Het klopt dat het motiverend is als mensen er wat van zeggen.

Jammer als dat niet gebeurt. Maar hey jullie zijn al zoveel kwijt: echt respect en een dikke ( no pun intended) welgemeende proficiat van mij!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
henshem schreef:Een stille meelezer meldt zich. Als ik eerlijk ben, vind ik het ook soms lastig om iets te zeggen als ik zie dat iemand is afgevallen. Ik vraag mij dan af of het wel de bedoeling was, of dat het misschien komt omdat iemand (ernstig) ziek is. Verder wil ik niet iemand het gevoel geven dat ik diegene niet waardeerde toen hij/zij zwaarder was en dat ik er dan ook iets van vind als diegene weer wat is aangekomen. Ofwel, het is best een gevoelig punt juist als je iemand niet wilt kwetsen.
Maar bij deze complimenten voor jullie allemaal!
henshem schreef:Een stille meelezer meldt zich. Als ik eerlijk ben, vind ik het ook soms lastig om iets te zeggen als ik zie dat iemand is afgevallen. Ik vraag mij dan af of het wel de bedoeling was, of dat het misschien komt omdat iemand (ernstig) ziek is. Verder wil ik niet iemand het gevoel geven dat ik diegene niet waardeerde toen hij/zij zwaarder was en dat ik er dan ook iets van vind als diegene weer wat is aangekomen. Ofwel, het is best een gevoelig punt juist als je iemand niet wilt kwetsen.
Maar bij deze complimenten voor jullie allemaal!
Dustinlover schreef:Dat is lief van jullie. Ik moet het ook gewoon weer oppakken, maar valt niet mee bij men ouders in en die met lekker eten enzo. Ben blij als de verhuizing/verbouwing achter de rug is want dan ga ik er echt weer 100% voor.
Vandaag mijn kleren binnen gekomen voor een show te lopen, maar durfde bijna niet in te schrijven vanwege mijn gewicht. Toch gedaan en gelukkig door de nieuwe kleren kleed het wat af, maar dan toch denk je hmm...