmaals over… maar het was nog niet proper heb ik net gezien dus ik ben er zelf over geweest en er zat een handvol vuil in!

Net ook in de badkamer geweest, de kraan is gewoon nog nat van de douche die mijn man gisteren genomen heeft… (de kraan had hij afgedroogd maar onder de potjes is het nog nat omdat hij die niet afgedroogd had)… zoiets kan toch niet als de klant vraagt om de badkamer (bijgezegd douche, toilet en meubel) te doen…

Ik heb het haar bij aanvang gemeld dat het zo vuil was maar dit is de druppel, ik bel maandag naar het bureau om een andere poetsvrouw…

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-23 15:19

https://youtube.com/shorts/m2rLTw5PBZs? ... 69oUqoBet7

Hier ons GROOT huis dat op 3u niet goed gepoetst raakt -:(-

Let niet op de deur, daar heeft de hond aan gekrabd en we gaan een nieuwe laten plaatsen, de doekjes op de radiator zijn aan het drogen, doeken gebruikt ze wel genoeg

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 15:22

Balen Britt. Je hebt wel een klein maar zeer mooi en leuk huis.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 16:05

Leuk huis Britt, vervelend dat de poetsvrouw het niet goed had gedaan. Hopelijk krijg je iemand anders die het wel naar tevredenheid doet.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 16:42

Wat een te lief huisje hebben jullie!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-23 19:21

We zijn zaterdag naar het toneel gaan kijken van mijn nonkel, samen met broer en mama en papa.

Gisteren belde mijn broer dat hij covid heeft 8)7 ik stond vandaag ook wat ziek op, had veel moeten hoesten en snot… dit gebeurd nog al wel na da behandeling maar nu voor alle zekerheid maar getest, we zijn gelukkig negatief! Maar ik heb enorm veel oorpijn, kaakpijn en sliklast… waarschijnlijk van het hoesten, ik kon amper kauwen op mijn boterham dus ik heb net een ontstekingsremmer genomen en een pijnstiller

Het is misschien ook wel van vermoeidheid… donderdag behandeling, vrijdag heb ik wel nog rustig gedaan maar zaterdag ben ik met mijn man meegereden naar klanten en dan s avonds lekker gaan eten met zen 2 en dan door naar het toneel.

Omdat ik geen last had van de katherisatie of van de behandeling hebben we zaterdag avond nog beslist om zondag toch naar Duitsland te rijden voor een motobeurs, mijn man is namelijk mototechnieker/bouwer dus we zijn om 6u opgestaan want het was 3u rijden!

Ik hou ook van moto’s, ik heb vroeger met een ‘lichte’ moto gereden en nu met mijn man is de interesse natuurlijk nog harder gewekt! Vroeger hielp ik minstens 2 a 3 keer per week, nu is dat heel wat minder natuurlijk maar het was leuk dat ik mijn zinnen kon verzetten en even alles vergeten!

Hieronder enkele foto’s! De eerste mocht zo mee naar huis van mij, mijn favoriet van de beurs!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door BritHittepit op 05-12-23 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt

tokedri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 19:25

BritHittepit schreef:
We zijn zaterdag naar het toneel gaan kijken van mijn nonkel, samen met broer en mama en papa.

Gisteren belde mijn broer dat hij covid heeft 8)7 ik stond vandaag ook wat ziek op, had veel moeten hoesten en snot… dit gebeurd nog al wel na da behandeling maar nu voor alle zekerheid maar getest, we zijn gelukkig negatief! Maar ik heb enorm veel oorpijn, kaakpijn en sliklast… waarschijnlijk van het hoesten, ik kon amper kauwen op mijn boterham dus ik heb net een ontstekingsremmer genomen en een pijnstiller

Het is misschien ook wel van vermoeidheid… donderdag behandeling, vrijdag heb ik wel nog rustig gedaan maar zaterdag ben ik met mijn man meegereden naar klanten en dan s avonds lekker gaan eten met zen 2 en dan door naar het toneel.

Omdat ik geen last had van de katherisatie of van de behandeling hebben we zaterdag avond nog beslist om zondag toch naar Duitsland te rijden voor een motobeurs, mijn man is namelijk mototechnieker/bouwer dus we zijn om 6u opgestaan want het was 3u rijden!

Ik hou ook van moto’s, ik heb vroeger met een ‘lichte’ moto gereden

Ik zou morgen weer testen want vaak is ie pas later positief
Het is zo besmettelijk

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-23 19:29

tokedri schreef:
BritHittepit schreef:

Ik hou ook van moto’s, ik heb vroeger met een ‘lichte’ moto gereden

Ik zou morgen weer testen want vaak is ie pas later positief
Het is zo besmettelijk

Ja maar het is van zaterdag al geleden dat we elkaar gezien hebben… toen was hij nog niet ziek, pas maandag had hij symptomen, …

Ik ben ook nog recent ingeënt

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 19:39

Gaaf die eerste motor. Covid enting net gehad, dus zal allemaal wel loslopen. Maar met jouw verminderde weerstand ziek goed uit ongeacht of het het covid of ander virus is. Maakt tegenwoordig niet zoveel meer uit.