Maar wel tot de conclusie komend dat mijn huidige sportbh's niet heel veel steun meer geven
Iemand tips voor een goede sport bh?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zo te horen is iedereen weer goed op weg sinds de gyms weer open zijn. Merk wel dat spierpijn echt een blijvende factor is momenteel. Herkenbaar? 
Palmboom95 schreef:Zojuist week 2 van het programma afgerond, nu nog een week met hoge herhalingen te gaan en dan krijg ik 3 weken met hoofdzakelijk 4x6. Nu al zin inhopelijk zie ik geen 4x15 meer terug in de andere fases van het programma

Heel blij mee. Bench 60kg dus zit ook eindelijk vooruitgang in!
) ik hou zelf erg van liften, ooit een podium in bikini is ook een droom maar ik denk dat ik veel plezier ga halen uit powerliften, zijn er hier mensen met deze ervaring? ik wil dit onder begeleiding doen van een meisje die ook nederlands kampioen is en mij ook naar wedstrijden toe helpt. ik heb de begeleiding echt nodig omdat ik onzeker word of mijn lifts wel goed zijn en of ik wel effectief train.

Wat een nette pr's! Wie wordt je coach? Welkom! Eulogy schreef:Jaaa ik ben wedstrijd powerlifter!Wat een nette pr's! Wie wordt je coach? Welkom!
ben ook erg zwaar dus dat is een beetje oneerlijk

Hopelijk kan je de drive weer een beetje oppakken zodat je binnenkort ook weer wat beter in je vel zit, dat gaat helemaal goed komen!
Komende weken even focus op kracht en longen rust geven (dat is beter voor het herstel van corona). En dan maar eens zien wat dat doet. Ik denk dat ik dan met sprongen vooruit zal gaan want ik blijf nu ook wat hangen doordat ik er mentaal niet zo lekker in zit. Ben benieuwd en heb er zin in