Ik heb vandaag gewandeld bij de huggel. Onder Osnabrück. Beetje heuvelachtig gebied. Er was vroeger ook mijnbouw,en daar zijn nu nog restanten van te zien.
Bootsiebob
Geplaatst: 01-01-22 18:13
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
En van harte Goof
Heerlijke foto‘s. Mooie lucht Moonsparkle en wow, wat een mooie foto‘s van Oberstdorf.
Goof, gaucho, Faringo, Hilary en lizard hebben allemaal lekker gewandeld en mooie plaatjes geschoten
Pien wat een mooie boodschap
Het leek vandaag wel lente. Wij hebben 9 km gewandeld zonder jas, maar met heel veel modder
Op dit pad loop je met één been in België en één been in Nederland
Gelukkig nieuw jaar allemaal! En fijne verjaardag Goof! Mooie nieuwjaars rondjes allemaal. Ik ga hopelijk morgen of overmorgen nog voor een rondje bos.
jojoleinee
Geplaatst: 01-01-22 19:27
Gefeliciteerd Goof!
Wat hebben jullie allemaal weer lekker gewandeld! Lekker bezig hoor.
Wij hadden vandaag het strand als bestemming! Die grote, zwarte moet eens in de zoveel tijd naar zee om z'n sokken te reinigen. Ik ga wel mee hoor!
Laatst bijgewerkt door jojoleinee op 01-01-22 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt
SdaphneS
Geplaatst: 01-01-22 19:29
Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar gewenst. Er is al veel gepost en gewandeld zie ik! Ik zit even op mijn telefoon en kan even niet op iedereen reageren, maar heb genoten van alle foto's.
Goof: van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik heb vandaag 8,5 km gewandeld in België. Best heuvelachtig en veel stappen gezet. Ik kwam wel bijzondere paddenstoelen tegen.
Iedereen de beste wensen voor 2022! Dat er maar veel gewandeld wordt
Even op de valreep : gefeliciteerd Goof!
Verder zijn er weer prachtige foto's gepost en zijn de meesten alweer lekker op pad geweest.
moonsparkle
Geplaatst: 01-01-22 23:07
SdaphneS schreef:
moonsparkle schreef:
De gele is de gele trilzwam en die daaronder vermoed ik een oude aardappelbovist
Heerlijk uitwaaien op het strand jojoleine
Klopt. Alleen de zwarte paddestoel op foto 1 ben ik niet achter gekomen wat het is.
Misschien eikentrilzwam?
moonsparkle
Geplaatst: 01-01-22 23:22
MarliesV schreef:
Gefeliciteerd Goof!
Hier niet gewandeld maar wel een heerlijk rondje op de mtb. Wat was het warm hè.
Ik vind het weer prima zo, mooie dag met de zon
moonsparkle
Geplaatst: 02-01-22 11:10
Vanochtend weer 2,5
Het was wel regenachtig dus maar een foto
Goof
Geplaatst: 02-01-22 11:16
Bedankt voor de felicitaties
Jojoleine, wat heerlijk zeg op het strand. Sdaphnes, lekkere afstand gewandeld. Moonsparkle, dat je zin had in de regen joh. Hier kwam het met bakken uit de hemel. Nu is het droog, dus ik ga ook nog even op pad.
Iemand trouwens een idee wat dit kan zijn? Het was aangespoeld op dat strandje van gisteren, er lagen er 2. Het lijkt me iets dierlijks gezien de structuur aan de binnenkant. Ik moest demken aan een kieuw ofzo, maar kan dat? Het is echt een flink ding. De zwarte vlekjes zijn vuil, het ding zelf is helemaal wit.
Laatst bijgewerkt door Goof op 02-01-22 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt
moonsparkle
Geplaatst: 02-01-22 11:25
Het kwam gelukkig niet met bakken uit de hemel, dan was ik niet gegaan